Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Lurer på om det bare er jeg som er lei av folk, gjerne familie og venner, som spør om formen hele tiden og om det er noen tegn på at ting er i gang. Ikke nok med det, de kommer også med tips om hvordan jeg kanskje kan få det i gang. Blir tullete snart jeg altså!! Veit de bare mener vel, men jeg prøver å ikke tenke så mye på det, ikke være så opphengt i at det snart må starte for ventetiden er lang nok fra før. Har sikkert gjort det samme selv før, men skal ikke mase på gravide igjen. Tålmodigheten er en helt annen som gravid. Ikke meningen å syte, fint at folk bryr seg men det er ikke så alright å bli minnet på det så ofte.
januar mamma 2011 Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Dette er du ikke alene om. Det utroligste er de som har gått gjennom dette selv. De burde i alle fall skjønne at de ikke burde mase om det. Akkurat som dette ikke er gørr nok som det er å gå å vente på. Nå vil jeg komme i vegen å. Er kjempelei, men er vel innstilt på at huleboeren min, som jeg har begynt å kalle han, har bestemt seg for å være der inne en stund til.
Mary1- født victoria Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Aldri vært så populær jeg som nå.. ;o) Prøver å tenke at de bare vil hjelpe og tenker på oss, men det blir litt slitsomt.. Hold ut ) Klem
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Det virker nesten som de som har gått gjennom dette selv er de værste. Spesielt foreldregenerasjonen vår. Har de glemt eller tror de at de veit alt?! Jeg har litt over to uker igjen til terminen, er ikke noe vits å mase. Må bare smøre meg med tålmodighet på dette området også. Stakkars den som får skyllebøtta hvis det skulle renne over en gang. Får prøve å la det være.
Angelas_Baby Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Skjønner hva du mener! Det som irriterer meg mest er når jeg møter eller snakker med venninner jeg ikke har sett eller snakket med på lenge, så blir det nesten bare snakk om meg og min graviditet. Hvordan går det? Tror du han kommer før? Hva med navn? Hva syns eldstemann? Gleder du deg? Hvordan tar pappan det? Gruer du deg til fødselen? Har du kjøpt alt du trenger? Har du fått strekkmerker?, gått opp i vekt? +++++ Blir gæ'ærn! Vil jo ikke bare snakke om meg..åååh! Samme skjer HVER gang... Etter 20 min "avhør" om meg og magen får jeg endelig sjansen til å si :"hva med DEG, har DU det bra?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå