Magiska Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 Vil dere si hva dere mener og ranger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Valter er mega stilig Melvin er ok... Milton liker jeg dessverre ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 8. desember 2006 #3 Del Skrevet 8. desember 2006 enig med 2 jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Del Skrevet 8. desember 2006 Oj her var det mange "Svenske" navn. Milton er kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #5 Del Skrevet 8. desember 2006 Melvin er søtt. Milton er ok Valter liker jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #6 Del Skrevet 9. desember 2006 Melvin går an Valter er litt rart Milton liker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #7 Del Skrevet 9. desember 2006 Melvin er fint. Milton er stilig i England... Valter får meg til å tenke på grusomme mannen i Syv Søstre, sorry! Heier på Melvin, jeg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 9. desember 2006 #8 Del Skrevet 9. desember 2006 Har en italiensk venn som heter Milton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #9 Del Skrevet 9. desember 2006 Stemmer for Melvin! :-) Passer best i Norge, er uvanlig nå for tida, og funker i andre land også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2006 #10 Del Skrevet 9. desember 2006 Melvin Snerken? Nei, jeg spøker, morsomme og fine navn alle. Men Milton er litt "etternavn" for meg. Melvin og valter er fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #11 Del Skrevet 10. desember 2006 Milton er finest:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå