Gå til innhold

Kviser!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som har fått kviser etter dere er blitt gravid, og hva kan gjøres for at de skal gå vekk igjen:)?

har aldri vert noe plaget med kviser før, og no bare blomstrer de......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fått mer kviser nå en før.. sikkert noe vi bare må leve med.. en del av sjarmen.. hehe :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her popper de ut på haken. Man skal visst drikke MASSE vann så går de bort... men jeg klarer ikke drikke så mye vann heller... det kommer bare opp igjen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, samme her eneste av det flytende eg ikkje klarer å holde nede er vann.. kommer rett oppigjen.. og det er det verste.. spy vann. høres ekkelt ut, men det smaker ingenting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har plutselig fått masse kviser.. av de store vonde innebygde..

hehe men tåler det vis det btyr at spiren vokser.. :) har oxo store problemer med å få i meg store mengder vann..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var plaget med kviser i tenårene, og nå kommer de tilbake som bare det. Drikker mye vann, men virker ikke som om det hjelper. Uansett, noen kviser kan vi vel leve med, så lenge alt går bra inni magen :-)

 

Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eneste gangen jeg får kviser er når jeg er gravid,har aldri hatt det utenom det...det var en av tingene som fikk meg til å ta test.hehe...mitt standar graviditets symptom :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kviser jeg også...det som hjelper er:( for min del)

 

- drikke mye vann, prøv farris det er også bra..selv om d ikke er lett for alle, men d går seg til. eller sitron eller noe i vannet.

 

- vasker meg med clearasil mrgn+kveld, bruker ikke så mye sminke nå..pga d gjør ting bare enda verre,. ta vare på huden. smør den også inn, ikke med så feit krem kanskje,,

 

- potetmel og tannkrem tørker inn kvisene...og for all del ikke knip, blir bare tusen ganger verre, selv om d er nesten håpløst å la være. men slipper man arr...

 

- spise mindre sjokolade, chips osv..det fremkaller jo kviser...men litt må man da kunne unne seg, selv om man ikke ska spise så masse av d..

 

solarium, tørker også ut kviser..men vet ikke hvordan d er med sol og gravid mage..kan jo ta annsiktsol...

 

ta vare på huden, ta annsiktsmaske...osv:) skjem dere bort

 

noen tips å ta med

 

lykke til...husk noen kviser i graviditeten er jo litt sjarm, sier man får jente da..:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde to store på ryggen ene dagen. Lot de være i fred. Neste dag var de halvert og dagen tter forsvunnet. Tror det er lurt å bare overse dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også desverre veldig plaget med kviser etter jeg ble gravid.... Men jeg håper at det blir som ved forrige svangerskap da kvisene forsvant da jeg var rundt 3mnd på vei og fikk finere hud enn noen gang!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...