newdawn Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Da har vi kjøpt gave til dere, skal prøve å sende den over helga. Fant noe som var så fint, håper det passer og at dere liker det!
Anonym8579 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Så gøy Gleder meg til å få pakke i posten
newdawn Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Hei beklager at jeg ikke fikk sendt, men snuppa ble dårlig så jeg har ikke fått kommet meg noen steder, men i morgen er vi på farta så da skla vi sende!!
Anonym8579 Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Det går så fint atte Venter i spenning jeg Stakars snuppa de da. Går det bedre med henne nå da?
newdawn Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2006 Er bedre nå, hoster litt ennå, men ikke så ille som det var! Var på butikken i dag å sendte pakka, da kommer den hvertfall til jul. Får håpe det faller i smak.
Anonym8579 Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 I dag var det pakke i posten gitt! tusen tusen takk! Dressen var kjempefin, den ser jo utrolig deilig ut også da Leka har Mathias hatt i hånda fra han fikk den hehe, så den falt også veldig i smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå