LoVeLaDy Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Tenkte jeg skulle presentere meg:) har bestemt meg for å slutte på pillen. Aaalt for mange bivirkninger.. Vi er vel ikke offisielt prøvere, men skjer d, så gjør det ingenting:) Ville bare si hei, blir sikkert å lese mye her framover. Kanskje spørre og mase litt også Jeg er 24, har samboer og ei datter på 4år.
Dr. Horrible Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Hei og velkommen hit! Eg har ikkje vore her inne så lenge i denne omgang, er i andre prøveperiode. Eg er og 24 år, og har ein gut på vel året. Får satse på at vi ikkje blir her lenge.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Hei, Velkommen hit! Jeg har akkurat sluttet på pilla, men er vel ikke ordentlige prøvere vi heller, forsåvidt pga han. Men hadde absolutt ikke gjort noe hvis det skjer! Så da står vi likt:) Masse lykke til!!!
LoVeLaDy Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Tusen takk:o) Masse lykke til til dere også!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Hei! Velkommen hit=o) Jeg er ikke her så mye, men leser for det meste.. Vel for denne gangen da =o) hihi... Jeg er også 24 år, har samboer og en sønn på 3 år=o) Kose gutten min..=oD Har også sluttet på pillen men her i huset brukes det kondomer =o(... Håper sambo kommer etter snart... Orker ikke gummien mer...Satser på januar spire denne gangen=o) Klem
LoVeLaDy Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2006 Så kjedelig:( får håpe han blir klar snart da.. og krysser for januar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå