Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Min svigermor presterte å si at jeg var "familiens flaggskip" da jeg hadde 20 dager igjen til termin sist gang. Denne gangen presterte min egen mor å si "det mååå være to der inne" selv etter at hun hadde vært med på ul og sett det kun var én i magen min. Andre som har bra kommentarer de har fått ang. magene sine?
trinen123 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Ja føler mig kjempe stor (uke 32) men... Sidste helg til julebord sa en dame meget vantro: Er du gravid? Pinlig stilhed Jeg svarte: "Nej jeg er bare veldig feit" og lo
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Heldigvis bare ok kommentarer til nå... Samboeren min har det med å si bolla, ølvom, mumitrollmage og sånne ting, men sånn er humoren hans, så det er egentlig bare gøy:-) Vet jo at han er glad i den magen. Hadde nok vært noe annet hvis dette kom fra noen andre enn han ja....hehe.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har fått høre: "Så langt ned magen din er da" "Det må da være tvillinger" "Så feit og fæl du er blitt da" "Den ungen der kommer helt sikkert før jul så stor som du er... (Termin 17. januar)" Jeg tror folk aldri blir vant til å se gravide kvinner,fordi man er visst alltid for stor eller for liten i forhold til hvor langt på vei de er...
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2006 Ja, det var forresten en kvinnelig kollega (full sådan) som ropte "tjukka" etter meg på hele julebordet forrige helg... Ikke like morsomt! Tror egentlig hun bare er usikker rundt meg, for hun jobber som vikar i min stilling - men kan ikke si hun gjorde et godt inntrykk, nei...
seff Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Brudgommens engelske far i et bryllup vi var i tidligere i høst : "Oooohh, are you pregnant? I thought you were just fat!" jepp :-)
chrika Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Broder'n sa til meg at egentlig så såg jeg ikke gravid ut... "det ser bare ut som du har drukket sykt mye øl i det siste..." og da var jeg ca 25-27 uker på vei!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Nå er jeg 37 uker på vei, og sist helg var pappas kommentar at" nei, nå har du vel ikke tenkt til å bli større vel?" vel, tenkt og tenkt... planlegger det ikke akkurat.. Samboer kaller meg for ballongen..
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #10 Skrevet 9. desember 2006 Her er en liten liste over kommentarer jeg har fått som jeg ikke har klart å glemme enda: * Pass på, snart tipper du fremover * Der kommer kula * Snart triller du * Tror du kommer til å sprekke... Og selvfølgelig kommentarer som "sikker på at det bare er en der inne?" og "hvor sikker er du egentlig på termin". Magen min er helt gjennomsnittelig den, men jeg er nok litt i minste laget så den syns så veldig godt på meg
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #11 Skrevet 9. desember 2006 Noen som har fått høre sangen; -Nei, så tjukk du har blitt? Svigermor sang den da vi kom på besøk der sist.. Takk i like måte holdt jeg på å si...:-)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 9. desember 2006 #12 Skrevet 9. desember 2006 "Hei tjukken" ;) Hei feiten "Du blir bare større og større....." (man blir faktisk det når man er gravid hadde jeg lyst å svare) "Hvor mange er det egentlig inni der" "Du var jo ikke stor i det hele tatt" ;) "Så flott mage du har" ;) (tok på meg en ryggsekk) "hehe, nå får du likevekt" ;) (og det var faktisk sant, det var litt behagelig;)) bla,bla,bla kommer ikke på mer, mange løgne komentarer av og til, men noen er jo kødd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå