Gå til innhold

Sunny??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann Sunny!! Lillemy-77 her! Håper det er rett Sunny jeg har funnet nå....hehe... Nå går jeg rundt og gliser litt ekstra om dagen, for jeg testa nemlig positivt lørdag for en uke siden!!!!! Hihi, endelig ble det min tur også:o) Hvordan står det til med deg? Du er jo snart halvveis du...hehe...har du vært på ultralyd? Vet du hva det blir? Du får oppdatere meg litt på hvordan du har det:o) Klem fra meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Lillemy-77:)

GRATULERER SÅ MASSE MED GRAVIDITETEN!!!! Det var koselig å høre at du slapp å slite så lenge med å bli gravid! Blir august-baby på deg da eller? Det er jo også en fin måned å få barn i, er ikke sent på året heller som du var redd for det kom til å bli. Er du sånn ca 5-6 uker på vei du nå da? Har du fått noen plager enda? Jeg merket ingenting så tidlig, bortsett fra litt mensmurringer. Kvalmen kom i uke 8 og har bare blitt verre... Får håpe du slipper det! Jeg er ikke halvveis enda nei, er "bare" 15 uker på vei. Har ikke vært på ultralyd, regner med at jeg skal det uka etter jul. Synes tida går sakte, men sånn er det jo bare. Jeg har ikke fått noe mage enda, men har den siste uka begynt å føle meg skikkelig gravid idet jeg må på do ca to ganger pr time og ørten ganger om natta.. Er visst pga at livmora vokser og presser på blæra, og dette kan gå over når livmora stiger høyere opp i magen. Men ifølge flere her inne kan man risikere at det er sånn resten av svangerskapet... Håper for guds skyld ikke det... Og kvalmen har vært verre de siste 3 ukene, trodde den skulle gå over når man var ca 12 uker jeg men... Har vært sykemeldt siste 1 1/2 uka pga kvalme + svimmelhet. Er bittelitt bedre nå og skal forsøke meg på jobb i morra. Håper jo inderlig det går over snart, jeg begynner jo i ny jobb over nyttår også.. Nei, nå ble det mye klaging fra meg... Får håpe du slipper noen plager ihvertfall, og at de går over på meg snart!

Du må ha masse lykke til med svangerskapet ditt da! Så kan vi jo meldes en gang i blant så vi får høre hvordan det går med hverandre!

Ha det strålende så lenge:)

Skrevet

Hei hei:o) Takk for gratulasjoner!! Jeg har termin 21 august jeg, så det er da en grei dato. Vet hva jeg skal gjøre i sommerferien ihvertfall..haha, blir vel rolig familieferie på meg tenker jeg... Idag er jeg på første dag i uke 5, eller 4+1 som det vel heter. Jeg hadde ett par dager m kvalme i forrige uke, men det har gitt seg nå. Men det er jo veldig tidlig enda, så jeg venter vel at det kommer mer etterhvert. Ellers kjenner jeg at magen er veldig oppblåst (noe som er irriterende!!) samt stikninger i magen og nedentil omtrent hver dag. Men det er jo egentlig godt å kjenne at det skjer noe der...hehe...:) ca 10 uker foran meg du da. Det blir sikkert kjempespennende med ultralyd, jeg gleder meg allerede til den.. Skal til første legekontroll jeg første uka etter jul. Uff, har du vært sykemeldt allerede...håper den kvalmen går fort over da... Jeg har vært på julebord i helga, opplevd mitt første alkoholfrie sådan..hehe...hadde såkalt "urinveisinfeksjon" da...som unnskyldning...men den ble jo litt tynn da...hehe...de trodde jo på meg, men det ble en del spørsmål...for man kan jo drikke selv om man går på penicilin...og jeg ville jo i en normal situasjon gjort det...så det var litt ekkelt å sitte å lyve... gleder meg til jeg kan fortelle sannheten jeg...hehe...:) Når fortalte du det til familie og venner? og jobb? Jeg gleder meg til å dele nyheten under middagen med familien lille julaften...det blir kos =) Du får ha det riktig fint så lenge, og god bedring!! Vi høres!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...