Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Har alle som har/har hatt det brukt medisiner?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har ikke brukt medisiner... Tok vel gode 3 mnd før jeg var sånn tålig meg selv igjen:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Gikk det bare over da? Tror ikke det skjer med meg...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Det gikk gradvis over her ja... Jeg var veldig deprimert. Mye pga at vi ikke fikk til amminga. Og det ble rett og slett ikke som jeg hadde tenkt noen ting...! Jeg bare grein og grein. Alt var galt. Ville heller ingen vei. Ville bare være hjemme. Var tryggest på en måte. Men så begynte det å slippe litt etter litt. Men det var noen tunge måneder! Føler virkelig med deg! Hs sa at hvis ikke det gikk over i løpet av en mnd, Så måtte en søke hjelp.... Jeg sa selfølgelig ingenting til henne. Veldig dumt! Det er viktig at du får hjelp i en sånn situasjon. Det er ingen skam å be om hjelp! Det viser faktisk at du er sterk det! Hvor lenge er det siden fødselen?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Her har det ikke gått over. Bruker ikke medisiner pga ammingen. Men går til psykolog. Var helsesøster som fikk sendt meg avgårde dit, takk og lov... hun så hvordan jeg slet. Hvis jeg ikke ammet ville jeg tatt Johannesurt, har tatt det før og det hjelper. Men kanskje jeg kan bli bra en gang for alle nå, hos psykologen. Mye grums som har dukket opp nå som jeg 'bare' går hjemme....
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Så bra at du får hjelp! Det er jammen godt vi har helsesøster å gå til. De får med seg litt mer enn vi tror:) Håper virkelig at det ordner deg for deg/dere:) Det er så tungt å ha det sånn. Det er ihvertfall veldig godt å få snakket om tingene. Veldig viktig å få satt ord på det. Hvis en kan:) Da krysser jeg fingrene for at det ordner seg, og ønsker deg masse lykke til!!! Ordner seg for snille jenter vet du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå