Gå til innhold

hei jenter!!

Gjest

Anbefalte innlegg

hei jenter!!

Jeg er 19 å og nå har jeg og kjæresten min endelig bestemt oss for og "prøve"!!

Kom over denne siden da jeg søkte på "graviditet", og jeg må si at jeg er veldig imponert! kjempe flott og se hvor snille og behjelpelige dere er med hverandre her inne!

Så lurte på jeg en ting, hvor lang tid har det tatt for dere her inne fra dere sluttet med prevensjon til dere ble gravide??

Vet at det kan variere veeeeldig..

Mange klemmer fra meg!

Fortsetter under...

heihei, og velkommen hit! gratulerer med avgjørelsen om og prøve, det er bare og glede seg, det og gå gravid er en fantastisk opplevelse!

Jeg er 16 år og 36 uker på vei, jeg kan nok ikke fortelle deg hvor langt tid det tok før jeg ble gravid for jeg ble gravid ved ett uhell!

Men det er mange andre unge prøvere her, og de har nok ett svar til deg!

Det stemmer det, her inne er det veldig mange koselig og flotte jenter som støtter hverandre i motgang og medgang!

Mange klemmer fra

VElkommen ja .. å lykke til med prøvingen, jeg må nesten si d samme som Alva jeg vet desværre ikke hvor langt ti d kan ta til man slutter på prevensjon.. ble gravid me uhell jeg også.p

Jeg er 19 og venter er ei pie, rett rundt hjørnet termin i mårra... :D

Annonse

Hei og hopp, og velkommen inn! :)

Det kan ta opptil et år før man blir gravid, uten at det er noe galt av den grunn.. Mener jeg leste at 80 % eller noe i den duren har blitt gravide innen 9 måneder, fra de begynte å prøve!

Slutter du på piller, spiral osv, så kan du bli gravid på dagen omtrent (bare omtrent, hehe), litt annerledes med p-sprøyte.

Lykke til med prøvingen ;) Klem fra

Annonse

takk for mange fine svar:)

Jeg ble hvertfall klokere:)

Synes det er kjempe kjekt og se hvor mye dere støtter hverandre, gir råd osv, kjempe bra jenter!

Sluttet på pillen for en månedstid siden, så håper jeg snart kan "bli en av dere;)"

Lykke tiil til alle dere som allerede er gravid, og dere prøvere!!

Ha en fin daG:)

Jeg ble gravid ved ett "uhell", *hehe* Men sannheten er jo at en måned etter jeg ble sløv med p-pillene ble jeg gravid. Jeg og kjæresten min er nok de eneste i verden som vet at det egentlig var litt planlagt, og nå dere da :) Vi lot "skjebnen" avgjøre, men vi var nok ganske skyldige selv siden p-pillene ble en tilbakelagt fase ;p Så good luck! :D

hulahopp!

Sluttet på p-ringen, og tre uker senere satt spira! Fant det ut ca en uke etter det igjen:)

Så her gikk det fort!

Vi regna jo med at det kom til å ta laaang tid, så litt overrasket der ja!

Men det ble jo fint timet likevel,med termin en mnd etter siste eksamen..

*satser på at babyen holder seg inne til etter den*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...