skifer Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Tenke seg til jenter,etter å ha slitt med rare og til tider lange sykluser har det tydligvis stabilisert seg på meget korte,selv nå etter min siste sa, jeg har allerede hatt elslim et par dager,regner med at el da kommer iløpet av et par dager ,noe som betyr ikm på selve Julaften..jeg drømmer om den største gaven. Ønsker dere alle masse lykke til i travel førjulstid. Klemmer fra meg
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Masse lykke til til deg også skifer. Jeg håper virkelig du får den største gaven i år...C";) Fordi du fortjener det ! Klem fra
tyty Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Eit vakkert haustbarn ynskjer eg deg! Lykke til fra
chianti70 Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Jeg også! Syklusene ser ut til å ha stabilisert seg på 24 dager og siden jeg fikk tanta den 1. desember regner jeg med IKM julaften eller 1. dag. Det betyr også at jeg vil begynne å teste EL i morgen tidlig. Er ikke vant til å teste den, så jeg håper at jeg begynner tidlig nok og at 6 tester er mange nok. Jeg drømmer også om den største gaven av dem alle og håper at mirakelet skjer med oss begge. Har fulgt litt med deg, og vet at du virkelig har slitt. Ønsker deg all mulig lykke til! Klemmer fra meg tilbake!
nungo Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Kjære deg, skifer - du fortjener virkelig å få ditt juleønske oppfylt. Slik som du har slitt gjennom dette året og altid er så snill og omtenksom; jo, jeg tror julemanden skal tilgodese deg i år! Ellers skal jeg personlig sende en klage! Du får unde deg godt med julekos gjennom el da :-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Korte sykluser på feks 24 dager kan være tegn på sykluser uten eggløsning. En EL etter 10 dager er litt kort for at egget skal ha fått rett størrelse, og motsatt, en lutealfase må være 10 dager for at egget skal feste seg. Bruk i hvertfall EL tester og/eller temperaturmåling før du evt snakker med legen din om det.
*Troika* Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Lykke lykke til skifer:-) Kos deg i denne EL-tid og håper inderlig du får den lille spesielle julegaven du vil ha..:-)
skifer Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2006 Tusen takk alle sammen:) Dere er så gode atte.. Jada vi koser og koser vi..håper neste spire som dukker opp virkelig sitter..deilig å endelig ha mer stablie sykluser også. De 3 siste har el vært rundt samme tid ifølge FF,alltid morsomt å se krysset dukke opp på den dagen man følte seg sikker på at EL var,får se om vi gjettet riktig om et par-tre dager,men koser uansett videre vi,både for kosens skyld i seg selv og litt sånn just in case he he. Snart er det Jul ja,dagene bare flyyyr,og vi er travelt opptatt,men skal nå prøve å kikke innom i ny og ne!! Klem klem Masse klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå