NEI-TIL-LAKEN Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 ullammer enda (bebis 4mnd) og lurer på om jeg snart kan kose meg med brus etter gammelt....orker ikke teste det ut på ungen, for da blir kvelden og natta laaaaaaaaaaaaaang! Når sluttet ditt barn reagere på det du spiste???
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Mini er 5 mnd nå og jeg har testa ut brus i det siste, har gått bra det! Du må nesten bare teste det ut... Drikk ett glas i mårra tidli og se hvordan det går? Da slipper du iallfall pes på natta om han/hun våkner.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Har spist å drukket det meste, men med måte selvsagt. Tror ikke de fleste babyer reagerer så jeg, det kan jo være enkelte. men det er overdrevet spør du meg. Har fire barn og bed hver amming har jeg spist som normalt, ingen reaksjoner. Mem selvfølgelig bøtter du ikke nedpå brus, det burde vel ingen gjøre...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 He he min er 2mnd. og jeg er hekta på cola zero prøver å drikke så lite som mulig men ikke lett (Slutta å røyke så det er min erstatning) Men tulla mi reagerer ikke på brusen og jeg full ammer. Men jeg heller i glass og venter til kulsyra er ute og har i isbiter.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 jeg kan drikke brus nå, men ikke cola. Han er 3 mnd. :-)
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 tror nok bare du må prøve deg fram...min har aldri reagert på noe...var forsiktig føreste to mnd da..... du kan jo prøve å drikke litt brus eller det du lurer på om bebis reagerer på tidlig på dagen....
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2006 det er ikke fordi jeg er redd hun ikke tåler, at jeg kuttet brus og løk, erter, kål og mais, men fordi ungen blei skitforbanna hver gang jeg spiste det! Min unge har reagert, selv om det er overdrevent det der med reaksjoner etter manges mening, men så er det tydelig at dere som påstår slikt, ikke har unger som reagerer, og at dere egentlig ikke vet.....! Mitt første barn tålte ikke krydder, løk ,brus og kål....så mine barn har nok sarte mager eller tarmer...!! Men om det gikk over med første mann vet jeg ikke, for turte ikke teste noe, da han hadde kolikk i starten...var godt da freden senket seg, men nå har jeg en snill unge, så da stiller ting seg annerledes, da VIL jeg begynne smake tinga igjen før jeg slutter ammingen, tilfelle jeg kommer til å amme lenge.....! Takker for svar! Og jeg testa brusa tidligere i kveld, etter jeg skreiv inlegget...så her sitter jeg..klokka er halv to, bebisen har roet seg akkurat nå....så håper hun ikke våkner igjen!! For hun var ikke klar for det ene glasset jeg tok med brus! Men ser snittet på dere som har hatt barn som ikke har tålt diverse....at de tåler tinga når de er 5 mnd...satser på at tulla mi er klar om en mnd! Julekvelden skal vertfall ting smakes på, enten hun vil det eller ikke....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå