Heira☆ Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Noen som har noen forslag til hva jeg skal gjøre? Eller må jeg til legen? Han er ikke så veldig tett i nesa, men litt. Hører han puster litt tyngre, særlig når han spiser. Og stakkar, er jo ikke så lett da, når han bare puster med nesa... Han er forresten 3 uker gammel. Jeg mener jeg har hørt en gang, at man kan dryppe nesa med morsmelk, eller er jeg helt på jordet nå...?
♡ A & E ♡ Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 drypp morsmelk inn i nesa hans, d har vi gjort og fungerer greit. lykke til, ikke så artig når de blir forkjøla.sitter her m gogutten på fanget og han snørrer som bare det!
Libido- Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Prøv morsmelk først og fremst. Hev senga litt (legg noen bøker under de to øverste bena på senga) da blir det lettere å puste. Du kan også bruke saltvann, det fås på slike sprayflasker som nesespray. Det kan man bruke fra de er 0 år. Selges på apoteket.
♥ anonym♥ Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 eller kjøp en nese suger. det funker også veldig bra. å min har vært tett i nesa siden fødsel.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Bruk først saltvann, deretter morsmelk,(hvis det ikke funker m bare morsmelk) da får du optimal effekt. Vi brukte pipette for å dryppe morsmelk i nesa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå