~chess~ Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 For nå er jeg offisielt en prøver.. Har en gutt på 14 mnd og vil så gjerne at han skal få søsken. Problemet er bare at første gangen prøvde vi i 3 år før jeg til slutt ble gravid ved hjelp av prøverør... Men jeg har så inderlig lyst til å slippe å måtte gjennom det styret en gang til! For det er virkelig psykisk (og til en viss grad fysisk) tortur fra ende til annen. Og siden vi ikke har fått noen klar diagnose for barnløsheten, så er det jo ikke helt utelukket å klare det på egen hånd er det vel..?! Så nå har jeg bestemt meg for at jeg SKAL bli gravid - med naturmetoden!!! Dermed basta! Så det så...! hi-hi:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 velkommen inn hit :-D tørr jeg spørre om de fant noen spesiell grunn til at det tok så lang tid?? Har selv stresset med å bli gravid. førstegang slet jeg i 4 år, av å ikke bli gravid, mens nå fester ikke spirene seg godt nok desverre. Lykke til ihvertfall!!!!!!!!
~chess~ Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Takk for det! Mannen min er det ikke noe feil på, så årsaken ligger nok hos meg. Ble sagt noe om at jeg har snev av PCOS, men jeg fikk det liksom aldri bekreftet. Og siden jeg ble gravid på første prøverørsforsøk så brydde jeg meg ikke om å spørre mer om det. Men jeg har ganske så regelmessige sykluser og har tydelige symptomer på EL, så det stemmer jo ikke helt med PCOS. Skal til gynekolog til uka for å prate litt om dette, så jeg håper jeg får svar på en del ting der! Har du ett barn fra før? Ønsker deg masse lykke til også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå