Gå til innhold

iiiikkkkk....

Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell

Anbefalte innlegg

Skrevet

ka i pokkern e d her??

kjennes ut som hele magen ska eksplodere, å har jæ*** vondt i låran!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rier? Eller kanskje maserier? Du må nok forklare litt bedre, for ellers kan det være vanskelig å tolke. Kommer det i tak eller er det konstante smerter?

Skrevet

mer eller mindre konstante smerta, spesielt i hofter å bekken, å nedover låran.. har hadd mye kynnera tidligere, å d kjennes ikke likedan ut nå..!

Sku reise mæ opp av sofaen, kjentes jo me ett ut som æ va 80!! :)

Skrevet

Det kan være bekkenløsning, men det kommer sjelden så plutselig. Jeg ville tatt en telefon til føden for å høre hva de har å si... Bedre med en telefon for mye enn en for lite :o)

Skrevet

Har allerede bekkenløsning, men d går som regel utover korsryggen å høyre hofta, aldri fremme eller på venstre side...

Skrevet

Det kan forsåvidt forandre seg underveis i et svangerskap hvordan bekkenløsningen arter seg (slik har det i hvert fall vært hos meg, først i korsryggen og rumpa, så etterhvert fremover nederst i magen og i beina), men for sikkerhets skyld ville jeg nok tatt en telefon til føden. Kan jo være at babyen din har lyst til å være desember-baby og ikke januar-baby :o)

Lykke til!!

Skrevet

Hadde d vært opptil han så hadde han vært en september-baby! Blei nemlig sykemeldt da pga mye kynnera å nedpress..... :o

Skrevet

Og det her har du bare ett å gjøre å gi meg full rapport om!!!! ;-)

Korsen går det????

Skrevet

Søren også at det er midt på natta.............. ;-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...