Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Vi skal dra i 15 tiden i morgen og kommer ikke hjem før søndag ca kl 14...Skal overnatte ca 1 times kjøring herfra. Besteforeldrene skal passe lillegutt på 8 måneder... Gleder meg jo til å kunne feste og sove lengre på morningen og bare kose meg sammen med mannen, men kjenner jeg gruer meg og...Har skikkelig sommerfugler i magen. Akkurat som jeg skal reise il syden eller noe....Har jo aldri vært så lenge borte fra guttemann...Tror jeg kommer til å gråte i bilen. Rart hvordan man blir som mor...
Manhattan skyline Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Det går nok helt sikkert helt supert, og du må prøve å fokusere på det og at du skal ha det gøy. Selv har jeg aldri vært sånn, her har det vært jubel i stua hvis jeg har hatt litt fri. Men er alene med ham, da, og har ikke familie i nærheten.
Brillemamma Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Du må kose deg!! Tenk hvor deilig å ha tid sammen, bare du og kjæresten din. Sove lenge og bare være kjærester! Vi skal også på julebord imorgen. Gutten vår er bare 11uker gammel, men skal være hos besteforeldrene til søndag. Jeg vet at han har det kjempebra der, så jeg gruer meg ikke. Synest det er godt å kunne få litt fri, og sove lenge og bare kose meg med sambo!! Så prøv å kos deg! 24 timer borte fra gullet er ikke så lenge da. Det går nok fort skal du se!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Dere må kose dere masse =) Har sikkert godt av å være sammen bare dere to. Ha en strålende kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå