emmi mi Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Har blitt veldig plaget med vond korsrygg de siste dagene, i natt var det så ille at jeg ikke fikk sove nesten. Det presser også på en måte nedover når jeg går. skal til jordmor på mandag så hun vet det nok, men lurte bare på om noen andre var plaget med dette og om det kansje evt er begynnelse på bekkenløsning.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Jeg er "bare" 12+2 men har hatt det slik i over en uke... men vet ikke hva det er eller hva som gjør det da
NellyPelly82 #14.06.07# Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Dere må komme til lege med en gang og få henvisning til fysio, dette er helt sikkert bekkenløsning. Jeg begynte i uke 8 og det er ikke til å spøke med :-( Nå er det 50% sykemeld fra jobb, maks fem-seks timer når jeg jobber, bekkenbelte og fysio to ganger i uken. Ikke vent!!! Lykke til .-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Du som har erfaring med bekkenløsning.... Var det noe smerter i halebeinet??? Jeg sliter med det, men ikke rygg eller lyske som mange snakker om...
NellyPelly82 #14.06.07# Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Har dessverre ikke det så mye, har hatt det av og til. Alle opplever bekkenløsning litt forskjellig...Når du kommer til fysio får du gjøre noen øvelser som viser hvis det er BL eller noe annet. Håper det ordner seg for deg, ikke kjekkt å gå rundt og ha vondt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå