Gå til innhold

Kaa82, e du her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, leste her inne att du skal føde i Volda i mai:) kansje vi får ligge på føden i lag då:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei;)

Jepp, skal føde i volda, men har termin 2 april da så håper jeg slipper å ligge der helt til mai;)

Når har du termin? Er du fra volda eller?:)

Skrevet

å :) ja nei då fe nå ej håpe du sleppe det ja;)

ja ej e frå volda! du då?

Skrevet

Bur i bergen no, men skal flytte til Ørsta rett over jul;) Hvor gammel er du? (søker trille venninder;) hehe) Jeg er jo da født i 82 som du ser utav nicket;)

Skrevet

e fra ei av bygdene utafor ørsta;) (for å ikkje avsløre for mykje av nicket mitt, so må ej vel nesten begrense det litt;)) hehe

he budd i bergen i 4 og et halvt år no so no va der på tide å flytte "heimover" til babyen kjeme;)

Skrevet

okay ;)

ja nei e nå dei fleste som flytta heimatt ette kvart når dei får onga å sånn... men det e nå berre kos det så ikkje plassane dør ut.. hehe !!

Skrevet

ja viktig med tilbakeflytting;) He no våre voldsom utvikling der oppe i det siste, e no ledige jobba i fleng, so ikkje noke farlig jobbmessig der oppe no iallefall;) Gleda mej veldig til å flytte no da, blir kjekt å få begynde å pusse opp hus, å ordne oss før babyen kjeme i beg av april:)

Skrevet

åja he dokke kjøpt å skal pusse opp?:) kor kjekt då!!

jauda her he komt en del siste tida, så e kje det værste no for øyeblikke me jobb... men ditta går nå opp å ned..

får satse på litt småbarnstreff på amfi då til våren;);)

Skrevet

jepp he kjøpt hus, hadde vel ikkje trengt å pusse det opp, men vil ha litt nyare standar å litt vår egen stil. So ditte skal bli bra;) Fe berre håpe at vi blir ferdige til babyen kjeme;)

Ja småbarntreff på amfi blir no bra:) Ej e med:) Veldig fint senter iallefall, he ikkje våre der so masse da, men va en tur forrigehelg, måtte no kjike litt på bygdas nye vidunder;)

Skrevet

Kor kjekt da:) ja men he nå nåken måna på dokke då!!

he kje vår der borte so masse ej heller, men e nå blitt bra ja:)

Vær i Bergen i jula då eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...