Gjest Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Datteren min er 2 år pg 4mndr. Akkurat nå er hun i senga si, hyler av full hals, kaster alt i senga si på gulvet, det har hun holdt på med en time nå. Har vært innom med jevne mellomrom og prøvd å roe henne, men ingenting går. Blir helt matt og utslitt av dette, sånn er hun på dagtid og når hun ikke får vilja si, hyler og legger seg ned på gulvet. Prøver å roe henne ned, bøye meg ned og prate med henne som alle eksperter sier man skal gjøre, men da hyler hun enda mer. Hvordan fikser dere andre det?? Gode råd taes i mot meg takk!
dama Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 prøv å se humoren i det! veit det er vanskelig, men her gjelder en stor klype ironi og litt galgenhumor! må seff ikke la unga se at du har det litt artig på deres bekostning.. jeg har tre unger... og denne egenskapen har vel utviklet seg etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Ikke gi noe oppmerksomhet iallefall. Jeg bare går jeg. Da slutter det fort. Vent med å gå inn på rommet - ikke la henne få det som hun vil - nemlig bare oppmerksomhet. Noen ganger teller jeg høyt til 10 også før jeg går. Da forstår gutten min alvoret. Da hyler han helt til 10, men så er det slutt. Han vil ikke ligge alene der på gata.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 jeg har ei datter på 2 år og 9 mnd...og sliter med akkurat det samme problemet som deg.er alene med henne og har ingen andre til og avlaste meg i blandt.min datter gjør ikke noe annet enn og hylskrike fra ho våkner om mårra´n og til ho blir levert i bhg,og fra ho blir henta i bhg til ho legger seg om kvelden.føler at jeg snart ikke har noen krefter til overs her...ingen ting jeg gjør hjelper..har prøvd alt innenfor ´nannyhjelpen´ sitt råd. og opp på det hele er jeg dagmamma til fire ett åringer,hjemme hos meg.. føler at jeg heller aldri får noe tid for ,meg selv lenger..for min datter skriker i flere timer etter at ho har lagt seg,og sovner sjeldent senere enn halv elve..og jeg har prøvd og ikke gå inn til henne i det hele tatt..og bare ta imot all skrikinga...og det hjalp ikke.. så hvis noen har et skikkelig godt råd til meg...så hadde det vært kjempefint..
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Tenkte jeg skulle høre på helsestasjonen hva de mener, har du gjort det? Jeg har ei datter på 4 mndr i tillegg, men tror ikke det har så mye med det å gjøre, for hun var sånn før hun ble født og. Er mye alene med begge siden mannen jobber mye, jeg leverer og henter i barnehagen, tar begge to alene om natta og legger begge for kvelden. Begynner å tære på kreftene kjenner jeg nå! Får bare håpe den trassen går over...Hvor lenge varer trassalderen egentlig? Hun har holdt på i 5 mndr nå... Godt oppi det hele å høre at det er normalt da og ikke bare jeg som sliter med dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå