Gå til innhold

Til dere som er gravide og har røyket i begynnelsen av svangerskapet uten å vite at du er gravid

vekten73

Anbefalte innlegg

hei

Dette kan hører litt rart ut men,jeg bare lurer på om hvordan røyk smakte når dere røyket i begynnelsen av svangerskapet...Hos meg smaker og lukter røyken noe pyton orker nesten ikke lenger å røyke egentlig er det positivt.Da har jeg muligheten til å slutte å røyke :))...jeg tror at jeg er gravid men er ikke helt sikker enda...skal selvfølgelig slutte med engang jeg får bekreftet at jeg er gravid..har 1 uke igjen til IKM..

PLS kan noen svare meg...

Fortsetter under...

hei.. jeg har røyka helt til 8 uke som er den uka her faktisk, å det smaker helt dritt.. å lukten ikke minst.. kjæresten min røuker og den lukta er helt ueskrivelig.. he he.. holder på å slutte å røyke nå å jeg blir kvalm når jeg er ute å røyker.

Sluttet for to uker siden, da jeg fant ut jeg var gravid...da var jeg 5+3...Sambo røyker og jeg synes d lukter pyton!! He he...har tatt et par trekk av han to ganger, for at ikke folk skal skjønne at jeg er gravid, og d smaker ikke no godt!!!

hehe, jeg sluttet nesten før jeg ble gravid fordi det var bare pyton med røyk.. :P sluttet gradvis innen en uke etter jeg fant ut at jeg var gravid, var utrolig lett..! :) samboeren min røyker også, og jeg nekter han å røyke inne, han skal ikke få forpeste meg og babyen med dritten.. :P desverre har jeg ingen ting jeg skulle ha sagt i bilen hans.. :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...