Gå til innhold

dere som hadde våkne babyer før der begynte med grøt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei..ingen bedring her i hele tatt. dessverre. 30 % får ingen efekt av grøten. og min havner selvfølgelig under de %.

Skrevet

frykter det samme her. hun er våken hver time hele natta, så jeg håper på noe bedring. hun er fem mnd.

Skrevet

når gir du henne grøt? min er snart 6 mnd.

Skrevet

min er også våken hver time avogtil hver halvtime. hele natta :(

Skrevet

HS fortalte meg at man skal tenke på hva de spiser i løpet av hele dagen, ikke bare til kvelds, når man tenker sammenhengen mat-søvn.

Da jeg begynte med grøt hjalp det ikke på søvnen. Først etter å ha innført to måltider sov han hele natten igjennom. Han fikk da grøt til frokost og fruktmos ca 1 time før leggetid.

Nå er han 6,5 mnd og får grøt, frukt og middag.

Det er også lurt å være obs på at man ikke gir for "tung" mat like før de skal legge seg. Det kan gi en urolig natt. Gi gjerne maten 1-2 timer før de skal sove, så kan de heller få melk før de hopper i køya =)

Skrevet

akkurat sånn gjør vi det. men det hjelper ikke på søvnen likevel dessverre. håper innleggs skriveren er heldigere der.

Skrevet

startet så vidt i dag. Så vi må smøre oss med tålmodighet. hun er fem mnd og sover en time av gangen...

Skrevet

Hei

Gutten min var våken minst to ganger pr natt frem til han fikk to måltider med grøt per døgn, da begynte han å sove hele natten,det var som å komme til himmelen:-D

Skrevet

hehe, rart hvor relativt alt er-to ganger pr natt hadde vært himmelen for meg;)

Skrevet

Våkner hun hver time fordi hun er sulten?

Kan det være andre grunner til at hun våkner?

For da vil jo ikke grøt hjelpe uansett.

Skrevet

Ammer du?

Det skal sies at jeg ga mme fra han var 5,5 mnd. Det hjalp nok også på. Det var så si ikke næring igjen i melka mi. kun vann.

Skrevet

Ingen forbedring her heller etter at vi startet med grøt. Hun spiser stor porsjon morgen og kveld, middag midt på dagen, frukt inni mellom og så mye pupp hun vil. Likevel er hun mye våken på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...