Gjest Skrevet 16. desember 2006 #26 Skrevet 16. desember 2006 ja...skulle vært slik...ikke oppdaga graviditeten før i 8mnd...det hadde vært noe det....=) så godt at du fikk sove da!!! det trengte du virkelig. tenker det var godt å se henne igjen ja.er tøft å komme hjem,og så er han ikke der.var sånn da jeg besøkte venner av meg,der pappa bodde.han er gravlagt så langt unna at jeg kun har fått gå på grava en gang siden han døde.det tærer meg virkelig det.men nok om triste ting =)) du drømmer om ei tulle,og jeg om gutt...hhehe.. tror du kan tipse den legen om meg også,i samme slengen..... jeg fikk beskjed for mange år siden at jeg ikke hadde helse til flere.men jeg klarte bære frem 5,og det er en gevinst ja. jeg får kose meg med min,og flere barnebarn som sikkert kommer etter hvert =0) men tror ikke dette hadde gått bra,hadde det ikke vært 10år siden sist. jr holdt liv i går.skulle ikke sove...bra trett da ja.har barnebarnet i dag.skal være over til i mårra.blir show til natta det gitt,hehe.har ikke samme rutine som her....tenker det blir noe ja.... håper du får mer søvn i helga,enn du har fått til nå =))
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #27 Skrevet 16. desember 2006 Fy søren,hva skal vi gjøre med den lille nattevåkeren vår??? I natt la han seg til å sove etter klokka 6.Da er det jo morgen da!!!!! Jeg sovna 6.30..Kjeda meg slik at jeg til og med var med på en teit konkurranse på tv2 og kasa bort tid og penger.Gidder ikke det igjen.:0) Pappa er gravlagt 7 km fra oss så jeg er også for lite på graven,er der ikke hver uke.Burde det..Brukte lang tid før jeg klarte å gå dit første gangen etter begravlese dagen.Men nok om det.. Hvordan går juleborberedelsene da? Jeg har noen julegaver igjen,pluss kjøpe inn litt forskjellig. Skal på handle runde i dag,egentlig har jeg liten lyst er så sabla trøtt.Er kvalm av tretthet..Må få snudd den lille krabaten snart.Han er 6 uker nå.Men i går kveld var han mye våken alikavel sov han ikke.Gir snart opp. Du må kose deg med de to små,nesten som tvilinger hos deg nå :0)
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #28 Skrevet 16. desember 2006 jo,vi skal legge oss i normal tid.det skal vi nemlig! å så skal pappan få ungen i armene,nan på benken...ta han du,i natt skal jeg sove!!!! er jo litt sent å ta natta kl 6 da...har du prøvd å holde han litt våken på kvelden? om det funker,mener jeg? han her holder jeg litt våken,og da sovner han.men i går var det liv,rai rai... å konkuranser på tv er farlig for trette slitne mødre...regninga blir fort stor den...=) julegaver ja....hehe...har kommet meg på butikk to ganger! mandag og onsdag...da var det 7 uker siden sist jeg var ute.....blir tussete snart.men har noen gaver igjen.i år sendte mamma meg mye som hun hadde kjøpt.så det ordna seg med gaver til di fleste,hehe.hun er snill. trodde jeg skulle ut i dag jeg,men nå sovna begge to...å jeg gidder ikke vekke di.da blir det bare hyling.får rydde her istedenfor.det trengs... ja,her er det som å ha tvillinger igjen.men to forskjellige.en lang og en kort,hehe.en er tynn,og en er bolle...=0)
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #29 Skrevet 16. desember 2006 Hihi glemte at du HAR tvillinger.Jeg holder på å lage fløtekarameller,sjokolade trøffler og sara bernars kaker i natt.Har tenkt å bli ferdig med alt på kjøkkenet så jeg kan vaske litt til jul fra i morgen av. Herregud er det sant at det er hunmed han sindre gutten som det er om på nyhetene nå.Så ekkelt,hun beskylda jo sin svigermor for å ha drept han med piller.Begynner å gråte av tanken her.. Håper det ikke er henne. Men nok om det.. Hvordan gikk det med dere idag? Marius sover som en stein nå så jeg burde lagt meg til å sove,men har som sagt mye å gjøre nå før jeg legger meg. Gubben innrømmet at han gjerne ville prøvd på en jente til om ikke jeg hadde vært så sinn sykt dårlig. Har du msn? jeg kan legge ut adressa mi om du har msn...Har ikke namnet mitt i den :0))
lana<3 Skrevet 17. desember 2006 #30 Skrevet 17. desember 2006 Hei Idefix og Attpåklatt..jeg er her inne hele tiden...leser tråden til mamma mø og idefix nesten hver dag....følger med på hva som skjer med truls, Marius og ruth og de andre bebisene jeg ikke husker navnet på....og mammaene deres.... Var inne og så på skrukketrollet ditt når han var nyfødt....så skjønn....mi er skrukketroll hun også...men nå bare i nakken da.... Hva er det med den sindre babyen du snakker om idefix?
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #31 Skrevet 17. desember 2006 Hun som er beskylda for å ha drept babyen sin,hører til her inne på dib...
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #32 Skrevet 17. desember 2006 huffameg....er det henne som hat gjort det?? den saken husker jeg godt.den med tablettene....er helt forferdelig hele greia.håper familien blir godt tatt vare på. jeg har msn ja.å mitt navn står heller ikke i adressa,hehe.så der er det ingen fare å legge ut. ser du er oppe sent igjen.sa jeg ikke at du skulle sove eller?? fikk ikke gjort noe i går jeg.har barnebarnet her,og ikke søren om di skal sove samtidig!!! kl 7 i mårres vekte han både meg,onkelen ,og resten av gjengen.hehe å min som har brukt å sove til kl 9-10....ble så irritert,hehe.hadde trengt den søvnen i natt jeg. så har vi fått sne !!!!!!!!!!! jehippi ! SKAL rydde her i dag.skal skal skal......tror jeg.... så mannen din har også lyst på fler? da er det bare å vente litt,å starte på igjen,hehe. tror nok du hadde fått oppfølging neste gang,og det skikkelig.men jeg har bestemt meg for at det er stop her da.tør ikke få fler.har jo tvillingene som trenger ekstra hjelp,så jeg har nok å holde fingrene i om dagene. nå skal jeg gi en ,nei to sultne helter mat her.sa du stemmeprakt i di to !!! =0)
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #33 Skrevet 17. desember 2006 Blir så forbanna,kan de ikke slutte å legge ut linken til den siden til gutten.Blir kvalm av at folk legger den ut.Gubben sendte akkurat klage til dib.Har mest lyst å ringe politiet.Grrr. Sove? Hva var et igjen :0) Marius sovna for natta klokka 5 så da la jeg meg.Kremen til kakene gikk rett i søpla så idag prøver jeg på ny.Men karamellene og sjokoladen gikk det bra med.Må bare pakke de i kveld og det tar tid. Skal spise middag oppe hos mamma nå,det skal bli godt. Snakkes senere.
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #35 Skrevet 17. desember 2006 skjønner ikke at media har lov til å vise hjemmesiden heller jeg.blir jo rene heksejakta da.alle er uskyldig,til det motsatte er bevist.å jeg klarer ikke lese mer om det.er fryktelig tragisk. sove ja...det er å lukke øynene..å så var det mer jeg ikke husker helt,hehe karameller....sjokolada.....mmmmmm.....det hørtes godt ut ja =0) skal rydde litt her.fått gjort litt da,men avbrutt av dib pøuse,haha legger deg til msn jeg =0)
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #36 Skrevet 17. desember 2006 sendte fårespørsel,men vet ikke om det ble rett,hehe er ikke så flink til sånt jeg =)
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #37 Skrevet 18. desember 2006 åhhhh.....nå fikk jeg julestemning jeg.... sne,skumt,julesanger og gløgg...Mmmmm =0) bare synd det er meldt regn til i mårra,og storm uti uka sier di =0/ fikk du sove i natt da?? ikke jeg....men det var ikke Thor som holdt meg våken...drakk kaffe sent,så jeg kan takke meg selv,blæh... så her ble det ikke blund på øyet nei..kolapser vel tidlig i kveld,hehe du er vel ferdig til jul du.jeg skal rese over huset her.har blitt enig om å ikke overdrive i år.jeg er ikke helt ok,så vi tar det piano.i mårra er det skoleteater og fjortissen skal på juleball.så her er det fult opp di siste dagene.aner ikke hva jeg skal kjøpe mannen heller jeg.har du noen ideer? nei,nå skal jeg sette rompa i gir å få unna litt tingtang. tar vel noen timer....huff =0)
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #38 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har hatt en stressende dag,sov 3 timer natt til idag,kom hjem klokka 16.30 og klokka 17 var det skolefest..Kom hjem og fikk telefon fra svigermor som kunne fortelle at svogeren min ikke kan komme i dåp for han skal jobbe.Vi har sendt 4 tekst meldinger og spurt om den helga passa...Ikke fått svar. Men det som gjør meg så sint at jeg rister er at svigermor laget helvete i fjor da jeg takket nei til barnedåpen til sønnen hans.Fikk klar beskjed om at jeg bare hadde med å være der ellers.... Det enda med at vi var en hel uke ekstra på ferie for å komme i dåp,måtte ligge på hotell. De gidda ikke snakke med oss da vi var i dåpen og takket ikke for gavene en gang,hadde kjøpt gullsmykke til han..Ble så skuffa. hadde lovd pappa og komme hjem fra ferie etter 14 dager pga,at han var så syk.Men det ble jeg nekta. Men at svogeren min ikke kan komme nå pga jobb er helt i orden. jeg ble forbanna og sa til svigermor at jeg ble regelrett tvinga til å være i dåpen i fjor..Da sa hun at det kunne hun da ikke forstå.Fy faen,ble så sinna at jeg gråt...Men det var etter at jeg gav telefonen til gubben. Gubben er skuffet,han har en bror.Jeg har ikke lyst til at svigers skal komme i dåpen i det hele tatt.Etter 10 år med dritt slenging og strenge krav fra de har jeg lyst til å sette ned foten og si at vi ikke ønsker kontakt med de lenger.gubben er helt enig,han som mener det mest.. Men så er det ungene da,det er jo farmor og farfar... Da de var her i nov,sa farfaren at eldstemann snakket slik at han gidda aldri høre etter hva han sa.Desverre hørte eldstemann det,han har forguda farfar hele livet.Han falt helt sammen.. 'Hva skal en gjøre når ting blir slik ??? Unskyld for at jeg klager slik ,men er så lei meg :0( Jeg har gitt min gubbe gave kort på clas olsson eller hva den butikken heter..
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #39 Skrevet 19. desember 2006 åh,skjønner godt du er skuffet,lei og sint.det der er slett ikke lett.noen ganger skulle man fått bestemme svigerforeldre selv.å jeg mener han kan komme i dåpen.dere måtte jo det,så hvorfor skulle det ikke være likt andre veien også? nei,si hva du mener om den saken.å det i klar tekst.er jo onkel til ungen,så det er vel grunn nok til å ta seg fri. min svigerfar var snill.men svigermor......grøss.... eller,det er hele den slekta,med få unntak.ungene har fått kjeft for å kose med katta,og div.til slutt ville di ikke dit.ikke rart.når andre barnebarn er der samtidig,så blir jo di,særlig tvillingene,både kjefta og hysja på.nå er svigermor gammel da,men det får ikke hjelpe. å det toppa seg da det ble kjent at jeg var gravid,og jeg fikk slengt styggheter mot meg.har vært der 3-4 ganger siden da.kun i døra... enda bor hun kort vei unna. jeg klarer ikke mer drittslenging jeg.har fått nok.som voksen har jeg da krav på respekt,for meg og mine valg.men neida...der skal di bestemme alt.kun en av tantene og svigermor har sett gutten.å da bor vi på samme sted.di vil ikke ha noe med jr å gjøre... gruer meg vanvittig til dåpen.blir jo nødt til å be di.skal ha dobbeldåp,og da kommer vi ikke unna.di verken hilser eller snakker med meg.snur bare ryggen til.alt dette for at jeg ble gravid med et lite nurk.di tror vel det ble gjort med vilje,hehe.(svigermor har skjerpa seg,men jeg klarer ikke tilgi ennå...litt for mange år med dritt mot meg) nei,hvis dere har mest lyst til å kutte di ut,så tenk igjennom om det er til det beste for ungene.bedre med harmoniske unger,enn at di føler at besteforeldrene ikke liker di.her vet vi hva det vil si. kanskje er det bare det som skal til før di skjerper seg.at dere holder dere unna ei stund.men,det funka ikke her....=/ hører ofte at di ikke skjønner hva tvillingene sier vi.å det sårer.kan jo ikke for at di er født litt annerledes,og har en del di plages med.men ene tok igjen hun,hehe. fikk sånn,"jeg skjønner ikke hva du sier" mot seg.da svarte hun."slå opp i ordboka" hehe.tror aldri jeg har gossa meg så mye som da.å jeg ante ikke at hun skjønte hva ei ordbok var engang =0) tror du skal høre på mannen din jeg.han kjenner sin mor best....ta en pause fra di,så ser du hva som skjer.tror det hadde vært det beste for deg også.for slikt tærer på.etter år med dritt,så blir man ikke imun,men nedbrutt...jeg har det bedre etter av vi bestemte oss for å holde oss unna.ungene får dra dit,er jo bare å gå.men di vil ikke. skjønner at sønnen din ble lei seg.man skal da ikke si slikt,og værtfall ikke til unger!!! synd at uskyldige små skal få oppleve slikt fra besteforeldre. håper jammen di får smake sin "egen medisin" en dag.da kanskje di skjønner litt mer.... stoooor klem til deg =0) (kjenner jeg har lyst til å "Prate litt" med svigersene dine....)hehehe... pst....vi har ikke clas olson her vi....nærmeste butikk er vel rundt 40 mil unna...aaaaargh....sånn er det å bo på "gokkolandet",som pappa sa =))
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #40 Skrevet 19. desember 2006 Heisann,trist at du også sliter med din svigermor :0( Hadde ikke gubben vært en slik kjekk og snill kar hadde jeg tatt beina fatt den sommeren for 9 år siden da hun kalte meg hore.Jeg hadde jo blitt gravid.... Aller første møtet mitt med svigermor var ..Hei når skal du gå?? Jeg og gubben møttes i USA og hun var over på besøk.Gubben hadde sagt klart fra at det passet ikke at hun kom,men hun kom over alikavel..Hun takla ikke at han hadde funnet seg dame.Iallefall ikke en sunnmøring som ikke var personlig kristin.Kriiise da jeg ble gravid. Marius har feber idag,ikke noe greit nå når han er så liten :0( Men vi hoster og harker alle sammen så det var bare ett tids spørsmål før han ble syk. Jeg forstår godt at du gruer deg til dåpen,det gjør jeg også nå.Har ikke lyst til at de skal komme noen av familien hans.. angående gave har dere noen annen "manne" butikk i nærheten? Jernia eller noe sånt..Verktøy og dupeditter virker det som alle mannfolk liker eller gavekort på en kles butikk.Januar sag og en fåre det trippelte for pengene.Jeg har ønska meg gave kort på kaphal i år :0) Vi fikk den butikken her i november,da åpnet de amfi senter her.Men det er 7 mil til Ålesund så vi pleier å shoppe der endel.Tar oss en dags tur.
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #41 Skrevet 19. desember 2006 jeg fikk ikke reist på 6 ukerskontrollen idag siden Marius var syk og jeg ikke sov ett minutt inatt...Skal den 2 januar,håper den likevel er gratis timen.. Her har de sommerstengt føde avdelingen.8500 underskrifter på 2 dager,men det hjalp ikke.Blir så forbanna på at med ett penne strøk satser de livet til kvinner og barn.
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #42 Skrevet 19. desember 2006 hærregud da!!! ta å sett den kjærringa på plass.egentlig høres hun ut som hun som var samboer til pappa.hun var så trollete mot meg og ungene,at jeg bare grein da jeg var der.helt gal !! er så glad jeg slipper det trollet mer.min svigermor sier ikke sånt,men det er annet som stikker da...å når man år ut og år inn ikke får bestemme over sin egen familie,men liksom må ha godkjenning for å gi ungene navn osv,ja da toppet det seg.men jeg glemmer ALDRI det tanta hans slang mot meg da hun fikk vite at jr var på vei."hvorfor gjorde du ikke noe med det mens du ennå kunne"!!!! har aldri,aldri, følt meg slik som da.følte det som om di ønska livet av ungen.har ikke prata med vedkomende siden,og det blir ikke heller.fikk jo blødninger senere på dagen,og det holdt på å gå galt.glemmer det aldri. nei,vi har det best uten slike i nærheten. har nurket blitt syk?? stakkars da.håper det går over til i mårra.men det spørs om det er forkjølelse.bare husk å sjekke ørene innimellom.så slipper du det som sjedde her... 6 ukers kontrollen er gratis vel? det skal den være.å må du utsette den skal du ikke betale uansett. har vært på skoleteater vi.er helt utkjørt,hehe.ungene var sååå flinke at. gikk utrolig bra.ingen glemte tekst eller noe.jentene mine var i koret.har aldri sett di stå så lenge i ro før....=)) å di minste var snille.barnebarnet satt å titta på hele tiden.store runde øyne.men han stirra seg i søvn til slutt,haha.jr sov hele tiden,men bælja starta da di var færdige. jeg er bare klar for senga jeg....men må ta en større aksjon her. å den er "utrydd alle små sorryer..." (bikkja heter sorry,å han yngler!!) massse små dotter overalt =/ er i rute til jul å =0) har ikke gjort en dritt,akkurat slik det pleier å være, he he he... her slapp vi at di stengte føden,gudsjelov.ikke at jeg skal dit igjen da.. men det er typisk helsenorge.bare vent til noe skjer,da tenker jeg di finner ut noe annet. håper du får sove i natt.å at marius blir bedre,og sover han også. er redd du snart faller om av søvnmangel jeg....
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #43 Skrevet 19. desember 2006 ehhh....mannen kjøpe klær? HAHAHAHEHEHEHIKST....=) NIX...han er en som ikke gjør slikt,desverre...å verktøy? tja...hadde jeg samla opp alt det di slenger rundt huset,ja da hadde vi hatt mye =) får ordne noe.batteriladder kanskje....han kjørte netopp over sin...hehe...
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #44 Skrevet 20. desember 2006 Hahaha nå har du jo gave ide :0) Fy faen unskyld uttrykket,men det med tanta til mannen din husker jeg at du har fortalt før,husket ikke at det var til deg.Tror helt ærlig at hadde det vært meg hun hadde sagt det til hadde jeg tilta og slått til henne. Jeg kjenner at jeg er så skuffa over alt med svigers,de gjør forskjell på ungene også og det sårer meg veldig. Det virker ikke som ungene vil væresammen med de mer.Når de er her en sjelden gang på besøk stikker ungene på besøk til sine venner i stedet for å være hjemme. Jeg også er i rute til jul,støvdottene ligger cm tykke og venter...Hehehe har bakt ferdig og laget jule snopet ferdig..Bare vasking og to gaver igjen.Jeg og gubben pleier å gi gaver til hverandre i sokken på morgenen :0) Nei,nå sover Marius så jeg håper på å få sovet litt.Sov fra 7 til 13 idag da,men ett par oppvåkninger,så klarer meg jeg :0)
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #45 Skrevet 20. desember 2006 Heisann idag har Marius ikke feber og han har blitt stor gutt nå.4910 gr og 56 cm,hvor har den lille babyen min tatt veien :0)) Han er ekstremt sterk i kroppen,han prøver å sette seg opp allerede.Hodet løfta han allerede før vi kom ut fra føden. Hvordan har dere det? Jeg er så tett og forkjølt at jeg ikke fikk sove i natt da Mariu endelig sovna klokka 1.30 er det ikke typisk vel???? Jeg tror jeg har lagt deg til msn nå om du har h først i adressa di :0)
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #46 Skrevet 20. desember 2006 hæææi...her er det liv,rai rai....... ja,den tanta hans...jeg kunne ikke slå...hehe...hun satt i bilen,jeg sto med et instrument i hendene...heheee så godt han sov da.tenker det var godt det. her har jeg prøvd å få gjort unna en del i dag,meeeeen......ikke ferdig med juegavene eller noe.tror jammen jeg skal streike jeg.. er drittlei allerede!! har hjulpet tvillingene å lage julekort til asistenten og læreren.tok sin tid.enda det var på datan.men i mårra er di ferdige,og det er fri.skal bli godt det ja. vi har det greit her.stressa,sliten og barnevakt =0) skal ha barnebarnet i natt.di tenkte å prøve å få flytta det meste i kveld.så kan di feire jul i ny leilighet.hadde ikke årka å starta 4 dager før jul jeg nei.... lille marius er jo blitt stor jo!!! vokser alt for fort disse knærtene. han her er blitt gedigen,haha =0) han står litt på føttene,han her.men du skulle sett barnebarnet du.han er bare sterk.står helt greit.gjort i mange uker.sitter alene,men detter selvfølgelig om hvis vi ikke følger med.men han snur seg ikke fra mage eller rygg ennå.der er han lat =) du er på msnlista nå ja.er meg med h ja.et klengenavn jeg fikk som lita,hehe.bruker det i div.
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #47 Skrevet 21. desember 2006 Heisann og tusen takk for koselig prat i går :0) I natt kom store søstra mi på besøk klokka 3 i natt,hun fikk ikke sove og jeg var jo oppe :0) Men jeg er glad for at hun var her for jeg holdt på å tisse på meg av skrekk i natt..... Har vel fortalt førat det til tider er "aktivitet" i huset vårt ??? Leker slår seg på selv eletriske artikler osv.. I natt har jeg vært på lete aksjon i kjelleren,finner ikke to konfekt esker jeg har kjøpt,typisk det her i huset,det dukker snart opp igjen,når vi ikke gidder å lete.Slik har det vært siden vi flyttet inn.Men i natt da søstra mi var ute og tok seg en røyk og jeg var i kjelleren skjedde det noe rart. Jeg var i kjelleren plutselig slo printeren seg på og ramla i vei,så hørte jeg akkurat som noen gikk tungt over kjøkken gulvet og stoppa opp hos Marius som begynte å hylskrike helt hysterisk.Både jeg og søstra mi som var ute styrta til.Han virket livredd.. Så satt vi å snakket om bestemora mi,jeg sier at jeg har litt dårlig samvittighet pga at jeg har holdt dårlig kontakt.Hun sier at det har ikke hun heller gjort,men driter i det.(bestemor har aldri brydd seg om henne før siste året da pappa ble syk) I det hun sier det er det som noen smeller igjen ytterdøra med en enorm kraft.Vi hopper i sofaen..Døra står vid åpen,greit vi fant ut at hun hadde nok glemt å lukke skikkelig døra,men det var ikke en vindpust ute i natt..Var glad hun var her.For i natt var jeg utilpass.Pluss at katten var livredd og gjemte seg bak sofaen,skalv som ett aspeløv,da ble jeg redd.. Hun har en venninne som renser hus,henne skal vi invitere og ikke si noe om alt vi har opplevd her og hos lillesøstra mi...Enten så er det noe her eller så er vi splitter pine gal... Marius sovna klokka 5.30 i natt fy søren da var jeg trøtt,pakka inn noen jule gaver i natt så det er gjort. Jeg er ferdig med julesnopet og baksten for i år.. Har baka krumkaker,,julemenn,kokosmakroner,pepperkakehus/tog og menn.Har laget risboller,kransekakestenger og sara bernard kaker. Laget fløtekarameller og sjokolade trøffler. Nå har jeg bare litt vasking igjen så kan bare jula komme.Har ett par gaver igjen... Idag skal vi til tanta mi og pynte juletreet hennes,de skal være uten barnebarn i år så da vil hun at mine kommer.Jeg har invitert søstra mi og fetteren min sine barn.Så tante gleder seg slik til at vi invaderer huset hennes idag og pynter :0)) Hva mener du om små pendler babyer? synst det er tragisk at bitte små babyer skal bo en uke hos mora og en hos faren.Hvor usikre blir de ungene da???
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #48 Skrevet 21. desember 2006 hoppsann=))) jeg fikk med meg det meste du skreiv i går,men di opperommene irriterer meg!!! skal sende feilraport å klage ivei jeg.hehe huff.må være nifst å bo der hvis det er slik aktivitet.men det finns alt mellom himmel og jord =) jeg har opplevd noe lignende,men ikke sånn skremmende da. da morfar døde,så ble det liv i det huset.mormor sa bestandig at han passa på henne.våkna med at noen strøk henne på kinnet osv. trodde ikke på henne jeg,men.... jeg og mannen satt å så tv.plutselig kommer det en skygge forbi.vi ser den mot veggen ved døra.like etter tok det i ytterdøra.hehe. slik var det mange år.hørte han gikk fra gostolen,opp trappa,snudde seg i senga.aldri ble jeg skremt.var liksom godt å vite at han var der å passa oss.da mormor måtte på gamlehjem fortsatte det,men med litt mer agresivt banking i kjellern.mamma ville ikke være der alene.hihi da mormor døde,og vi kom hjem for å ordne begravelse var det stilt. vi har ikke sett eller hørt noe siden.huset er tomt.syns det er synd jeg.for jeg likte å vite at morfar var der.=) han venta vel på mormor.hun sa han hadde sagt en gang hun holdt på å dø at det ikke var hennes tur ennå.måtte vente litt til.hun slo seg til ro med det,og levde noen år til hun. må ikke si noe til hun som kommer nei.for da kan du avsløre juks,hehe.neida,jeg tuller. ble sent her også i natt.plagdes med skrivern,så det blir ikke kalendre til familien.=( men di får vente til jeg får tak i blekk,og har roa meg ned.hahah (var sååå sinna) gikk å la meg 2,sovna vel rundt 4.drakk da vel kaffe....kl 5 vekte barnebarnet meg.men sovna igjen.så han sov til 7... nå skulle jeg ut å handle da,men oppdaga at di ikke satte igjen bilstolen!!! så nå har mannen kjørt han hjem.jeg har ikke tid til å passe han før etter jul nå.er en smule for snill der tror jeg....får ikke gjort mye her om dagen nei.men det blir jul alikavell =) skal handle senere,er langåpent.så skal jeg spille kl 19.er med i korpset igjen.men det spørs om notene forsvinner da,hehe.er drittvær her.blir ikke mye tid til å ordne jul egentlig.men nå skal mannen jaggu få satt latrompa i gir.nå vil jeg ha hjelp her. blir vel koselig å pynte for tanta di.tror jammen jeg hadde blitt glad hadde noen gjort slikt for meg=) kanskje jeg skal ønske meg det neste år.? rydd og pynt i gave,hehe. vi blir vel kun hjemme hele jula.orker ikke dra rundt til di ............. koser oss heller her med late trivelige dager,enn med sure "oppstøt" rundt omkring.=) pendlerbabyer? vell...jeg har aldri møtt noen,men tror ikke jeg hadde sendt min unge hit og dit.babyer hører til hos mamman sin.iværtfall til di er store nok til å ta hver sin uke.det mener jeg. er flere og flere som har delt ansvar vet jeg.skjønner ikke at ungene takler det,men di store jeg kjenner sier det er greit.slipper å krangle med foreldra;) håper du koser deg med pyntinga.jeg skal kose meg med rotet jeg....blæh...=)
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #49 Skrevet 22. desember 2006 Pokker hele innlegget forsvant...Nå ble jeg sur :0( Prøver igjen.. I natt sov Marius ,det var så rart,han sovna klokka 23 etter å ha hyl skreket en halv time,jeg badet han og putta han i senga mi.Han sover alltid der.Får han ikke til å sove i korga på soverommet,så da får jeg bare la han ligge mellom oss.Drar han opp om puta og han har egen dyne,så da er han kongen i midten :0)) Han sov fra 23 til klokka 2.30,så sov han til 5 ,men da var han urolig så gubben stod opp.Jeg hadde ikke sovet noe fordi gubben snorka så inderlig.Lå til slutt å fantaserte om å delje til han,hardt å brutalt :0( Pendler babyer har ikke jeg heller møtt,men las det på VG i går..
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #50 Skrevet 22. desember 2006 sier bare en ting jeg.......SVARTE ! ! ! var på spilling i går,og hva klarte jeg å gjøre?? jo....tryyna så det svei.midt blandt di andre...fløut. ankeln svikta nok engang.så jeg ødela instrumentet,fikk meg en kul på neven,under øye,og mere til....det var vondt det!! ble beordra om å legge på kaldt,og trykke hardt ned.for å stoppe di indre blødningene.kulen var 3-4cm rett opp,hehe.er bedre i handa nå,men dæggern det er vondt.tror ikke det er brest eller noe,men stikker gjør det. så godt han sov,og søren at ikke du fikk gjøre det samme!!! han mannen min er snorker han også.men jeg dæljer til jeg,haha.skal jeg sove,bør det være stilt her. har et drittvær.storm og lyn og torden.roet seg endel,så jeg turte inn å dibbe litt.er himla sur....planene mine ble nok en gang ødelagt for at noen ikke holder det di lover.så jeg skal roe ned,før jeg fortsetter her. jeg kan med sikkerhet nå si at Thor sover hele natta.er deilig.legger han i 23 tia,og han sover gud bedre meg til alt fre kl 9 til 10.30 !!! jeg skal ikke klage nei. i mårres våkna vi med et brak her.hele rommet sto hvitt av lyn,og det hørtes ut som om vi lå i er stortromme.skikkelig ekkelt når det slår ned så nært. hvis vi ikke skrives mer før jul,så ønsker jeg deg og dine en kjempefin julefeiring!!! mulig det kommer et julekort på e post.får se hva jeg rekker.hehe stor juleklem fra meg =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå