Gå til innhold

(0: attpåklatt"gogutt" :0) Er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal fjerne livmora etterhvert om ca.1 år så da får jeg leve i sølibat så lenge :0)

Virker som du er like heldig med helsesøster som meg.Fikk kjeft fordi jeg nekta blodoverføring og hun sa rett ut at nå fikk det jaggu være nok barn på oss.Som om hun bestemmer.

Marius har fått tillegg siden vi kom hjem.Jeg har ikke nok,har i tillegg vært slurvete med å spise,gått ned 18 kg ca...Men det hjelper ikke på melka.Men prøver å sjerpe meg ang.spise..Men er sliten av at han legger seg til for natta sånn ca klokka 4 på morgenen.ZZZZZZZZZzzz.

Skal på kontroll selv den 19 og Marius skal den 20.Er spent på hvor stor han er.Han kan bruke to delte sett i str 50 ennå....Men også str 62.

Målet for helga er å rydde og pynte til jul..Blir ikke nedvask til jul.Har ikke tid eller sjangs.Når Gutten er våken skriker han.liker ikke ligge alene.Var til kiropraktor med han og han hadde låsning i bekkenet.Skal en gang til.

Håper dere har det bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er her nå ==0)

HEI VENNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEI VETTU HVA.DERE SKAL DA VEL HA FLERE UNGER!!! HVA SØREN BESTEMMER HUN??? HEHEHEHEH

køøødda =))

1 år er lenge å vente.å sølibat,....kremt.....hihihiiii....

hs her er egentlig grei,så jeg ble surleppa da hun antyda det.kan ikke skjønne hva i søren det gjør om ungen er rund jeg...barnebarnet er tynn og lang.der sa hun ingenting,og di kunne begynne med grøt...? tror virkelig hun surrer.....

mista melka her også.kjapt...var helt utslitt,og er det ennå.har ikke kommet helt i form.å lungebetennelsen er nesten helt ut av kroppen.

ennå vondt hvis jeg hoster litt.men,det ordner seg vel..

jeg spiser minimalt selv.glemmer det rett og slett.noe som vekta viser.er tilbake der jeg starta.43kg....reine skjellette.skrangler når jeg går sier di...=0/

du må prøve å lure i deg noe.uansett hva.alt som kommer inn er bra for deg.

min å er trøbblete om natta.å jeg trenger å sove.går noen dager,så kolapser jeg,hehe.(netopp våkna jeg...)

men i natt som var sov han 12 hele,gode,lange og nydelige timer!!! måtte det skje igjen...

bruker 62 her også.nettopp vokst fra 50.noe som merkes på mengden av klær til bruk.men jeg får ny ladning snart fra nevøen.kjekt sånn gitt.

målet mitt,i di siste ukene har vært å ordne opp her.etter svangerskapet har rotet blitt sort,men er ennå ikke ferdig.er ikke i form til å styre så fælt.tar ting i sakte tempo,og etter dagsformen.

vaske rundt må du ikke finne på!! husk hva du har vært igjennom du.ta det til våren.nå er det mørkt ute,og ingen ser noe,hehe.

har retta seg her med thor da.han kan ligge på gulvet alene nå.men har da virkelig bodd i armene våre.herlig med en liten klatt ja =0)

men aldri mer.....fikk skrekken,selv om det meste er glemt.

så lille marius har fått låsning?? uff,stakkar liten da.håper di ordner det fort.utrolig hva sånne små kan få egentlig.klem han fra meg =))

vi har det bra ja.koser meg som mamma og mormor.å du kan tro han er et sjarmtroll =0)

sitter nesten alene,står alene,og er tidlig ute med alt.smiler hele tiden.

(skrytete mormor sa du??) =)))

ble langt dette,men er man skravlesyk så er man det,hahaha

har tenkt så mye på deg og sett etter deg her inne.endelig kom du,hehe.

DET FINNES EN JULENISSE JA =0)

KLEM

Skrevet

Hihi Julenissen ja ;0))

Så kos å "finne" deg igjen,har tenkt slik på deg og Thor.Pluss barnebarnet ditt,tenk at du er så heldig at du er mormor også :0)

Skulle gjerne hatt en jente til,men tar ikke sjangsen på ett svangerskap til nei,pluss at det hadde nok blitt 4 gutten og da hadde nok snuppa protestert vilt :0)

Hun er 3 år og så søt,har sin egen baby som hun mater og skifter bleie på.Fikk noen bodyer i str 50 idag de var så slitne at dukken kunne få de.Da var hun stolt kan du tenke deg.

Marius låg så lenge i seteleie så da er det visst veldig lett å få låsning i bekkenet,på tirsdag etter at vi var hos kiropraktor låg han bare å prompa og var strålende fornøyd.Hadde han bare begynt å snu døgnet igjen skulle jeg vært strålende fornøyd.Ikke i form til nedvask i år.Kjenner kroppen er langt nede ennå etter stort blodtap og på kanten av stupet..Var jo det da jeg fikk den blodforgiftninga.

Håper vi står over spysyken som desverre går her i bygda.Grøss...

Ser du har hatt lungebetennelse ikke bra,var det dobbelt sidig eller? Vondt er det uansett.

Marius har bim radar,hver gang jeg skal på bim eller din baby våkner han opp,helt utrolig..Må ha innebygd radar han der.Pluss han gulper mye,aldri hatt gulpe barn før så vaskemaskina går hele dagen føler jeg.

Ønsker meg hushjelp til jul ;0)

Egentlig så ønsker jeg meg Josh Groban til jul,han kan gjerne komme å synge på senge kanten til meg og Marius da hadde vi nok sovet godt begge to.Siden han sikkert ikke gidder å komme hit,så har jeg da ønska meg cden av gubben.Håper virkelig han husker det.

Gubben har foressten hatt lete aksjon i kveld,niesa vår blir 2 på søndag og jeg kjøpte Den store barne sangboken til henne,den finner han da ikke igjen.Gjemt på en smart plass..Hipp hurra for glemske mannfolk ;0)

Begynne med grøt så tidlig? Med snuppa starta vi ikke før hun var ett halvt år gammel jo...

Bim radaren er på og uler så vi snakkes.

Stor klem :0)

Skrevet

har tenkt mye på dg også =0)

å ble redd da mannen din var inne på bim å fortalte hva som skjedde.

mente du hadde vært igjennom mer enn nok jeg.

en liten jente hadde vært morro ja,men man bestemmer ikke slikt selv.

jeg gikk i mange år å ønska meg en gutt til,men turte ikke siden vi hadde tre jenter.men jeg fikk jo det =0)

han er bare hærlig.å jeg har funnet ut at det å bli mamma i voksen alder er kjempebra.ikke stressa for noe.er liksom som å starte på nytt,bare med mer kunskap og tolmodighet.koooser meg,hehe

ble vel stor stas å få klær til dokka ja.mine to,tvillingene,har fult opp.gidder ikke gjemme så mye lenger.skal ikke ha flere,så da får di det som er mest brukt.

håper virkelig du får nattesøvn snart.må jo snu en gang.tar lang tid å komme seg etter det du har vært igjennom.så du får stjele deg til søvn ofte.(gjør det ennå jeg)

jeg fikk bare på den ene siden.men det var ille nok..samma dag som barnebarnet ble sendt på sykehuset,ble thor syk.full feber,og ikke frisk.mannen min ble med dattera mi på sykehuset,så jeg var alene med ungene.den dagen di skulle komme hjem ble jeg selv syk.klarte å holde meg oppe til ettermiddagen,men da kolapsa jeg.husker lite,annet enn at jeg klarte gi thor mat før jeg måtte legge meg.var sengliggende i 10 dager før jeg kom meg opp.vurderer å be om influensavaksine.har så dårlig imunforsvar at jeg ikke tørr annet snart.er redd det er noe "galt" fatt.særlig etter at pappa døde.får så mange rare tanker,hehe.

han her har radar også.men kun når jeg legger meg,og natta....hyler når smokken detter ut.gid han tok totten.for da ordner han slikt selv...=0)

la seg kl 23,og nå har han hyla for 3 gang...smokken !!! aaargh.

så han leter? typisk det der.har rota bort mye jeg.ennå ikke funnet det.legger det på en lur plass,og hvor da?? aner ikke,hehehe.

adventskalendern var det siste jeg gjemte bort....(finner den vel over jul)

mente det var tidlig med grøt jeg også.hun ammer jo !!! før sa hun at barn med god matlyst kunne begynne tidlig for å få ned melkemengden.nå er det omvendt...skjønner meg ikke på henne lenger..

men hun om det.jeg gjør som jeg pleier.har jo fostra opp 4 unger fra før,og vet jo en del skulle jeg tro =)

si fra meg at du SKAL ha den cd til jul.så får han sovende baby og uthvilt mamma. =0)

selv sitter jeg med et ønske om nytt juleservice...men det blir vel det vanlige..smykke eller øredobber.ikke akkurat oppfinnsom,men men =))

(et år fikk jeg kjærringtøffler !!!! di ble bytta,hahaha)

vi snakkes ja.

håper du får sove i natt da =0)

Skrevet

Fy flate dere har da gjennom gått endel dere også nå da :0(

Håper du blir frisk og rask til jul.Høres ikke bra ut at du har vært så syk.

Du kan gjerne få 10-20 kg av meg,har desverre mye å ta av ennå...

Har sittet å sett på den teite filmen på tv2.Snakk om å ha lite å gjøre da..Egentlig kunne jeg tenkt meg å krølla meg sammen og lagt meg.Men må rydde litt før jeg legger meg.Pluss lete etter den boka gubben har forlagt.Selskap i morgen så MÅ finne den.

Har vært på besøk hos tanta og onkelen min idag så har ikke hatt tid til å svare deg før.

Ønsker meg mer søvn til jul jeg ;0)

Er det lenge siden din pappa døde?

Min sin er også helt avhengig av smokk helt utrolig,faller den ut hyler han og det gjør han NÅ..søren også...Ikke glemt deg,bare en urolig unge her.

Satser på søvn i natt...Håpe håpe...:0)

Håper du også får nok søvn så du kommer deg helt på beina igjen.

Klem fra

Skrevet

vi har fått vårt nå ja,hehe

glemte å skrive at thor fikk ørebetennelse mitt oppi det hele.

begge trommehinnene sprakk....=/

jeg er mye plaget egentlig,men holdt meg unna bronkitt i 9mnd da...

ikke rart jeg fikk hele pakka nå,hehe

du skal være glad du har litt ekstra.jeg har ikke mye å tære på når jeg blir syk.nå sist satt jeg med innhula kjinn.ikke mye pent å se på nei..

gidda ikke se tv jeg,hehe.satt med thor å kosa.han sov jammen til 9.30 i dag også !! spennende om det skjer i morgen også=)

har han ikke funnet boka ennå?? hoffda,hehe

ligger sikkert veldig lett synlig.der man aldri tror den ville ligge.

jeg måtte sette opp et fibertre her...tvillingene krevde det.er egentlig julepynt,men di masa slik at jeg ga meg.er noe di bare må ha frem til advent ;0)

søvn til jul skal du få av meg.skal sende lassevis.(må bare hente det av andre først)

pappa døde i august 2004.etter lang tids sykeleie.den evinnelige kreften der også.er ennå ikke kommet over det.er og blir pappajente jeg.men er glad jeg fikk en gutt å kalle han opp etter.han ville vært stolt =)

den smokken skulle hatt bårrelås.....=0)

prøvde med klut her,og han bruker den.er så hugen på å holde i smokken.da er det bedre med klut,så kan smokken sitte i truten,der den skal være.

håper du får sove ja.jeg prøver ta meg inn i helgene,men er like trøtt uansett.men det blir vel bedre.har begynt med vitaminer og annet tull.de hjelper vel snart,hehe.

men jeg er plaget under mørketiden.kommer nordfra,så jeg er helt kaputt vinterstid.rare greier.....

go natta da =)

skal nyte stillheten i huset litt til jeg.kun jeg og storebror som er våkne.

nyyyydelig =0)

Skrevet

Min må ha klut over nasen eller dynen helt opp mot nasen skal han sove :0) Han er som mammaen sin alltid kald på nesa :0)

Han fant boka,der jeg har spurt 10 ganger om den kunne ligge opp på ett skap i kjelleren.Men han har iallefall rydda boda,hihi bra jeg ikke kom på det med skapet før han nesten var ferdig med boden.Da peika jeg ut skapet jeg mente,vi har to...Pent rydda bod iallefall.Honnør til gubben der ja :0)

Kreften er en dritt sykdom,har blitt livredd for at vi skal bli ramma igjen,mannen min eller spesielt en av ungene.Grøss :0(

Satser på at kvoten vår er full nå.Mormor har mistet 5 barn nå av 8.4 på 5 år helt grusomt.

Kan tenke meg Thor skrek og hadde det vondt da han hadde ørebetennelse:Stakkars liten.

Mangler 4 taster på laptopen så har jeg noen rare feil så er det litt av grunnen i tillegg til trøtthet :0) Skrive feil altså ;0))

Tror jeg også bør begynne på vitaminer.Her regner vi jo snart bort..Mørkt og vått,fysj.

Ha ei god natt..Nå er klokka 2 og guttungen er lys våken.Hipp hurra :0(

Skrevet

så flink han var da !!!!

den der skal jeg jammen ta her også,så får jeg rydda kjellerer.hihihihi

godt dere fant den ja.litt synd hvis ikke.

ja,den kreften er bare dritt.mamma fikk først,men klarte seg,så har samboeren hennes hatt det,3 ganger.klarte seg,men sliter med ettervirkninger etter stråling.så fikk pappa det,og klarte seg da ikke.

selv er jeg livredd.vil jo ikke,men det blir bare slik.å når man var så sterkt oppi det,så fikk jeg helt hetta.men gudsjelov vet man ikke slikt på forhånd =)

pappa trodde han hadde fått det pågrunn av jobben,men kunne ikke bevise det.

Thor hadde vondt ja,men fikk ingenting av legen !! kun paraset.etter en uke fikk vi omsider dråper....litt sent =/

regner her også...hipp hurra for julestemninga.....=0/

knærten min sov til 9.30 i dag igjen....må være noe på gang her..ligner da ikke han..men våkna da jeg la meg i natt da...sutten...blæh...

håper du får en fin dag,og nå sender jeg sovehjelp jeg,hehe

slik ser den ut : zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

klem =0)

Skrevet

Hehehe sove hjelpen hjalp,har vært i selskap DET bråket og han sov som en stein :0) Ikke rart siden han la seg til klokka 4 og jeg ammet hver time etter det.Han vil egentlig bruke meg som smokk og trøst.Havnet to ganger på magen,så jeg var passe nervevrak til slutt.Men han sover ikke ett sekund i korga si.Lurer på å sette opp senga til han.Se om det hjelper.Må bare kjøpe ny madrass først...

Er veldig glad for at en ikke veit ting på forhånd,har hatt ett meget tøft år.Lurer på å skrive julebrev i år.Er jo ikke alle som veit alt.Svigerfar tok stor operasjon i mars,fikk nyre av svigermor og han har hatt en del problem med det.Fått enormt med tilbake fall.

satser på at år 2007 blir ett mye bedre år for oss.

Skrevet

hahaha =0)

mulig det funka...=)

bråk er tingen her iværtfall..

Thor ville ikke bruke vogga han.kun vogna....men til slutt klarte jeg luuure han til å sove der...nå er senga endelig godtatt også.gleder meg til å slippe vogna i stua....men er så enkelt da...trille litt hvis ingenting annet nytter...går seg til etter hvert.har glemt så mye på 10år,så jeg opplever det nesten på nytt,hehe.

huff,hørtes ikke bra ut med svigerfaren din.men jeg håper det retter seg.

at nyra fungerer til slutt.har en bror som fikk ny nyre for noen år siden.hadde sukkersyke,og fikk dialyse 3 ganger i uka.sto 2 år på donorlista,men til slutt ble det hans tur.nå er han blind.etterdønninger etter diabetesen.men slikt vet man jo heldigvis ikke på forhånd....

satser på at 2007 blir et fint år ja...man skulle tro dere hadde brukt opp kvota på uheldige ting. nå må det vel være slutt.

hvordan går det med di andre ungene da??

er di tussete etter lillebror?? han her blir sussa hele tiden,av tvillingene.

er i fare for å bli kraftig bortsjemt ja,hehe.men jeg skal prøøøve å la være =)))

utrolig anderledes å bli mamma i "voksen" alder.

koser meg mer,og lar ting utsettes til fordel for sukkerungen =0)

Skrevet

Svigerfar har det bra nå,heldigvis :0)

Nettopp ferdig med årets julebrev,første gangen jeg har skrevet sånn julebrev,men så mye har skjedd i år....

De er veldig stolte av lillebror,de vil holde han hele tiden.Så det er stor fare for at han blir passe boretskjem denne karen her også.Snuppa presterte å ta han opp fra vuggen da svigerforeldrene mine var her,svigerfar sa til henne at det fikk hun ikke lov til.Nei vel sa hun og la han tilbake før han rakk å komme bort til de.Hun er 3 år.Glad jeg ike såg det.Fikk hetta da 6 åringen stod på gulvet med han da vi kom hjem fra føden.Sa ikke noe,men han såg på meg og sa.Mamma har ikke tenkt å slippe han i gulvet altså.....

Hadde nok ganske ville øyner da :0))

Har nesten ikke fått brukt vogna vi,det blåser og styrt regner hver eneste dag.Så han vokser vel fra bagen før jeg får sukk for meg.Kjøpte ny simo kombi til han.Nesten sånn at jeg burde fått en til :0)

Oppdaget graviditeten i 8 mnd og vært i strålende form og fått en jente.Hehehe

Nå må du ha en god natt,bør vel få pysjen på guttungen.Da pleier han å våkne opp.

Har amma slik i natt at idag har jeg hatt mer enn nok melk.Tenk om det endelig snudde seg da.

Skrevet

=0) så di er også sånne som vil holde?? har vel flippa hadde jeg funnet knærten i armene på jentene,hehe

di er 10år,men alikavell....holder så rart ennå...men det koses med stor stil hele tiden.å i sofaen er det lov...

vogna er nesten ikke brukt ute her.drittvær og han har vært mye syk.men inne er den i bruk hver dag.trives best der på dagtid.men utrolig tungvint da...tar plass i stua ja...får vel bruke den til juletre og pynte i vei,hehe

ja,hadde man kunne gå gravid så lenge uten å vite.........=)

(men nei,ingen fler her...)

nattinatt.skal kravle i seng jeg også.knærten er sutrete i kveld,men jeg satser på at han sover hele natta.

å at den dårlige samvittigheten min forsvinner...(sa nei da jeg ble spurt om å ha barnebarnet i natt...=/ men det blir for mye når det er skole i mårra..offamei...) får gjøre det godt igjen da....

Skrevet

Heisann da har jeg laget dobbelt med krumkaker.Jeg elsker å bake så baker dobbelt og mamma får halvparten,veldig greit :0)

Jeg holdt på å freake ut i natt,Marius var våken fra midnatt til klokka var 5.30.Klokka 4.30 måtte jeg be gubben ta han,da ville jeg pælme han ut vinduet var så sliten :0(

Han har da sovet i hele dag og lada batteria til natten så det blir vel samme opplegget i natt,hipp hurra :0(

Synst synd i gubben han sov 4 timer i natt.

I morgen skal vi til kiropraktor med han igjen,håper de kan hjelpe han.Han sliter slik med luft.Burde spise bare tørre knekkebrød han reagerer på alt jeg spiser.

Vi får besøk av store søstra mi på fredag så må få rydda og vaska litt.Men ikke i kveld.Skal lage smultringer i morgen,etter det kan jeg vaske ned kjøkkenet.Vaske over :0)

Nå er det reflektor om ei med to livmorer det vil jeg se så vi snakkes :0)

Pluss ammetid!

Skrevet

å nå fikk jeg ikke lyst på krumkaker da....=)

du er flink du.har ikke fått gjort noe jeg.har planer for dagene,men så kommer da alltid noe i veien....

skulle kjøpe julegaver i dag.første dagen min ute på nesten to mnd.men fant ikke noe jeg,hehe.

aner ikke hva jeg skal finne på i år...hoff...

så skulle jeg ta bilder av alle ungene,og barnebarn.men ville di to små smile??? ikke søren heller.å når di endelig var blide i et sekund,så var det en annen som gjorde noe..var helt svett jeg,hahaha.

men jeg fant et bilde vi så oss fornøyd med,så i morgen blir det å skrive ut julekort..

skjønner godt du er sliten og trett.tar på når di ikke vil sove.jeg har virkelig kjent det på gikta her også..=0)

men sov i natt også...(snille klompen)

har du prøvd slik stol som di roser opp i skyene her inne?? er med vibrering tror jeg.di sier det hjelper på lufta,og det kjempemye også.

håper iværtfall at det retter seg snart.så både du,småtten og mannen får sove.

å du....sleng hit en smultring da =0)

Skrevet

Stol med viberator :0)) ?? Det har jeg ikke hørt om...

Var hos kiropraktoren idag med han.Stiv i nakken og i bekkenet så han har prompa i hele dag.Var våken i hele kveld så jeg håper han sover til natta,det gjorde han ikke i natt.Begynner å bli segen etter mange netter med minimalt med søvn.

Skulle lage smultringer idag,deigen gikk i søpla,den var ikke noe grei å jobbe med så jeg gav opp:Pleier aldri gi opp når jeg baker ,men en gang må være den første.Tror du ikke jeg har fått mensen idag.Han er ikke 6 uker en gang.BLÆH :=(

Samme skjedde etter de to andre guttene.

Sa på pur f..til gubben.Neste uke kan vi jo begynne å prøve på neste mann..Du skulle sett ansiktet til gubben.HAHAHA det lever jeg på lenge :0))

Nei,nå sover gutten så må vel finne senga selv..

Så det blir kjøpte smultringer her i år...sukk...

Skrevet

hopp =))

var sånn vippestol,med vibrering...vært mye prat om det,men jeg prøvde aldri ut den.for magetrøbblet ga seg her,gudsjelov..=)

men "endelig mamma-prinsesse 19/9 vet.hun har en slik.

husker ikke hva den het jeg,hehe

høres så vondt ut,å gå til kiropraktor.hoff,stakkars lille vennen din da.må vel bli bedre snart.kjenner følelsen av våkenetter ja.håper at ting faller på plass,slik at du får sove.mamman trenger det =0)

blir jo helt fjernstyrt til slutt.

så det ble ikke smultringer?? er det ikke typisk da.har kjøpt di siste årene jeg også.er da gode,og dessuten spises det lite julekaker her.så jeg gidder ikke bake livet av meg,hehe.får vel litt i julegave også.

sååå...nå skal dere bare starte med en til ja.kanskje vi møtes på bim igjen??hahahaha..nei,her er det lukket og låst.men hadde vært morro å se reaksjonen på mannen din,kniiis.=))

fikk selv mensen etter 8 uker,og aldri har den vært så ille....nå har den ikke vist seg mer.aner ikke hvorfor,men er glad til.bare den ikke kommer i jula...blæh...

håper du fikk sove noen timer i natt da.

Skrevet

Heisann rakk ikke innom i går :0(

Natta til i går sovna han klokka 1.30.han var hos kiropraktor så det var vel det som hjalp.Men i dag sovna han klokka 5.45 jeg har bært i hele natt,er sliten og døds trett.Skal på julefest i barnehagen fy så lite lyst jeg har.Mest lyst å sove :0(

I kveld skal vi sette sammen pepperkakehuset og toget jeg og gubben bakte i går kveld.

Pleier å lage det selv i stedet for kjøpe,det er så koselig.Laga kokosmakroner så da har jeg bare sara bernard kaker igjen.Så er julekakene i boks.Spiser nesten ikke julekaker selv ,men ungene gjør det :0)

Baker alltid dobbelt og så får mamma halv parten av kakene.En grei ordning det...

Jeg har seriøst begynt å tenke på en til jeg.veit at jeg er syyyyk i hodet som tenker slik...Har ingen planer om å bli gravid,men hadde vel ikke sett på det som verdens undergang..Skal på kontroll den 19.Blir jo kondom bruk på oss siden jeg ikke tåler noe annet så derfor MÅ jeg psykisk være forberedt på at en kan bli gravid da.Men ikke noe aktivt for å bli det.Aldri i livet...

Nå våknet visst snoppen opp igjen så jeg får løpe ut i møkka været vi har her i dag igjen og hente posten.Håper dere har det bra :0)

Skrevet

tjooohoooo !!!!!

her er det kaos.....

skrivern streika,kjøpte ny...

skulle lage julekort,og gave fra gutta.satt fra 09-14 i dag,kun for 30 julekort !!!!!!!!!!!!!! så måtte jeg pakke inn ørti gaver,siden fristen for å sende går ut lørdag....så skulle jeg på nette,men da starta lynet og tordenet....Thor sover hele natta,men starta "smokkesutret" kl 5 i mårres...ikke har han sovet mer enn 2 timer i dag.....

enda er det mer...er helt kjørt jeg.roer ned her inne før jeg køyer,hehe...

du er flink som baker så mye,og deler.gid jeg hadde fått baka litt.blir vel pepperkaker etter hvert her.å så skal vi lage drops da.

er glad vi kun har skolen å skal på julegreier på.slipper dobbelboking og annet.pjuh....men det blir vel =0)

ærlig fortalt....jeg har også tanker om fler.kan ikke skjønne hvorfor!!

etter et mareritt i 9mnd og greier.er vel siden det er helt herlig å få

småttis i huset igjen =)

pleier tenke på di verste dagene her,men krangel og bråk.da går det over,hehehe...

rekner med du er klar for bim i februar du da,knegg....

vi har det greit.jeg er sliten egentlig.så vidt jeg våkner på mårran.sitter vel litt igjen etter lungebetennelsen.men nå skal jeg huske å ta vitaminer og annet gørr hver dag...=0)

nattinatt da =0)

håper du soooover nå!??

Skrevet

Heisann sover ikke,desverre...Har nettopp lagt han i korga så håper han sover..Ellers har jeg avtale med gubben om å vekke han,slik at jeg får litt søvn.Sov vel ca 2 timer i natt eller noe sånt.

Var på barnehage fest,der var det en baby født den 22 nov.Så bitteliten...Tror det har med at jeg eeeeelsker babyer.Men alle babyer vokser opp til små rampete unger så bør vel stope nå ;0)) Hehe he..

Har pynta pepperkake hus og tog idag.Ungene kom seg i seng i 22 tiden,men vi hadde lovd at de skulle få pynte idag.

Søstra mi kommer på besøk i morgen.Er spent,hun skal bo hos mamma,som er vår nabo,hun er pappas datter min halv søster.Har ikke sett ho siden begravelsen.Skal bli godt å se henne igjen.Hun har bursdag den 19 så må jo finne på noe da :0)

nei,tror kanskje han sover nå.Så ha en god natt,jeg bør FAEN han sover ikke...han hyyler

Skrevet

Glemte å si at denne natta starta ikke bra.Snuppa på 3 år hadde 40,6 i feber ved midnatt,gråt slik at hun vekket Marius da jeg var på vei i seng..Så nå har vi i tillegg til tretthet....Sykdom i hus..Håper hun blir frisk fort,men hun har astma og pleier å bli veldig syk av hoste..

Skrevet

sover du ikke???? altså....det ER natta for små barn...hihhi

godt gubben din tar sine tørn da.han her var flink mens jeg lå syk.nå er det kun meg,og smokkedyttinga...men,det gjør ingenting så lenge han sover hele natta.tror det er kommet for å bli =0)

å han sover jo til rundt 10.15. det er lenge det...gid jeg kunne gitt deg noen av di timene.du trenger dem mer enn meg nå.

så en liten baby jeg også.var større enn min var,men sååå liren da,hehe

di er nydelige ja.men vokser seg stor og trassete...(tror du jeg har trassige unger?? veeell.....)

blir vel stas å få treffe søstra di igjen.tror nok jeg hadde hoppa i taket av glede.har ikke sett søskene mine siden pappas begravelse jeg heller.2 år det...men en av di kommer i januar,tror jeg.

å så mamma da =)))

får lage selskap for henne du da.ta henne med på et eller annet sprøtt,hehe he

dattra mi har 18års dag nyttårsaften.skal vist ut å feire...men jeg får lage selskap på dagtid.rart å tenke på at hun blir myndig ja...føler meg eldgammel og skrukkete !!!! vræhhhl........

skal tassle i seng.ser litt på ellos etter salget..veldig mye salg ja...pøh..

tull og tøys er det..

natta da.nå håper jeg jon blund besøker lille marius altså.!!

Skrevet

Soooorrry at jeg bryter inn i tråden deres idefix og attpåklatt og hei forresten....

Idefix: Jeg fikk sjokk når jeg leste det ene innlegget ditt..oppdaga du ikke at du var gravid før i åttende mnd??

Var på Ikea idag...så en nyfødt baby..tenkte med en gang: Herregud så liten den babyen var, den må være prematur...gikk nærmere og så at babyen var like stor som Letizia når hun var nyfødt...og det er jo bare to en halv mnd siden...at det går an å glemme så fort...

Var det mange som trodde din var prematur attpåklatt, din var jo enda mindre enn mi husker jeg....

Skrevet

heisann lailaelin =0)

så kos da.du er ikke mye å "se" her inne.

helsesøster mente han hadde prematurutseende....for noen av blodårene ligger utenpå,og vises godt.selv syns jeg han så ut som 7 far i huset,hehe.var liten,tynn og puslete.(du kan se han og nevøen på www.lambiogpingotitt.piczo.com hvis du vil=0) er ikke heeelt færdig med sia...

Skrevet

nei nå assa....har du ikke nok med våkenetter da??

stakkar lita da.er ikke greit med så høy feber.håper hun friskner til fort.

mmin marius har astma også.er tett som bare det innimellom.ekkelt det ja,hoff....håper du fikk noen timer på øyet i natt da.

Skrevet

Heisann jeg oppdaget ikke at jeg var gravid i 8 mnd :0) Men spøkte med at jeg kan gjerne få en til om jeg hadde oppdaget at jeg VAR gravid i 8 mnd :0))

Oppdaget at jeg var gravid den dagen jeg forventa mensen jeg..

Fikk sove klokka 4 i natt,da sløkna han som ett lys.Jeg har sovet i hele kveld,la meg klokka 19 og sov til midnatt.Var så sliten at jeg sjangla da jeg la meg.Godt å få sove,eneste er vel at Marius kommer vel til å sove i natt og jeg ligge våken..

Søstra mi kom på besøk idag,godt å se henne igjen.HUn har ikke vært her siden pappa døde så det var tøft for henne å komme igjen og pappa ikke er her.

Seriøst attpåklatten,lengter etter ei jente til jeg.Skal snakke med legen min på tirsdag slik at han kan fortelle meg at jeg er tullete i hodet mitt...

Tror ikke helsa holder ett svangerskap til...

Snupa var bedre idag,men fortsatt tett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...