Gå til innhold

KUPP KUPP KUPP :=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stor eske med pent brukt mammatøy i str S, M og L som jeg skal selge rimelig. Har brukt masse penger på tøy da jeg syntes det har vært ok å føle seg vel, men nå har jeg straks født mitt siste barn. Jeg bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg bor i Horten, og kunne godt tenke meg litt mammatøy!

Har litt fra forrige gang men mye av det er gammelt og kjedelig.. i Hvilke butikker har du kjøpt klær forresten?

Skrevet

Hennes og Maurits( i tbg, horten, sandefjord og oslo), Lindex, ellers endel tøy som kanskje ikke er mammatøy, men som har passet utmerket til det:=) Ola bukser fra Kaphal også tror jeg det er. Kan du ikke ta deg en tur eller jeg kan møte deg på halvveien så kan du få se. Har besteforeldre på Barkåker så der kan vi godt møtes...Hvor langt er du på vei da??? Hvilken str er du i utgangspunktet? Mitt mob nr er 92253673, send en meld eller noe om du vil se på tøyet :=)

Skrevet

hei.... trenger virkelig mamma klær. veldig enig at det er veldig godt og føle seg litt vel. er det solgt eller har du fortsatt??? er velig vedig intr...

Skrevet

Hei hei:=)Fortsatt ikke solgt. Førstemann til mølla.... Nr mitt er som sagt 92253673 så det er bare å ringe for deal :)))))

Skrevet

da noterer jed nr ditt. men bor i kragerø jeg da, intr og sende?? mulighet os sende noen bilder på e post?:)

Skrevet

Hei hei..du skal ikke bare ta deg en søndagstur i morgen da??Kan egentlig garantere at du ikke vil bli missfornøyd med klærna, da de er strøkne. Som sagt så er det en stor pappeske, så jeg vet ikke hva jeg skal ta bilde av, men det er jo olabukser (ulike blåtoner/hvit), linbukser(blå/lilla og en hvit) omslagskjoler/topper, skjorter, t-skjorter, skjørt, gensere, bomullsbukser. Strikka genser og jakke, shortser. 2 snekker bukser, ja det er en helårs garderobe :=)

Skrevet

er i uke 38 nå og bare så klar for å bli ferdig med alt av svangerskap og gravideklær :=) vil bare få det ut av skapet.....kanskje jeg kunne møtt deg en plass på veien i morgen???send mes en sms eller noe da? om du vil se bilder får jeg ikke ordnet det nå, men kan beskrive for deg alt du måtte vite om det enkelte plagg :=)

Skrevet

skal si du har en del... :) trenger spesielt bukser, str m om di er sånn passe normale i str. kunne tatt en tur ,men di to små her har ørebetennelse og ikke i mye bra form,pappan jobber så er ikke så lett og slippe fra. er dum og stoler på folk jeg, så hva om du kan sende noen plagg??:)

Skrevet

kunne trengt noen gensere også igrunn... hvordan jakke er det ??

Skrevet

sorry ikke fått svart før. Hadde lagt meg i går og i dag har det gått i ett i hele dag. Kjempe fint om du kunne ringt meg etter kl 1900 så kan vi avtale hvilke bukser jeg skal sende + evt andre klær og avtale pris. Må jo sende det i oppkrav da:=)))

Skrevet

Norgespakken heter det kanskje :=) Kan som sagt sende de klærna du vil ha i morgen, bare ring meg så vi får avtalt :))))

Skrevet

Hei hei :)

har du ombestemt deg eller siden jeg ikke hører noe fra deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...