kaninmor Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Var hos fotsone terpapeuten i dag, og hun klemte og knadde godt under beina, og etter det har jeg hatt mens smerter og kynnere hele dagen. Og så er urinen min rødlig......Med andre ord, blandet med litt blod:-) Det var akkurat sånn det starta sist, så nå håper jeg veldig......:-) Tenk om.... Men det kan jo ver at babyen nekte å komme ut... 4 dager til termin... *håpe, håpe*
vips-77 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Så spennende da!! Får håpe det skjer noe mer snart da
Lystpåentiljeg Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Så spennende da Hadde blitt urolig hvis jeg hadde blod i urinen jeg, men du kjenner din egen kropp. Kanskje babyen er ute før helgen er omme!
mammafor2gang Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Spennende... Får håpe det skjer noe da:)))
mamman til nyttårsbarn Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Hvis det er blod i urinen så er det vel slimproppen som har gått da? Lykke til:)
kaninmor Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2006 Ja, eg regne med at det e slimproppen som har gått... Nå får jeg bare prøve å lure mannen min litt, så blir d kanskje gang på noe. I tilfelle det skjer noe, så kan jeg anbefale på det varmeste fotsone terapi:-) Fortsettelse følger...
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 så bra!! je fikk det tirsdag av aromaterapauten..typen presset på punktene i går..auau de er vonde!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå