Gå til innhold

Da takker jeg for meg..Det gikk dessverre galt..=(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff stakkar deg!! Hva skjedde, hvordan merket du det??

Jeg tror også det går sånn med meg, jeg er 5+4 i dag. Satte inn egg ved hjelp av IVF, men blødde i 3 dager i uke 4. Lurer på hva som skjer nå... kan det gå bra, eller kommer den bare ut av seg selv... Jeg er kjemperedd jeg.

Håper du blir gravid igjen snart, dette fortjener ingen!!!

Trøsteklem..

Hei - så utrolig trist å høre da !!

Jeg fikk se et dødt foster på UL, og trodde jeg skulle dø på meg.

Ble satt opp til utskrapning med en gang. De kan visst både velge det og at man skal blø det ut selv. Hos meg fikk de ikke ut alt så jeg fikk noen tabletter for å blø ut, men sluttet å blø slik at jeg ,måtte ta en utskrapning til... mye mas og styr, men ingen ting gjorde noe vondt, så det var greit å få gjort det ordentlig til slutt :-)

Trøsteklem :-)

Jeg merket bare en bitteliten brunlig blødning..Littegrann bare..Har ikke hatt så veldig vondt heller..Bare mensmurringer.. Så jeg merket det bare på at ALLE symptomene forsvant..Følte meg ikke lenger noenting gravid. Derfor ville jeg skjekke det..Og det var jo kjempe leit å få den beskjeden....

Oh my god Annasverden, dette var utrolig leit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Naa ble jeg kjempelei meg. Vet ikke hva jeg skal si. Jeg var helt sikker paa at det kom til aa gaa bra... evig optimist. Gikk du til legevakten her i Stavanger da? Huff huff huff huff saa kjipt. Haaper du kommer deg snart og at du foeler deg bedre. Oensker deg lykke til fremover og bare ta kontakt dersom det er noe! Hadde jo regnet med aa moete deg snart :-(

Stoooor troesteklem

Ja,det var dumt dette her..Men nå er heldigvis det værste over..Har vært en veldig vond natt! Jeg reiste ned til fastlegen min..og lyvde om at jeg hadde veldig vondt...bare fordi jeg hadde en kjempe dårlig følelse. De sendte meg opp på UL..Og der så de at fosteret var dødt. Hadde død i uke 7 eller 8 ca..

Krysser fingrene for at alt går fint med deg!! Og jeg hadde gledet meg til å se deg..=( Men hvis det vi er så heldige å bli gravide igjen snart..Kan vi jo ta noen runder rundt mosevannet med vognene =)

Skal følge med!! Og kos deg!!

stoor klem

Annonse

Hei,kjære deg.

har nettopp opplevd det samme som deg,hadde termin 5 juli,så vi var kommet likt.Begynte å blø litt lett,friskt blod. Dagen etter,samme kveld som jeg hadde vært hos gyn. og sett et dødt foster,samt fått time til utskrapning neste dag,så begynte jeg å blø masser,og da kom hele fosteret og blodklumper ut av seg selv på natta. Hadde ganske sterke rier/kramper og hadde ei jævli natt. Like før jeg dro til utskrapning kom det siste ut,fostersekken,så på ullevål fikk jeg bare en innvendig UL der de så at alt var borte,så slapp jeg hele utskrapninga.(i det minste noe jeg var "heldig" med) Det at det kom ut var ikke så vondt,men de riene er grusomme da,så skulle heller ønske jeg fikk et utskrapning før det begynte å blø skikkelig og ble vondt,men de kunne ikke ta meg inn samme dag.

Det er uansett mest vondt i sjelen,alt det andre er bare noen en opplever,registrerer,det betyr lite med den fysiske smerten,det er hjertet som har det verst....

Føler med deg,masse gode tanker og varme klemmer til deg.

Klemmer fra

Hei elli-karamelli

Off..ja,da har vi hatt en lik natt..var helt forferdelige smerter..Men det er jo som du sier at det er jo ingenting i forhold til hva en føler..

Vi må hvertfall ikke miste håpet..Det er viktigst.

Fikk kjempe vondt nå jeg..Siden du har opplevd det samme..

Kanskje jeg ser deg inne på bli gravid om en liten stund?

Må ha en liten pause fra Bim nå tror jeg..Godt å få ting litt på avstand!

KJEMPE LYKKE TIL VIDERE!! Stooor oppmuntringsklem fra meg!!

Hei igjen! Ja, ta en pause,det er vondt å være her inne nå. Men mange fine jenter på "bli gravid" å snakke med om alt som er vondt,så når du er klar for det er vi der for deg! Har et par der inne jeg har snakka mye med,særlig Vetlis,så er der inne daglig å skravler litt,som regel ikke om baby i det hele tatt,det orker vi ikke,er i samme situasjon,ser du!

Alt kom ut onsdag natt og torsdag morgen her,så nå er smertene over,bare blør litt lett,mest rosa slim,det kan jeg leve med,bra at kroppen renser seg helt i det minste... Æsj,kommer selvsagt til å bli dritredd neste gang,men da skal jeg iallfall få tett oppfølging med mange UL og sånn!

Masse gode klemmer og varme tanker fra meg!

Huff og huff alle dere

Jeg kjenner igjen nickene deres fordi vi alle var så glade for å komme inn på 1. tri. Nå tror jeg vi møtes igjen på Bli Gravid og Ufrivillig abort....... JEG ER SÅ REDD!!

Har skikkelig dårlig følelse nå. Føler meg helt tom! Skal til uli morgen og vet jeg får skikkelig oppfølging denne gangen siden det mest sansynlig blir 3. gang med MA (eller kanskje dette er en SA. Har hatt små blødninger).

ÆSJ!

Jeg vet nesten ikke om jeg orker dette en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...