SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 begynnte å gi ei flaske etter nattapuppen fordi jeg trodde hun var sulten... men nå når jeg har gitt henne litt grøt før nattapuppen vil hun fortsatt ha ca 100 ml med mme...!!!noen tips til hvordan jeg skal bli kvitt den flaska?? hu tømmer brystene før hu får den asså. ellers på dagen får hun bare pupp, hun er 5 mnd og 1 uke..
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 mi var avhengig av ei koseflaske som ble nattflaske. hun kutta selv ut nattflaska da hun ble 6mnd. ei flaske før de sovner kan bli hengende i flere år. skal du fjerne den må du være hard. det blir garantert litt hyling
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 huff, ja... men jeg tror jeg venter til hun begynner å spise en full posjon med grøt, for da er jeg sikker på at hun er skikkelig mett=) hadde akkurat besøk av ei veninne med en sønn på 2 år, og han MÅ ha flaske med vann når han sovner til natta... vann er jo i å for seg greit... men kjipt å være avhengig a gitt.. takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå