sjettejuli Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 snuppa på fem mnd legger seg rundt 19-20, og har en ettermiddagsdupp som er ferdi rundt senest 17. Ikveld utsatte hun duppen til ca 1730, og hun osver ennå (vansligvis sover hun aldri mer enn en time i strekk, også om natta!). Når hun nå våkner, skal jeg bysse henne videre, eller ta henne opp og legge henne senere ikveld? Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 det jeg har gjort med datteren min når hun har sovet sånn er at hun har fått vært våken litt ... ellers så blir det morning kjempe tidelig... men er sikkert andre babyer som ikke våkner så tidlig... du må nesten føle på det selv..
mai mammaen til to Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 kanskje litt dumt å la henne sove så lenge nå? jeg lar ikke datteren min sove etter 17..hvis hun er veldig trøtt og sovner i bilen så vekker jeg henne etter 10-15 min... hadde det vært min datter så hadde jeg latt henne være våken litt...hvis ikke hadde hun våknet tidlig tidlig i morgen/i natt
sjettejuli Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2006 hadde tenkt å vekke henne, men hun sov så utrolig godt. Hun sover sårlig om nettene, så jeg hadde ikke hjerte til å styre søvnen hennes ikveld.
mai mammaen til to Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 hehe..skjønner deg godt... er mange ganger det er vanskelig å vekke datteren min og.. i går var vi på babysvømming og hun sovnet på veien dit. hun var helt i "koma"... men når vi kom inn i garderoben og hadde tatt av henne dressen gløttet hun på øynene og så hvor vi var..da var det greit å våkne.. får håpe hun sover godt i natt da..
Mathoka Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Sånn har det vært med lillegutt før også. Jeg vill vekket henne nå, tatt kveldsritualet som normalt og lagt henne til normalt tidspunkt (kl 20 i dag da). Det pleier å gå fint her og han sover da som normalt ...
sjettejuli Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2006 nå ligger hun og leker og glaner på tv og er ganske våken. Vi har hjemme alene kveld i kveld, så det blir vel oss to jentene noen timer fremover nå...
Mathoka Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Ja,ja...kos så lenge hun er fornøyd da =) Kanskje det blir litt lengere soving i morgen da vettu =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå