Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hvilken uke var dere i da?! Hvordan var det? Jeg skal på ultralyd på mandag!! Er da 8+2.! Gleder meg veldig:)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, for jeg har heller ikke vaert ennaa. Men jeg skal ogsaa paa ultralyd til mandag. Er 8+1 dag da, saa vi har nesten samme termin. Vi gleder oss ogsaa enormt. Har maalt HCG og den er hoey, saa det er sjanse for tvillinger. Vi blir like glade om det er en eller to--men det blir godt aa vite om det er det ene eller det andre. Spennende!
oktoberjentene;) Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Er det ordentlig ultralyd så tidlig?? Jeg var fikk innvendig ultralyd i uke 5:)
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 jeg skal også på mandag,da er jeg 4+6 ) har vert på tidlig ul i mangen svangerskap,det er kjempekjekt viss du får se hjertet og bevegelse..=) du skal kunne se barnet viss du er over 8 uker på vei... må bare lese innlegget ditt en gang til for å se hva du spørte om,for jeg har dårlig hukommelse idag...hehe
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 ok,hehe...du har mye å glede deg til,og etterpå føler du deg veldig trygg =)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Jeg vet ikke om det er innvendig eller utvendig--regner vel med innvendig. Alviola--saa de begge spirene dine i uke 5? Det er vel tvilsomt at det er tvillinger i mitt tilfelle (har aldri forekommet i min familie) men HCGen var jo ganske hoey da. Blir veldig glad hvis det bare er en ogsaa, men gaar liksom og haaper paa tvillinger...
oktoberjentene;) Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Da så de forresten bare at det var to små hjerter som slo;) er jo ikke så mye så tidlig;)
oktoberjentene;) Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Ja det var da jeg fikk sjokket hehe.. kjempe koselig sjokk da;) fikk bilde av det også.. Ser to mørke rundinger med en liten hvit ting inni hehe.. kjempe gøy altså... Er 7uker på vei nå(spirene er 7uker på vei) og det er fortsatt 2 der. var hos legen i dag;)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Saa morsomt! Men jeg maa passe meg litt--det blir veldig hyggelig om det "bare" er en der inne ogsaa. Det viktigste er at den/de er sunne og friske--ikke selve antallet. Men du har rett, det ville bli et kjempekoselig sjokk, ja. Paa mandag vet vi!
oktoberjentene;) Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Ja spiller jo ingen rolle da hvor mange det er.. jeg har blitt mer bekymret nå når det er to, sånn til hele svangerskapet liksom. de ser visst på det som et risikosvangerskap. men på en annen side så får jeg jo tett oppfølging;) Lykke til på ultralyd da:) Skal følge med her inne på mandag, regner med du sier ifra om det er 2??
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Yes! Den nyheten vil dere hoere om, dersom det skulle skje. :-)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Er 10 + 1 i dag. Var på ultralyd i går. Kjempestas. Så en sprellende liten klump, og et hjerte som banket kjempefort. Uklart, og vanskelig å se detaljer, men babyen er bare 2,7 cm lang ennå..Men veldig deilig og betryggende å se at der er liv:) Lykke til
lena... Skrevet 9. desember 2006 #13 Skrevet 9. desember 2006 Har vært i uke 8 og 9.. helt utrolig!! Var godt å se at d var liv dær:) lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå