Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 Oliver, Isak, Kristoffer kanskje? Andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Isak. Det heter min mørkhårete lillebror så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #3 Del Skrevet 9. desember 2006 Isak best. Ellers passer Simon Andreas Odin Jonas Mikael Viktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morango 29.05.2007 Skrevet 9. desember 2006 #4 Del Skrevet 9. desember 2006 Ikke døp ham Sølve vertfall, det blir som å døpe ei kraftigvokst jente Veslemøy. Hehe. Neida, spøk til side. Jeg synes de aller fleste navn passer til de aller fleste barn/voksne. Alle har ulike assossiasjoner til ulike navn. Er gutten lys i huden og mørkhåret.. Velg et navn dere selv føler passer til utseende eller til personligheten hans. Isak er veldig fint forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #5 Del Skrevet 10. desember 2006 Olav Håkon Fredrik Torgeir Halvard Amund Merkelig... Når du sier mørhåret tenker jeg staut viking med en gang... Burde egentlig være omvendt:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå