Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hvor mye kler dere på babyene deres når de skal opp i vogna. Her er det ca 8 - 9 grader og jeg bruker ullposen... Har på strømpebukse og body i tillegg til joggedress over der. Men hun er jo alltid svett på ryggen. Er bare så redd for at hun skal fryse...
hemmeligvemmelig Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Har på strømpebukse, tykke sokker, body og kanskje en genser + selvsagt lue. Hadde joggedress utenpå men da koker han stakkars. Bor på sørlandet så er ikke sånn grisekaldt her enda i alle fall.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Har bare strømpebukse og body på + lue. Vil ikke ha på for mye nå, hva i alle dager skal man ha på når det blir 10 minus da? Det beste er kanskje ull, det regulerer varmen veldig bra. Nå er det stor forskjell på babyene også, noen er varmere enn andre.
mai mammaen til to Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 jeg pleier å ha litt forskjellig.. men ofte bare en ull strømpebukse og body kanskje en genser og en jakke utenpå...hun må nesten ha jakke på seg siden hun sitter oppe og har armene utenfor osv... så har vi en lue på... vi bor på vestlandet... hun er god å varm men ikke svett... vi bruker en ticket to heaven pose...og har lammeskinnet oppi.. hun har vært vandt med å sove på skinnet fra hun ble født..
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 jeg har teppe i bunn av vognen, posen hennes, jakke,lue,votter...noenganger tøffler...
Firefly77 Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Min er snart 7 mnd, og vi har på ham en ull-body, strømpebukse, tykke sokker, fleecedress eller tykk joggedress eller bukse og strikka-jakke og en deilig tykk lue. Han ligger i en fleecepose i vogna, og er akkurat passe varm.
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Har på han body,strømpebukse,ullsokker og sånn bamsedress over og ull lue på hodet.Han ligger i lammeskinnsposen med lett teppe over posen for å beskytte litt mot vind.Her er det ca 0 grader. Da det var -8 grder hadde jeg ullbody,ull strømpebukse,ullsokker samme bamsedress eller hjemstrikket ullbukse og genser.Varm og god da..Er 2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå