Gå til innhold

Proevde akkurat noe nytt mot kvalme: limonade

Anbefalte innlegg

Jeg forsoekte akkurat noe nytt, og sannelig hjalp det paa kvalmen. (I allefall bittelitt.) Lagde meg sitronsaft--med saa lite sukker som mulig. Blandet vann, sitron og litt sukker sammen med isbiter, og drakk det sakte. Det fungerte ganske bra. Jeg tror jeg proever dette en stund--for jeg synes ikke noe om alt sukkeret jeg faar i meg ved aa drikke sprite og ingefaeroel. Kanskje verd et forsoek? Hmmm...lurer paa om man kan blande sitron og litt sukker med farris...det maa jeg forsoeke.

Fortsetter under...

Visste faktisk ikke at sukker gjør vondt værre.. heh.. jeg fyser overhode ikke på noe med salt eller sukker, men har prøvd å tvinge i meg cola fordi jeg trodde det hjalp.. heh.. så feil kan man ta :) frister mer med limonade;)

Jeg spiste akk ferskt brød med lett-smør, lett-hvitost(den fra Synøve Finden, den er så mild og god) og agurk på.... Det var det beste ever!!! Har på følelsen at jeg kommer til å spise det hver gang jeg er kvalm.... Oxo drakk jeg to glass skummet melk... Kjempe bra for meg vaffal! :) Ellers går det mye i vann og klementiner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...