miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 føler meg helt jævelig... har hatt vondt i hodet i 2 dager nå.. litt vondt i halsen små kvalm.. er rett og slett ikke i form... har ikke fått sove på 2 dager pga veldig mye menssmerter og mister veldig mye slim.. og er trøtt og sliten... har hatt lite liv i magen.. men vil ikke ringe med engang til føden... jeg har jo følt henne idag men det er mye mindre en det pleie og være... hva hadde dere gjort..kan godt hende at jeg begynne og bli syk... men for det...
AMINE Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg hadde ringt føden var jeg deg. Bedre å komme inn på sjekk en gang for mye enn for lite:-)
enlitentil Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Uff da, stakkars lita! Det hørtes ikke noe særlig ut. Jeg er enig i at du kan ringe føden. De anbefaler det dersom en føler mindre liv enn vanlig og hva kan de gjøre annet enn å betrygge deg og du kan dra hjem og pleie deg selv istedet.
angel-not Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Det høres ut som du har fått den influensa liknende greia som går nå. Kjenner flere som ligger syke med samme symptomer ja.. Men ikke noe gøy å bli syk nå på slutten av svangerskapet da. Synes du skulle ta en telefon til føden jeg, og få sjekket opp deg selv og babyen. Skal ikke gå å være bekymret ved siden av alt annet nå. Blir ikke noe bedre av det vet du:)
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 føler meg så dumt hvis de må sende meg hjem igjen.... føler meg som en hypokondor... skal jo til sykehuset på mandag for en sjekk...
Kristannaa Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Ikke føl deg dum du..Forklar de akkuart det du har skrevet i de første innlegget! Fortell oss hvordan det går da:)
enlitentil Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Kan du ikke bare ringe og snakke med dem litt da. Og hjem igjen må du vel uansett. Men de pleier å ta en sånn sjekk av babyens aktivitet uansett. For å være sikre på at det er greit, og det ønsker både de og du, vil jeg tro
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2006 skal vente litt til med og ringe... hvis det ikke har forandret seg om en time eller 2 da ringer jeg...
mammafor2gang Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Det er kjempeviktig at du ringer hvis du er bekymret.............. Det er blandt annet derfor de er der!!!! Så ikke tenk så mye på hva andre måtte mene og synse om deg..... RING!!! Du vil angre resten av livet hvis det skulle vært noe og du ikke gjorde det... Nå var jeg litt slem, men det er sant!!!
vips-77 Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Jeg må si meg enig med mindesemberbaby!!! Det er så bittert å angre på det i ettertid, man har ingenting å tape på å ringe 14 ganger for mye enn den ene gangen for lite.... Lykke til
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2006 Nå har jeg ringt til føden og skal ta en tur innom... føler meg som hypokondor og det er sikker ikke noe i veien.. men men.. de ville sjekke meg
Lystpåentiljeg Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Neida, ingen grunn til å kjenne seg som en hypokonder - du er bekymret, og de stiller opp og gjør jobben sin. Jeg har blitt kalt inn til føden for sjekk selv, og vet at man kjenner seg mindre lur, men de er så flinke til å ta vare på gravide, og har stor forståelse for at man bekymrer seg. Du får sikkert ligge med CTG en stund, så de kan se at barnet har det bra.
Hemmeline Skrevet 8. desember 2006 #13 Skrevet 8. desember 2006 Så bra at du ringte! Du er abselutt ingen hypokonder... Håper alt er bra ihvertfall:) du må fortelle hvordan det gikk når du kommer hjem igjen.
mammafor2gang Skrevet 8. desember 2006 #14 Skrevet 8. desember 2006 Så bra at du ringte... Du føler deg mye bedre når du får sjekket!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå