Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Fikk det forrige uke, plutselig vil nå jeg si... svidde fra foran til bak (helt bak i rompa for å si det rett ut)... fikk noe på p av legen, 3 vagitorier som jeg putta oppi. Var bra til i dag, da blusset det nok opp igjen. Nå har jeg kjøpt canesten 1 vag. + krem, skal jaggu smøre meg til den er tom og velså det! Hater sopp!!!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 ja det er noe herk...har også hatt dette mye,smører meg med canesten noen kvelder i uka sånn at jeg ikke får det..bruker det ikke hver dag da,redd for å bli immun til slutt,hehe
doble Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Ville prøvd å smøre med naturell youghurt jeg. Det funker kjempe bra! Har gjort det selv, i det jeg begynner å kjenne litt sviing. Smør rett på og litt inni åpningen. Helt ufarlig og man blir ikke imun;)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA huff dette er ekkelt.Klør så inn i granskauen.Skal kjøpe canesten og yogurt i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå