Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Satt i bilen, og skulle snu meg for å rygge, da kjentes det plutselig ut som om noen stakk en finger inn i magen min.. Hehe.. Jeg ble selvsagt sur på sambo, men han satt der med hendene godt plantet i fanget. Jeg har kjent litt liv i magen før, men ikke som dette, dette var faktisk ubehagelig. Det skjedde to ganger på rad også.. Nen som kjenner seg igjen i dette? Kan det være babyen som snur seg? Er i uke 21 nå
tuppen og lillemor Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 vet akkurat hva du mener, akkurat som noe som knyter seg, støt lign eller hva jeg skal si, skikkelig ubehagelig, trodde først det var babyen, men det tror jeg ikke nå, det ga seg etter 1-2 uker tror jeg..
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Sånn har jeg også noen ganger. Har hørt at noen sier at det minner om knivstikk også. Tror jeg spurte om det en gang her inne og da fikk jeg til svar at det var livmorsbåndene som strakk seg, eller noe sånt. Men, jeg er ikke helt sikker på om er riktig da...
snartmammapåny Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 kan vel være så mangt, kanskje er det båndene som hålder livmoren som strekte seg, eller som du sier babyen som sparket( d kan jo kjennes så ulikt ut) alternativt så kan det være et spøkelse i bilen din som pirket deg;) hehe;) Måtte bare komme med en litt skummel teori;) hihi
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Ja akkuratt som støt. Fant du ut hva det var? Ikke babyen? Syns at det muligens var litt høyt oppe på magen til å være den lille..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Livborbåndene som strekker seg kjennes anderledes ut.. De har jeg kjent lenge.. Hm.. Mystisk dette:-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Hihi.. Ondskapsfullt spøkelse da.. Tenk å skremme en hysterisk mamma på den måten. hihi
tuppen og lillemor Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 tror ikke dette er rier eller livmoren som strekker seg, jeg er 3 gangs og kan ikke huske å ha hatt dette, men da er vi iallfall to.... det varte ikke så lenge, men det er ubehagelig, men sikkert sånn som noen får... mitt er fosvunnet for lenge siden nå, håper det gjør det på deg oxo...
tuppen og lillemor Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 eg mente skynner og ikke rier sorry...
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 rundt livmoren ligger noe som heter ligament, en type muskler. disse strekker på seg når livmoren er i vekst, noen kjenner disse når man gjør en brå bevegelse eller bare snur seg i senga. hvis smertene varer lengre hjelper det å bøye seg framover og prøve å slappe av. har hatt en del slike smerter selv så jeg spurte jordmor (,")",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå