Tamline Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Er det sånn at man skal holde seg rolig når man får sterke kynnere? Jeg tror nå vertfall at det er det det er...skikkelig smerter nederst i magen. Skal egentlig ha eksamen i morgen, så jeg sto klar til å dra for 2 timer siden. Det er 10 mil unna, så jeg skulle overnatte der. Så fikk jeg da disse kynnerne, og kasta opp... Nå har jeg bestemt meg for ikke å dra dit og ta eksamen alikevel... Gir jeg opp for lett da? Det føles sånn, ikke nå god følelse... Har foresten ikke klart å lest no mye heller, så hva er vitsen?
snartmammapåny Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 du må nok føle litt på det selv. Personlig hadde jeg nok bitt tenne sammen å kommet meg på eksamen, iallefall dersom jeg hadde lest til den, ingen ting er bedre enn å ha blitt ferdig med eksamenen.. Derimot om du ikke har fått lest og ikke føler seg klar, tror knaskje du må ta den omigjenn neste år eller neste semester uansett så er det val kanskje ikke vits i å stresse med det... Men du må nesten kjenne det på deg selv;)
doble Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Har du så voldsomme kynnere...at du spyr? huff.. har ikke hatt det sånn selv, men hadde mye kynnere i forrige svangerskap. Men da bare strammet magen seg litt..bare litt ubehagelig liksom. Bare når jeg gikk mye eller stresset. Tror man bør roe litt ned når man får det sånn, men det skal jo gi seg fort da, hvis man stopper opp med det som stresser.. Ville snakket med legen jeg...tror ikke kynnere skal gjøre såå vondt. Du må nesten føle selv på kroppen hva du orker;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå