Cbabe med lille mannen Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 musen...der nede dere vet.....uff pinligt. Det gjør vondt oppi og fryktelig ømmt og sårt rundt på hele.....tingen Noen som har hatt det sllik??? Får jo nesten ikke bevege meg. Har også mye smerte nede i magen.... Hjelp noen
Cbabe med lille mannen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2006 En liten dytt... er det ingen som har kjent dette??? Er så vondt....
seff Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har desverre ikke noe erfaring med dette :-( Men har det kommet brått? Hvis det er kommet brått og gjør veldig vondt ville jeg kanskje ringt føden eller jordmor og spurt?
trenger å være anonym nå Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Har desverre ikke noen erfaring jeg heller, men kom på at jeg har lest at det er noen som har fått åreknuter der nede. Kan ikke være dette?? Ser alt normalt ut da? (Du får finne deg et speil) Er det hovent? Forandret farge?
Vimsetrollet Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Jeg er veldig øm der nede. Har fått masse åreknuter, så det er nok forklaringen. Kjenner det spesielt når jeg har ligget lenge...Det er ikke farlig, men litt ubehagelig, ja. Snakk med legen om du er bekymret.
Cbabe med lille mannen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2006 Hvordan finne ut om det er åreknuter da ???
kaz23 Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 kan være en sopp infeksjon i skjeden. Prøv med en vaginal stikk pille og se om dette kan hjelpe. Det samme skjedde nemlig med en venninne av meg, hun fikk spes vondt etter samleie. Tok en canesten stikk pille, og det ble med en gang mye bedre=)
trinen123 Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Hadde veldigt ondt da den lille festede hodet sit dernede Samboeren trodde jeg hadde veer og ville ringe føde hehe
Beatej80 Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Kan være hode som fester seg... Eller en infeksjon i skjeden, evt. åreknuter. Om det fortsetter å være vondt, ville jeg foreslå en legetime/jordmortime. Det skal vel ikke være så vondt over veldig lang tid vel???
deniz Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Har hatt veldig vondt en stund der nede..Masse vond på "skambeinet" og smerter i og rundt skjeden...Har bare trodd at dette har hatt noe med bekkenløsningen å gjøre jeg..iallefall smertene i skambeinet.... Men smartene inni og rundt sjeden er noe som kommer og går, har vært sånn i ca 3 uker nå...Har ingen ide om hva det er...
Cbabe med lille mannen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2006 Tusen takk jenter for mange tanker om hva det kan være. Jeg venter til i morgen å ser, så får jeg heller ta kontakt med kk om det ikke er bedre. Jeg har gått en del i dag, vert på julehandel. Tenkte kanskje det ville roe seg utover kvelden, men har kke gjort det. Ser det ann til i morgen jeg. Tusen tusen takk jenter.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå