Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har vært hos gynekolog i dag, og fikk konstatert pcos. jeg fikk resept på pergo, go sa jeg kunne begynne på tablettene allerede i dag. Spørsmålet mitt er, når vil ca el skje da? egentlig skal man begynne på kuren etter mensstart, men siden jeg ikke har mens, må jeg bare begynne. når regner man at el vil komme da? noen som vet, så please svar meg!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7393130-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-svar-meg-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg synes det var veldig rart du ikke fikk Provera for å få en blødning... Det tror jeg er det mest vanlige.. For da går man på Provera i 10 dager så skal man få en blødning etter noen dager. På dag nummer 5 etter første mens dag skal man begynne på Pergo. De skal man jo ta i 5 dager. Når du er ferdig på Pergo er en jo på dag 9 i syklusen. Man kan forvente seg eggløsning på dag 16 sier gynekologene men det kan en jo ikke alltid stole på mange får ikke eggløsning før på dag 21 feks..

Så mitt svar til deg er at jeg ikke aner når eggløsning kan skje.. For når en bare begynner på en pergo kur kan man vel egentlig ikk si at en vet hvilken dag man er på i syklusen... Snakk med gynekologen din og spør når ca eggløsning kan skje . Kan egentlig ikke gi deg noe bedre svar

MASSE lykke til og jeg krysser fingrene for mine med pergo spisende medsøstre!!

ja,han sa at jeg bare kunne starte, i og med at jeg ikke visste noe om når neste mens var ventet. får ringe ham på mandag. en kjempeålreit gynekolog(spesialist)

Det var merkelig å se på ul, hadde en hel haug med eggposer som lå rundt. jeg var midt i el i går når jeg var der, man så det godt. Problemet er jo bare at de aldri løsner. Kanskje løsnet det et denne gangen, vi har ihvertfall gjort det meste ut av det. Så får vi håpe at en pergo kur ikke ødelegger en ev spire.

Takk for svar folkens. er jo helt grønn på dette, så det er greit å få info fra folk som vet

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...