Gå til innhold

Vetlis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der var du jo!

Ja ja,sånn gikk det da! Starter bare en ny tråd her, jeg,bare for oss bitre damer,he-he!

Skjønner ikke åssen jeg skal få handla gaver nå,blir vel netthandel alikevel! Ekstra gøy når regninga fra volvat OG fra fastlegen dumpa ned i posten idag.(k ringte å avlyste timen for 1.kontroll hos fastlegen siden jeg skulle til gyn istedet) Var mest ferdig med gråtinga,men da kom tårene igjen,gitt.

Tror vi skal lykkes sammen jeg også,vetlis,er vist det som er meninga,og det er iallfall kjempekos! :-) synd jeg ikke havna i tønsberg da,slemmestad er ikke så stas,er jo ingen fra bim som bor i nærheten engang!(kanskje like greit,ingen mager og barnevogner iallfall)

Æsj,ikke iform til å lage mat,men må vel fore denna mannen min,er bare jeg som prøver å sulte meg til døde nå! Om jeg ikke skal gå å vagge med stor mage skal jeg i det minste ha en stenhard sixpack-mage!(spiseforstyrrelser er en fin ting å komme tilbake til,drukne alle sorger,hurra!)

Jeg rører ikke smertestillende,på lik linje med alkohol,men må si at begge deler virker fristende akkurat nå,men er man avholds,så er man avholds..... Jeg klarer ikke stoppe med piller om jeg starter,så kutta det helt ut da jeg ville prøve å bli mamma rundt påsketider i 2005.

Hva skal dere i helga da,vennen? Vi må vel på videre jakt etter sofa og seng,kan ikke sitte og sove på gulvet i nyhuset heller!

KLEMMER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her er jeg! Har vært her å sett etter deg hver eneste dag jeg! Har ikke ord for hvor trist og meningsløst jeg føler dette er Elli-karamelli! Dette fortjener du virkelig ikke!!!

Er vel ikke noe stress md de julegavene enda? Det er jo lenge til jul hihi! Nettshopping er foresten ikke så dumt heller!

Ja regningen fra volvat vil jeg tro var rimelig stiv ja! Er noe dritt at en må betale så mye for så lite :o( Thanks for nothing liksom.

Jeg begynner å få en følelse av at vi venter på hverandre nå ja hehe! Sånn liten opplysning.... vi satser ikke på neste pp altså, så ikke noe stress :o)

Hmmm tror dere må revurdere Slemmesta jeg snuppa. Er jo mye bedre her i Tbg da.

Kan du ikke ringe K å si han kan ta med noe mat hjem da! Si som det er at du ikke orker lage noe mat nå, ham forstår det, det vet jeg!

Å såpass! ikke paracett en gang?

Skal ha suprise party for gubben imorra! Så skal vi en tur til sverige! Nå skal vi bare kose oss og nyte freden, roden og hverandre :o) Barnefrihelg vettu!

Juhu... oppmntring!!! Jenny Jensen på tvnorge bha!

Masse klemmer fra

Skrevet

NEI! Missa jeg Jenny jensen!? Faen da,he-he! Tror jeg var bizzi med et annet tv-program,har ikke gjort stort annet idag etter det dumme byturen!

Sovna atpåtil på sofaen begge to en gang i tolv-tida,så da jeg våkna halv 3 var jeg selvsagt våken som bare det,og her sitter jeg da! Åh,det sucks å ikke få sove! får se om det er noen våkne sjeler i natten her da!

Forresten,ser på tv4 nå,og de er så søte at de sender kokkeprogram midt på natta(gamle repriser,har sett alle da jeg bodde i sverige),og han kokken er kjempesøt,hi-hi! så har han med seg lillejenta si på 3,hun er så skjønn der hun styrer på kjøkkenet med grytene og alt!

For å si det sånn,vi satser ikke på førstkommende pp vi heller! Tar vel noen uker før syklusen kommer til seg selv,og så er det jo den lap'en jeg skal ha da. skal se om jeg ikke kan finne en deltidsjobb eller noe,så kan jeg iallfall ha rett til fødselspenger neste gang det store skjer. Tar det lang tid,så er jeg jo tilbake på universitetet igjen,og da får jeg jo fødselspenger fra lånekassen Skal vi satse på å bli gravid sånn utpå våren,slik at vi slipper å ha mage på sommern,og rekker å føde tidlig nok til å komme iform til sommern deretter??

Kult med surpriceparty da,tipper han blir storfornøyd med det,han som trodde alle hadde glemt han,dakkar! :-) Og Sverige er alltid stas,det er jo mitt andre hjem!

Lille-V har det sikkert kult med pappa i helga,så da er alle opplagte og glade på mandag når ei ny uke starter!

Har en uke igjen her i Oslo,så setter jeg kursen nordover for å "feire" jul. Blir godt å komme hjem til lillegutten min,savner han så masse! blir kos å ha han snorkende i senga mi hver natt,det er den beste lyden ever,høre den tunge jenvne hundepusten,iblanda litt lett søt snorking! Har lagt ut et bilde av han på blink forresten,om du vil se han! får ikke til å krympe bilder,så det ble vel litt stort. Skulle legge ut et av begge hundene etterpå,men det ble ikke plass. Skal få K til å hjelpe meg å krympe litt,så kan jeg få lagt ut noen flere bilder i albumet der :-)

Dere må ha god tur over til söta bror,og kose dere masse i helga,med party,kaker og godis!

*superduperklem* fra

Skrevet

Uff, ja dessverre.... Hu lekre juledama!!! Men hu har blitt tynnere etter at hu ble gravid det skal hu ha!

Å kose sofaen det er digg... Våkner opp med wiplash overallt hehe! Jeg sovner ofte på sofaen selv... Det værste er at når jeg våkner så orker jeg ikke å gå opp for å sove, så jeg blir alltid liggende!

Uff, det er drit kjip å ikke få sove! Men godt at du hadde noe å finne på da :o)

Hvor i Sverige har du bodd?

Nei tenkte det jeg også, så da trenger vi ikke å stresse med å bli gravide i desember :o)

Er nok ikke så dumt å få seg en jobb eller beg på skole? Greit å ha litt penger når nurket komer. Men K tjener vel sikkert greit han,så dere lider vel ikke ?

Hmmmm suprise party var kult det. Hu ene som var der uttalte seg slik: Det var kortvarig, krampeaktig og moro!

Alle hadde gått til 2. Da lå jeg å sov etter å ha spydd i en bolle!!!!!!!!!! Fy faen det er ikke mulig! Er jeg 14 år eller? Det er første gang jeg har kastet opp på 18år!!!Jeg er veldig, veldig , VELDIG flau! Jeg måtte forte meg å drikke når vi kom hjem... for de andre var jo godt i gang (de satt i stua når vi kom hjem hehe)! Å jeg tømte nesten en 3 liter med vin :o( Det er så trist at jeg har ikke ord. Håper ingen andre enn du leser dette! Men han ble veldig glad!

I dag orker jeg ikke noen ting, sto opp 13.30 og har ikke orket å gjør enoe... Bestillte nett pizza på døra. Orker ikke å se i kjøleskapet en gang hehe!

V har kommet hejm og sitter i badet med T, hører at de ler og koser seg! Det er stas å bade skjønner du!

Å det blir nok godt å komme hjem til mor og far vil jeg tro! Kose med ungene dine og nyte julefreden :o) Har du fortalt til moren din hva som har skjedd?

Å gleder meg til å se etter hunden på blink :o)

Hvordan er det med deg nå da? Fått grått ut det værste?

Mange gode klemmer fra

Skrevet

Hei kjære!

Hæ-hæ-hæ-hæ(hånende latter,ifall du lurte!) Så du spydde, ja! Det var stas kan jeg tenke meg,tji-hi! ;-D Ja ja,det kunne vært værre,du får se på det sånn! Men du får nok høre den ei stund,vil jeg tro! du får satse på at noen andre driter seg skikkelig ut mellom jul og nyttår,så er din lille pinlige seanse glemt! Føler med deg,til tross for at jeg er nykterist!

Sovna på sofaen igår også,så vi er kommet i et flott mønster nå! Det er jo ikke akkurat sånn at vi heller kan løpe inn på soverommet å ha sex istedenfor i denne stund,så da er plasmaen førstevalget for tida! Trist kanskje,men sånn er livet,he-he! Har ikke hatt sex siden jeg fant ut at jeg var gravid,turte ikke! Og da jeg begynte å tørre,ble jeg kvalm og flte meg blæ,så da ble det ikke noe læll! får vel prøve noen runder før jeg reiser hjem,dersom jeg slutter å blø!(bare litt igjen,men har hvitt laken,så gidder ikke enda!)

Skal fortsette på skolen,men det blir jo ikke før til høsten,så må finne en inntekt ifall det lykkes igjen med baby,greit med den permisjonspenge-greia. Missa jo den nå sist,men så gikk jo hele graviditeten i dass,så da er jo ikke det noe problem lengre... Men jo,K. tjener like bra som 2 med normal lønn,så vi overlever.(men nå har vi/han 5.5 mill i gjeld,så jeg føler jeg bør spe på litt sjøl snart! Kan jo ikke være 28 år og leve på ukelønn,hi-hi!

Vi har vært ute å spist sammen med ene søstra til k.,hun bor her i byen. Var på italiensk restaurant,ikke så veldig stas,men helt ok mat! Igår hadde vi hjemmelaga pizza,det er nam nam! Sånn bestille-pizza er også dødsgodt,elsker dolly's,Peppe's,Flamenco,Egon osv osv... Er misunnelig på deg idag for den,pasta var ikke like stas!

Bade er skikkelig gøy for småtroll,gleder meg til å ha en vi kan bade!

Vovvene er ikke like glade i sånn,skjønner du!

Har det helt ok nå,ikke grått noe siden fredag,så det går rette veien! Du sjøl da? Jeg forteller ikke om personlige ting hjemme hos foreldrene mine,de aner ikke at vi prøver eller noe. (de vil sikkert jeg skal gjøre ferdig utdannelsen først,så tror de blir skuffa uansett,vet ikke..)

Når kommer den nye "babyen" til verden da?(valpen,altså) gleder meg til dere får han/hun i hus,det blir kos for dere! :-)

Ahhh,nå er det søndag kveld,vi har shoppa litt julegaver i byen,spist ute og nå er det endelig tid for tv-titting, jippi!

Supermange klemmer fra

Skrevet

Ja du kan le du, men fy faen gråten tok meg :o) Erre mulig sier jeg bare! Heldigvis hadde de dratt nesten alle sammen. Å gubbenhadde visst sovnet på badet. Når jeg tenker etter er det så flaut at 2 så gamle mennesker blir så fulle. At jeg sier det blir lenge til neste gang å legger til forhåpentligvis ALDRI!!!!

Sofaen er et knakende godt alternativ til senga mange ganger den! Av en eller annen grunn har jeg aldri noen problemer med å sovne der hehe! Å sex livet stikker vel ingen vei vil jeg tro? Selv er jeg litt merkelig der, for jeg får et ekstremt behov for "nærhet" rett etter det har skjedd!

Vet du at jeg mistet også kvalmen en stund før den satt inn for fullt et par dager før jeg fant ut at det ikke var noe liv der? Å en dundrende hodepine hadde jeg også! Hmmm er ikke det litt rart da? Jeg tolket det dit hen at kroppen beg å ville kvitte seg md det eller noe? At den reagerte mot det på en måte?

Hva vil du ta av skole da snuppa? Du burde jo blitt fysio for hunder :o) Det hadde passet vettu!

Jeg drømmer fortsatt om å åpne hundebutikk! Det hadde vært så stas!!!

Ja pizza er skikkelig digg! Vi hadde kebab pizza, den eneste kebaben jeg faktisk liker, å den er til gjengjeld sykt god!!!!!!!! Men Italiensk er ikke de flinke til å lage pizza da hehe! Trodde det var Italienerene som hadde funnet opp pizzan jeg hihi!

Er hu hyggelig eller? Søsteren mener jeg?

Jeg så bilde av vofsen din!!!!!!!!!!!!! Han var jo kjempe fiiiiin! Det var et skikkelig fint bilde !

I dag skal jeg være barnevakt, for en 2 uker gammel baby! Hjelp!!! Åssen holder man en baby liksom hehe!

Men er det ikke litt tøfft å ikke fortelle om det hjemme? Jeg har et dritt forhold til mamma, men forteller henne uansett sånne ting. Det er liksom helt naturlig. Å de kan vel ikke bli skuffet for at du skal ha baby vel? Vi lever jo i 2006 å alt ordner seg! Godt å bli ferdig md den værste tøffe kneiken da! Det er de første dagene som er værst... helt til man har fått det ut og fordøyd det liksom.

Jeg gleder meg villt jeg også! Har jo ikke tenkt på annet de siste ukene, glemmer jo baby stress og mas så det er så deilig :o) Vi er i kontakt med noen i Skien nå, som fikk et kulll for 4-5 dager siden. Skal velse noen bilder osv. Men jeg vil ikke ha derfra fordi den er gyllend i fargen... jeg vil ha sort og rød (jeg sær? ja!)

Men så kommer det et kull i løpet av noen dager i sverige, som vi har tinget en hanhund av ! Å det kan jo bli spennenede! De har jeg vel visst deg bilder av ? Foreldra mener jeg. Men virker som T ikke er så interressert i å reise så langt! Jeg mener det er litt av moroa!

Høres jo ut som dere har hatt en flott søndag :o) Her har det vært mye angst og indre uro på sofaen hihi!

Ang ukepenger... Er ikke det digg da! Du lager jo mat og vasker hus for dem ihvertfall det gjør ikke de fleste andre ungdommer som lever av ukelønn.... Neida, jeg skjønner hva du mener. Ikke moro å spørre om penger på noen måte!

Men du Elli-karamelli, har du blitt hektet på Bim i det siste? Trodde du var her bare i ukedagene på dagtid? Men det har sklidd litt ut eller? hehe!

Hva er på din dagsorden i dag da? Jeg skal i møte md jobben VRÆL!!!

Masse klemmer fra

Skrevet

hi-hi-hi! Ja,dere burde igrunnen skjemmes litt,men det er jo litt tragikomisk da,får se på det sånn! (heter det ikke at en skal drukne sine sorger da??)

Ja,vet du, jeg tror faktisk det er en sammenheng med den hodepina og kvalmen og at en mister. Jeg har alltid hodepine fra 2-3 dager før ikm,blir kvalm,får feberfølelse og når tr kommer får jeg vanvittige smerter/krampetrekninger de første par dagene. Var faktisk hodepina som gjorde meg mest redd denna gangen,for jeg er som regel aldri plaga med vondt i hodet. Har du det sånn også ved ikm? Må jo legge til at jeg muligens har endometriose,og da er sånne symptomer vanlig ved tr,men de skal jo ikke komme ved graviditet,så tror det er pga at livmora trekker seg sammen/at en har rier at kvalmen og hodepina kommer,også ved en abort.

tja,har jo null lyst til skole,men har jo litt under 1 år igjen av fysioterapien,så skal iallfall gjøre den ferdig,tviler på det blir mer etter det,iallfall ikke de første åra!

enig med du,liker best sånne amerikanske pizzaer,men noen yderst få italienere kan lage god pizza,men de er ikke mange!(og de bor definitivt ikke i Norge!)

Søstra til k er grei hun,men hun har en litt spesiell historie,men den tror jeg vi tar på blink,vil ikke legge ut om andre her inne:-)

Og lillegutten min ja,han er så skjønn atte! Han er veldig veldig snill og veloppdragen gutt,og SÅ flink til å passe på den andre hunden og oss andre,skikkelig "storebror"! Og det er ikke sært å ønske seg en spesiell farge,det gjør jeg sjøl også,vil bare ha samme farge som O har,ikke tigret. Tror jeg så bilder av de foreldrene til valpene, ja,du er så heldig som får hundebebis! Og er jo ikke langt til Sverige. jeg dro fra lille nornorge til skumle Oslo for å hente O! Men det var første og siste gang han skal på fly,det var grusomt! Han var 6 år,og hadde aldri vært i but før,så han slo seg helt vrang,og hoppa i fanget på meg,skalv og protesterte,stakkar. men gikk nå bra,men aldri mer! Heretter fraktes han med bil!

Hærregud, jeg hadde aldri kunnet passe på en så liten baby, jeg er helt clueless på noe så smått! Sikker på at du klarer det fint,du har jo gjort det før,vennen! :-) Kanskje det hjelper på fruktbarheta?! Du får snuse ekstra godt inn den deilige babylukta!

Forteller aldri om sånt hjemme,det blir absolutt ikke naturlig,selv det å si at vi hadde gifta oss var vanskelig, jeg er veldig privat av meg,og har aldri vært vant til at man snakker om alt mulig hjemme....

Jeg sovna selvsagt på sofaen inett også,våkna kl 2 og har ikke sovet siden! Tredje natta på rad,argh!

Er derfor jeg har vært her innpå i helga,og på mårran når k sover lenge,så har jeg ikke så mye å gjøre heller... Igår kjørte han søstra si hjem,så da benytta jeg sjansen til å bimme noen minutter!

Ugg,møte med jobben da,æsj! Misunner deg ikke *oppbackingsklem*

Idag aner jeg ikke,må vel muligens sove litt etterhvert. Så må jeg vaske hele trappa(for siste gang EVER!),skulle gjort det forrige uke/i helga,men var ikke iform,så utsatte det til idag,men nå må jeg,vil ikke ha regning! Kanskje jeg bare skvetter litt såpevann rundt om,så lukter det nyvaska,he-he! Regner jo ute,så det blir fort skittent uansett!

Så er det dissa julegavene da.... *fortrenge fortrenge*

Tusen klemmer

Skrevet

Uff ja! Det går for lang tid mellom hver gang, så tror jeg inni hodet mitt at det skal gå så fint! Men så feil kan man ta! Til T sitt forsvar ble han truet til å drikke sprit av kompisene sine å det tåler han ikke. Tror jeg gjør som deg elli... dropper det helt!

Jeg vet ikke, men fikk litt den samme følelsen begge gangene. En annen ting er at jeg har hatt masse (sorry detaljer) utflod de andre gangene og ingenting de 2 siste! Å det har vel med hormoner å gjøre? Lurer på om det er hormonmangel som gjør at jeg mister???

Skjønner følelsen din ang skole! Er ikke mye fristende vet jeg...

Blink ja, den er grei :o)

Jeg syynes faktisk at pizza orginale er drit god jeg da!

Den med skinke og sjampingion.

Å det var godt å høre at det ikke var sært! Jeg trodde jeg va litt kjip.... Men jeg synes helt ærlig at de gyllende ligner på en forkrøplet goldenretriver hihi!

Å stakkars! Synes det høres skummelt ut for de stakkars hundene å fly jeg! Men var han ikke vant til bur? Vår skal få ha bur inne den... Som den kan krype inn i hvis det blir for mye bråk utenfor, som den kan søve i om natten og i bilen osv... tror det er godt for dem jeg? Ikke låse den inne i altså, men ha som en "boso" . Jeg synes ikke det er langt å reise til Sverige! Man skal jo ikke dit 100 ganger liikosm!

JA uff som jeg gruer meg! Tenk om den bare skriker? VRÆL! Men blir jo kos også da, snuse, snuse, snuse! De lukter jo så godt!

Nei, vi er alle forskjellige, jeg er en veeeeldig åpen person! Så åpen at det plager meg noen ganger! Flere ganger jeg tenker UPS har jeg sagt for mye nå?

Å skjønner! Det rare er at jeg har sovet drit dårlig i flere netter selv også! Skikkelgi lys våken midt på natta osv.

Ja uff gruer meg til det møtet! Skal legge handlings plan for jobben i januar :o(

Æsj sånn vask man er pålagt er noe dritt! Værste jeg vet! Derfor jeg ikke liker jobben hihi!

Julegaver! Hva er det?

Klemmer fra

Skrevet

Ja,nå har du iallfall lært!( Er det sånn at du har et helt orkester me flodhester som turnerer hver hjernecelle,eller? At du har klippekort på første rad?! hi-hi!) Helt til neste gang iallfall!

Hva skal dere til nyttår,forresten? Har alltid bare vært hjemme med foreldrene mine og passa på hundene og sendt opp litt fyrverkeri. O synes det er ok,han er med ut litt å ser på rakettene,men det kan godt komme en tisseskvett på trappa,er litt sånn skrekkbland fryd! Hun gamlehunden er livredd,og få ligge på et soverom på baksida med radioen på fult,da går det greit. hun er jo døv nå,men hører skarpe smell da,stakkar...

Skal være i Oslo ved nyttår i år,så regner med vi bare tusler ut å ser på fyrverkeri eller noe sånn. Liker ikke fest,så det blir ikke noen stor feiring,ikke er jeg i humør til det heller!

Ang den utfloden,så hadde jeg masse av den begge gangene,spes. nå,men mulig det ble noe mindre etterhvert,det husker jeg ikke helt...

Bur til hund er supert,men de må være vant til det fra de er små. Det er jo det tryggeste i bil,og kjempegreit for å få de stuereine og for å forhindre at de eter opp hele huset om de er alene hjemme som baby! Hadde en hund fra helvette før jeg fikk O.,han var blanding av engelsk mastiff og rottweiler. Uregjerlig og mannevond,var dritredd for han,og han ble svær.... ikke bra! Ga han vekk til en som var ekspert på vanskelige kamphunder,selv han takla han ikke.

Så du skal tilbake på jobben i januar.... Du må bare skyndte deg å bli gravid(sånn: *tryll tryll*) så du kan gå ut i permisjon,he-he! Er på jakt etter en lett jobb jeg kan bli permitert fra en eller annen gang til neste år! Helst en der jeg ikke må jobbe helg eller kveld(selvsagt blir den dårlig betalt,men det er bedre enn ingenting og null fødselspenger)

Æsj,været ute suger max! Julegaver får vente til himmelen slutter å pisse på oss!

Skrevet

Ja fy søren det skal jeg love deg! Blir veldig sliten, men ikke noe spes dårlig. Værst er angsten og de svarte hulla hehe!

Nyttår skal vi muligens til et vennepar og feire md barn :o) Så det blir stille og rolig.Å jeg bestemmer meg herved for å kjøre ;o)

Har aldri hatt sansen for festing på 17mai, nyttårs aften eller St. Hans? Synes det er oppskrytt og det er bedre å feire med familie og barn! Uff, det er ikke stas med hunder på nyttårsaften! Stakkars de blir jo liv redde! Var ikke noe hyggelig å ha hest heller husker jeg! Vi duret opp i stallen for å være der med dem ! Det er vel en god del raketter i Oslo vil jeg tro? Vi feirer 1 års forlovelsedag den dagen vi :o)

Oki, da er det ikke sikkert det ahr noe sammenheng med at jeg mister... Men en ting er sikkert å det er at man føler på seg når noe er galt, uansett hvor mye folk prøver å trøste osv....

Ja T sier også at det er best for hunden! Å trygt på flere måter :o)

Oi dæven det hørtes ikke bra ut? Glad jeg ikke har en sånn hunde erfaring hehe! Bare en sånn dustete Snauser som spøker i bakhodet mitt! Mamma hadde det før å den var spik spenna gal! Sto på kjøkken bordet å bjeffet når det kom bil! Hoppet ned fløy mot folk som kom inn døra! Så jukket han villt rundt på alt og alle! Stakkars lillebror, han var minst og det gikk værst utover han hehe!

JA jeg ska l tilbake i gradert stilling! Orker ikke fullt til å beg med 2% passer fint hahahaha!

JA hva med en liten jobb i dyrebutikk? Da kan du kose deg mens du jobber??

Enig med du! Drit i gavene! Nå må je gløpe!!!

Snakkes mere seinere!

Skrevet

Enig med du,17-mai og alle de festdagene er kjekkest med de nærmeste,rolig og fredelig! aldri vært i Oslo ved nyttår,så blir spennende,liker fyrverkeri! :-) I karibien feira de ikke nyttår med raketter,ialffall ikke på Tobago hvor vi var akkurat ved jul og nyttår!

Jeg trenger litt tryllestoff snart,vil sove,og jeg vil at regnet skal stoppe,for vil ned i byen,følte meg klar for å shoppe pakker idag og alt, jo! Nå er jeg i drit i hva andre synes og tror om meg-jeg skal forresten trene masse og gå på diett for å bli iform-kan vente litt med baby-gleder meg til å ordne i ny-huset-modus!(pjuh,fikk du med deg hele den!?) Men det går vel over,ha-ha!

Er helt med på 2% stilling,hørtes perfekt ut! Er vel det jeg har nå her hjemme! Dyrebutikk hadde vært stas da,bare pusle med dyrene hele dagen,drite i kundene! Åssen gikk det i møte da,forresten?

Vil du komme å vaske trappa i oppgangen min? Jeg kjenner ikke at jeg gidder!!!!!!!! Sendte deg en b-post b.t.w!

Vi hørs!

Skrevet

Ja, er det! Fyll og drit hører ikke sammen med unger synes jeg! Det er det værste jeg vet! Skulle i grunn gitt mye for å vært på Tobago i steden for Norge jeg da! Hmmm.... drømme, drømme!

Vet du at jeg er så usannsynelig trøtt om dagen at jeg kunne nok sovet rundt flere dager, du kan få litt søvn pulver av meg......

Jeg har nett kommet hjem fra en liten bytur... blir så ræva sur! Får ikke kjøpt en dritt jeg!!!

Jeg skjønner den modusen din egentlig! Det er sånn modus jeg vil i også, men er litt feiljustert om dagen har jeg skjønt hehe!

ja ikke sant! En 2 % hadde vært perfekt! Komme 15min hver dag å kose med hunder, katter og hamsterknøtt!

Trappa di? Tja hvorfor ikke? hadde tatt meg 5 min :o)

Oki, kult da skal jeg sjekke den !

Skrevet

Mårnings!

Den trappa tok sikkert ikke mer enn 10 minutter,ble en skikkelig kattevask,bara passa på at det lukta litt grønnsåpe i gangen så ikke husstyret i gården her sender meg regning! Men nå skal jeg aldri mer vaske der,så hipp hurra for det:-)))

I natt fikk jeg ihvertfall sove,har ikke sove så godt på lange tider,helt vidundelig!

Tobago er i grunnen ikke så værst,iallfall når vi ikke kan få snø og kulde her hjemme,da kan det liksom være det samme med hele vintern!

blir alltid oppgitt i byen jeg også,ender bare opp med å kjøpe et par sportsbarer,en juice og vitaminer.... null gaver! Idag MÅ jeg få gjort noe! I det minste èn pakke! Det moduset jeg snakka om forsvant litt,iallfall den ikke bry seg om hva folk tenker-greia... får prestasjonsangst av å gå i butikker,de er så oppstæsja alle sammen,og jeg har ingenting å ha på meg engang! Trange jeans utår,for det trykker så ekkelt på magen,den er fortsatt øm etter MA'n. Prøvde ei ny små-sagga

bukse på søndag,men den var ikke heeelt super,så droppa det(syns 1600 var litt mye når jeg ikke elska den,dessuten ville k kjøpe meg bukse,og da syntes jeg det var litt for galt...)

Så du hadde b-posta meg,skal få svart på den utpå dagen,må bare komme meg ut nå mens det er sol,og fjortisene ikke har dratt fra skolen enda,da er det et helvette i byen!

Kose på deg!

Skrevet

He he! Jeg har faktisk vasket gangen, stua, kjøkkenet og badet før kl 8 i dag! Guttungen hadde ikke rukket do på morran så hadde han tråkket piss rundt omkring, det var super sjarmerende hihi! ikke akkurat drømmestart på dagen det nei!

Men det er alikevel greit ,med alt som er gjort hehe!

Nei guri, det må jo være reine drømme ferien spør du meg... bortsett fra USA hihi! Sa fra på jobben at jeg skulle reise i mars hehe! Hu sjefa ble lit muggen da så det ut som :o)

Sportsbar er vel bra det å! Man må jo faktisk har litt energi før man drar ut å erobrer byen da!

Tror ikke jeg har kjøpt meg bukse til 1600kr noen gang jeg? 700 er vel max tror jeg? Bortsett fra skinnbuksa jeg kjøpte på 80 tallet haha! Den kostet 1200-1500kr!!

Du vil nok være øm en stund fortsatt :o( det er noe forbanna dritt! Man blir liksom minnet på det hele tiden!

Det beste er å gå i kose bukser hehe!

Æsj det er det værste jeg vet å tasse rundt i byen med masse små bærter overalt!!!!

Lykke til og kos deg som best du kan :o)

Store klemmer fra

Skrevet

Da var jeg tilbake i den trygge hula mi her med laptopen på fanget(fryser,og den er varm og god!)

Dyktig å vaske du da,men det var vel litt tvunget,men alt som er gjort er helt supert,da slipper du jo det like før jula kommer! Dakkar gutten da,tipper han var ganske lei seg over "ulykka"!

hi-hi,gøy med den jobben din,regner med du kosa deg litt da du sa ifra om USA-turen, ja!

Åh,ser på Oprah nå,og hun har et sitron-tre i hagen sin! DET VIL JEG ÅSSÅ HA! Jeg elsker sitroner! All sitrusfrukt,egentlig. Nammenam!

Jeg klarte å kjøpe gave til mamma i byen, jippi,endelig fant jeg noe! Kjøpte en morgenkåpe i silke,kjempedeilig og nydelig farge,har leta etter en sånn lenge.(gikk meg litt bort,var å surra i noen av sidegatene til Karl J,og der var det jo masse flotte butikker jeg aldri før har sett!

Og så fant jeg meg bukse,tada! Ble ei litt dyr ei (litt småbaggy Levi's) men jeg ønska meg virkelig ei ny bukse,har nesten ingen,de er enten gått ut på dato for lenge sida,eller er for trange,får bare vondt i ryggen og magen av de,og så må jeg ha støvletter til,og det er et helvette,mine små føtter er mest laga for sneakers og sånn! Har ei anna Levi's som er veldig baggy,men det blir liksom litt for mye nå når jeg nærmer meg 30!(men den er sååå god da)

I tillegg gikk jeg inn på Steen & Strøm igjen,og det blir siste gang ever! Atpåtil var det noen som prøvde å lure meg med sånn skjult kamera-greie fra nrk(den derre synnøve-greia),men han lyktes bare sånndelvis, jeg ferska han,og de få IKKE legge det ut på tv,ikke snakk om! Ikke faen om jeg skal på tv,isåfall kun som lottomillionær,men det skjer nok aldri! :-))

Skal ha scampi idag,så må vel ta de frem fra fryseren så de tiner. Driver sånn mini-slanking,prøver å unngå ting med mel og sånn,det er min fiende! Bare et par-tre kg som irriterer meg,er 59 nå,men vil være 56,det er passe på meg.

Hva har du brukt formiddagen til da? Noe fornuftig?(tv,shopping,baking og sånn,altså,hi-hi!)

KLEMMER fra en litt gladere

Skrevet

Var den til meg eller Vetlis? Sliter litt med å huske deg,har vi prata før? (mitt hodet er ikke helt med for tida,ser du!)

Skrevet

Ja det er aller best det da! Å være hjemme! Hadde det vært opp til meg ville jeg ikke gått ut i det hele tatt :o)

Ja stakkars liten, han hadde ikke mye høy i hatten når han kom å vekket meg :o( En sånn liten puslete stemme som sa mamma....mamma *snufs* jeg har tissa på meg! Kan jo ikke bli sur da liksom.

Å sitron tre ja, det er stilig! Hadde holdt med appelsin tre for min del! Å det er det hos tante :oD Å gleder meg til å spise frokost ute på terassen i mars! Sist vi var der var det ikke så bra vær i mars... Regnet en del, så jeg håper det blir bedre neste gang! Men herregudmå jo flire da! De ble jo helt hysteriske av pitte litte regn!!!!! Patetisk! Folk krasjet blene sine og fløy rundt som tullinger, mens jeg gikk ut uten paraply og i T. skjorte? Hva er det de tror at litt regn gjør da? Dreper dem?

Oi, så flink du har vært da! Ikke værst... Da blir nok mor glad vettu. Jeg ahr ingen ide i det hele tatt om hva jeg skal kjøpe til mora mi?? Men blir ikke noe fancy hehe! Hu tusser jo uansett bare rundt i leiligheten sin med winnertippen sin hehe! Hu hadde trengt et dyr. Men å utsette et dyr for den røyken er mishandling!

Jeg gidder ikke å kjøpe bukser jeg! Må jo i gravide avd på H&M for å få noe som passer hihi! Så deilig at du fikk noe som var deilig å bruke da. Var de dyr eller?

Å helvetet.... hva prøvde de å lure deg med da? Jeg hater sånn, i motsetning til veldig magne andre så viker jeg unna kameraer! Værste jeg vet det! Kan du tenke deg noe dummere enn folk som står å vifter med armene bak folk som blir intervjuet? Å det værste er at det er ikke bare unger!!!!!

I dag har jeg vært i bhg å feiret luciia! Å det er så kos å se på de små som tasser rundt med lys og synger så fint :o)

I går lagde jeg burritos i lang panne med taco kjøttdeig og saus over!!! Med masse ost... gratinert i ovnen! Så la jeg ruccula, tomater og feta oppå!!! Fy søren det var digg!!!! Serverte med salat til. Skal spise resten ikveld. Gleder meg.

Skulle ønske jeg hadde din viljestyrke år det gjelder slanking! Jeg ahr ikke veid 58kg siden sommeren 2001!!!!!!!!! Å det er JÆVLIG mange kg siden! Hvor høy er du?

I går bakte jeg lussekatter og klarte å drite i å spise dem opp, men la dem i frysen(skikkelig stolt faktisk!)

Ellers gjorde jeg ikke stort.

I dag skal jeg shoppe, skrive julekort :o( FYTTEPYTON!!

Kan du ikke legge adressen på B. Så sender jeg et til deg mens jeg er i farta! Det er ihvertfall litt artig! Bedre det en å sende til mamma, pappa, svigers og bla, bla ukeblad! Svigers blir drit fornærmet hvis jeg ikke sender vettu å de bor ikke lenger unna enn at jeg kan spytte bort til dem!!!

Masse klemmer til en glad Elli-Karamelli!!!!!!!!!

Eh... det under her???????????

Skrevet

Å ja,det er jo Lucia-dagen idag! Så de hadde et forferdelig barnehage-innslag fra Bærum på frokost-tv'n! Ingen av barna sang,bare tantene,og de ungene som ble intervjua sa ikke et ord,he-he! Hvert forbanna år, de lærer tydligvis ikke å intervjue unger på journalisthøyskolen!

Huff og huff,husker da jeg var liten å tissa i senga ved et par tilfeller,var helt forferdelig å gå inn til mamma å sifra!:-(

Dem er litt dramatiske over i united'n,vet du! Litt snø,så stenger skolene for hele uka! Og regn i solstatene,oi oi oi,må være noe irakerne har trylla frem for å plage dem,ikke sant?! Det som er så fint med USA,er at det er faktisk akkurat som du ser på tv! Man tror at det kan ikke være sant,men det er det,hi-hi! Finnes jo en del normale da,men de treffer man nesten aldri på! Jo,forresten,USAmamma her på bim er veldig normal! hun flytta over på 1.tri nå,det så du kanskje?(vet ikke om du har prata med henne)

Næ,kanskje ingen god idè å sende inn en stakkars katt i røykkammeret til mamman din,da får hun iallfall gå på verandaen,tror ikke små dyr skal ha røyk,nei! Har du røyka? Tåler heldigvis ikke røyk,så jeg kunne aldri starte,men det gjorde alle venninnene mine i gamledager!

Uff ja,var ganske dyr bukse,1500,- ,men det er ei jeg kan bruke masse da,og så har jeg ikke shoppa noenting på aldri så lenge. I karibien var det ingenting å kjøpe,og der gikk vi jo bare i bikini,skjørt og shorts alikevel. Klesskapet mitt er nesten tomt for "vanlige" klær,har mest treningsklær og utendørsklær. Må vel bygge meg opp en "Oslo-garderobe",ha-ha!

Han som skulle lure meg ville låne mobilen min,fordi han ble brutt i en viktig tlf fordi batteriet var flatt. Han stod i "jobbeklær" med navneskilt(sånn ansatt-greie,vet du) i halllen på steen og strøm. Ja ja, jeg er snill,så okei. Da han skulle til å ringe smilte han å sa at det er dyrt til Malaysia,og sa "heiii mamma..." Da spurte jeg bare om hvor de stod å filma henne,så da ble det liksom ikke no sus over det! Dårlig skuespiller! Hadde vært bedre om han hadde løpt avsted med telefonen,for jeg er kjapp,og jeg nøler ikke med å slå hardt! DET kunne han fått vise på tv,hadde vært et bra innslag!:-) Hadde en som prøvde å overfalle meg på stranda i Tunisia(jeg gikk tur alene grytidlig på morran) aner ikke hva han tenkte han skulle,for jeg hadde bare bikini og et lite skjørt,ingen pengbok eller noe sånt! dum var han iallfall,du hopper ikke på jenter fulle av tattoveringer og med muskler(jeg var mer muskuløs for noen år siden) Han hoppa på meg,og da snudde jeg rundt og klappa til han,da stakk han,og jeg satte i etter han,må ha vært litt av et syn der bortover stranda. Den lille dritten av en fyr med en sinna elli-karamelli halsende etter med knyttede never,hi-hi!

Burritos hørtes nammis ut! Kan jo lage det med kylling da,så jeg får prøve det en dag,skal notere meg ingrediensene bak øret:-) *slafs*!

Jeg bare liker å pine meg selv,er vel bare det! Har en mann med null viljestyrke for sånn,så må passe på oss begge!(men jeg aner jo ikke hva han putter i seg på jobben i kantina da!) Jeg er 1,67m høy. Har vært nede i 50 kg før,men da så jeg ikke videre flott ut,altfor tynn! Blir aldri sånn mager strek,har jo litt pupper og sånn,så da blir bare magen veldig tynn og rumpa borte,så jeg ser bare sulten og fæl ut,ikke grasiøs og langlemma som supermodellene... ;-D Da jeg drev med kroppsbygginga,så var jeg 85 kg på det største(ikke i konkurranseform da),da var det ikke lett å finne klær. Mye var jo muskler,så klær for 85 kg passa jo ikke meg likevel,så det ble mest treningsklær de årene. Aner ikke hva jeg tenkte på,gjøre sånn mot seg selv! Var 57kg da jeg stod på scenen. Jeg ligner overhodet ikke på den jenta nå når jeg er 57,har jo nesten ikke muskler igjen jo,måtte nok kommet ned i 40 kg for samme effekt,ha-ha!

Skriver du julekort?! Sånt driver ikke vi med her i huset,ha-ha! Blir imponert nå! Da må jo jeg skrive et til deg også da! Skal gi deg adressa på blink,du får gjøre det samme! Har jo en post fra deg der jeg ikke har svart på enda(ble akutt sløv igår) Jeg skal ikke sende til noen andre,for da begynner bare folk å forvente det hvert år,og da er helvette løs:-))) Fikk et par kort fra en 2-prosenter i Sverige som bodde i samme huset som meg,men nå har han nok glemt meg:-(

Ja,hun under her aner jeg ikke hvem er,hun bare trilla inn fra ingensteds. søkte på nicket,og fant ikke mange innleggene,ingen jeg har prata med før iallfall! Hun syntes vel are det var trist å lese at vi ikke snakka om baby,og ville vi skulle ta det privat. I don't care,vi har jo nettopp mista babyene våre,vi trenger å snakke om andre ting! Har ikke så mye mer å lære om å lage baby,trenger bare lære å hiolde på dem!

Skal du shoppe gaver? Jeg skal vaske håret og sminke meg,og i ettermiddag skal jeg og mannen min på viktig oppdrag,skal nemlig ta turen på binders å kjøpe pappesker til å pakke flyttelass i,he-he! Må vel kjøpe noen gaver til dissa onkel-ungene hans også.... Hva gir man til noen på 7,11,13x2(snart 14) og 16???? Håpløst når en ikke har barn selv!

Puss ocg kram til en härlig dam!

Skrevet

Å sånn var det heldigvis ikke her i dag! Det var bare noen som gråt fordi de heller være hos mamma og pappa hehe! I fjor var det min som var sånn :oD Rev vekk pynten i håret og tok lyset i øret, mens han hylte etter meg!!! Er jo litt spes. for dem når plutselig mamma og pappa er i bhg, da vil de gjerne være nære oss da. Men i år var gullet mitt velldig flink, kom hand i hand med jenta si :o) HAn har en kjæreste som heter Veslemøy.... Vetle og Veslemøy hihi, så søte vettu! Jeg har et hjerte på kjøleskapet som hu har laget til han!Ja mulig de burde lagt seg litt i selen for å få et litt bedre intervju kanskje! Noen e rjo drit flinke, mens andre er helt tragiske!

JA han blir veldig lei seg når det skjer... Men måtte forklare at han måtte bli flinkere til å tisse før han legger seg... Han vil ikke det vettu! Ække rart det går galt da.

Ja det er helt utrolig hva de setter i gang pga været.... Jeg er ikke hysterisk sånn helt bortsett fra når de store trærne knekker rundt huset her , det er litt ekkelt! Et av trærne landet 1m fra hundehuset :o( Vi må spørre om å få hugget dem! De er giga store! Å gubben har drømt at det ahr kommet et tre gjennom taket på huset her!

Nei det er så ille hos henne at hu ikke får passe papegøya til broren min en gang hehe! Når jeg har vært hos henner må jeg rett hjem å vaske klærne mine!

Jeg har røyka i 14år :o( Men sluttet når jeg fikk V, å hater røyk så sinnsykt at jeg tror ikke du kan tenke deg det en gang!

Oi, 1500kr det er mye penger for ei bukse! Men i forhold til når jeg kjøpte levis så var det ikke mye alikevel.... De kostet vel 700 eller noe på 80-90 tallet?

Herregud for et opplegg md den tlf! Men jeg synes hel Svabø opplegget er ræva jeg! Hu er ikke like kul som hu var før!

Hehe synes jeg ser deg løpe etter han! Ble han lettere hysterisk eller? Man skal aldri undervurdere noen har jeg lært!

Oi, søren har du fått med deg at de har fått vaksine mot livmorhalskreft??? Det er jo genialt da! Jeg er veldig isponert så det vil jeg ha! Har hatt celle frandringer som jeg har fjernet en gang! Hmmm lurer på om jeg kan få det nå jeg?

Ja det var usannsynelig godt hehe!

Å herregud er det mulig! Kan ikke forestille meg åssen du så ut da jeg? Jeg fikk høre at jeg så syk ut når jeg veide 58! Men det synes jeg ikke selv... Å jeg er bare 165! Er jo ikke pent når man blir for tynne heller da. Men 85 var vel nok det å hehe! Gubben veide 92 når han trent på det meste hihi! Han er 186cm.

Godt at du har en mann som koser seg da.... han burde kanskje kose seg litt for deg også hihi! Akkkurat som du er sund på hans vegne (ert, ert) Utseende betyr ikke så mye for meg at jeg kan ofre alt jeg synes er kos :o( Er veeeeldig glad i mat og har alltid vært det. Når jeg var liten, å vi satt å spiste middag sa jeg til mamma! Å mamman min dette var godt! Hva skal vi ha til middag i morra? Det sier jo litt da!

Jeg har sånn "pliktskrivejulekortgreie" Også er det noen jeg skriver til utenom plikt folka! hehe!

Ja jeg skal prøve, men er jo ikke garantert fangst da *gliser*

Eh.. ja si det?

Jente 7år = Bratz, glansbilder, babyborn,barbie, hårstrikker, smykkeskrin, Diddle. Skøyter

Gutt 7år= Spiderman, lego, Pirats of the caribian ting, men ikke kjøpe sverd og istoler! Mange som ikke liker det! Blandt annet meg! DVD er kult feks: Ulvesommer? Skøyter!

jente 11-14= Parfyme, klær, musikk, dvd, smykkeskrin, smykker.sminke

Gutt 11-14år= Hårgele, boxer, musikk, dvd, playstation spill, lue, handsker, bøker, klær.

16år jente = Musikk, parfyme, sminke, gaverkort på klær!

Gutt 16år= Musikk, spill, gavekort på klær, godlukt! Tilbehør til playstation! hårstyling produkter!

Sånn nå kommer jeg ikke å mer!

Hihi puss och kram til deg også!

Skrevet

Næææ,har han kjæreste! Hi-hi,så søtt da! Også så perfekt match da,de MÅ jo bare gifte seg når de blir store! Tenk deg DEN historia da!(sånt skjer jo,så hvorfor ikke?!) :-)

Blir jo så stolte over ungene når de er flinke,du må ha vært skikkelig kry mamma i mårrest!

Skumle trær,så ekkelt da,de må dere bare få vekk før noe gæli skjer! Er de ikke på deres tomt da,sånn at dere bare kan ta de?

Så flink du er som slutta å røyke! Mamma slutta for noen år siden,hun begynte å kjenne noe rart i lungene,hosta pittelutt blod en dag. Legene fant ikke noe,men hun ga seg ikke,og 6 mnd sener fant de faktisk kreft i ene lungen. Veldig lite,men den lå mitt mellom de tre lungelappene,så de fjerna hele lungen. tror det er 4,5 år siden,og alt ser veldig bra ut nå. hun var aldri noen storrøyker,men er vel disponert for kreft da. Hun hadde føflekk-kreft da jeg var yngre,og broren døde av lungekreft for noen år siden,samt mormora mi(hun røkte ikke,hun fikk blodkreft)

Hadde også forandringer på celleprøven nå i høst,helt lette,men skal sjekkes etter 6 mnd. Lurer på om jeg også skal mase meg til sånn vaksine! Du må iallfall få den,om du har fått fjerna litt allerede! ikke gi deg,mas hull i hodet på dem!

Helt enig ang. hun Svabø. Hu var dritmorsom før,men nå er det ikke no stas lengre,så gidder ikke se på det programmet!

Hi-hi,du høres ut som K gjorde da han var liten,han elska mat! All mat,særlig voksenmat som steik,rosenkål,surkål,krabbe,makrell i tomat og alt annet ekkelt! Et under at han ikke er feit! Han er flink å passe på at jeg får i meg mat da,for jeg blir så sur når jeg ikke har spist(lavt blodsukker),men da bare tvinger han i meg noe,så er alt fint igjen!

Synes jeg ser deg ved middagsbordet med kniv og gaffel klar,så liten at du såvidt rekker opp til bordplata,gomlende på et stykke kjøtt,tji-hi!

Jeg nekta å spise brødskiva om det var hull i osten, jeg!

Oi,kjempebra tips på gaver da,skal skrive ned i boka mi. 7-åringen er gutt,ene jenta blir 12(men er barnslig for alderen)en gutt og en jente er vel blitt 14(og skal konfirmeres til våren) og eldstmann på 16 er gutt! Er så vanskelig når jeg kjenner dem så dårlig,ser de jo ikke så ofte,og vi har jo ikke vært sammen så lenge(+at vi var bortreist 1 år) Kan jo kikke på hva fjortisene i byen går med,kanskje det hjelper på!

Supert vær ute idag,må utnytte det med å gå en lang tur i kveld,lufte gubben litt! Tror jeg sparer meg for byen idag,siden vi skal handle pappesker senere,det er slitsomt nok,ha-ha! Nei,vi skal vel kikke på møbler og sånn,og få handla noen flere gaver også.

Lurer på om jeg skal gå en tur,og så ta frem Carmen Electra-dvd'ene mine å trene litt,føler for å røre på meg litt,er så stiv og støl etter å vandre i brosteinsgatene,på kjøpesenter og sitte i nedsunken sofa og ligge i like nedsunken seng! Hadde du vært her i Oslo skulle jeg bedt deg med på spasertur i finværet nå!

Masse klemmer

Skrevet

Ja de er kjempe søte ! Hu står å venter på han når han kommer litt seiner eenn hu :o) Å han snakker masse om henne hjemme. Skal se det blir de to! De bor jo ikke langt unna heller.....

JA jeg var kjempe stolt! Var så fin atte... Men gutt som han er ville han ikke gå med kjole særlig lenge!

JA de er drit skumle, men de står å tomta til en bonde, helt inntil tomta våres ! vi bor jo nesteni skogen vettu, da blir det vel sånn da. Kjipt å ligge våken om natte fordi man er redd for å våkne med et tred i hodet! Eller la meg si ikke våkne haha!

Flink og flink, falt seg rimelig naturlig. Oi, det må ha vært en tøff periode hjemme hos dere! Godt at du er flink til å ta vare på kroppen da, virker jo som det ligger litt i genene der? Samme som hjerneslag i min familie det! Mamma fikk slag når hu var 48! Grøss og gru. Håper jeg slipper det. Får spørre om å få vaksine du også, men celleforandringer er vel egentlig ganske vanlig?

Jeg orker faktisk ikke å se på det jeg heller! Hu blir så krampeaktig! men det synes jeg de fleste komikere blir etter en stund! Det er drit gøy i beg, men ette en stund merker man at de er helt lie etter 3 år! De utvikler seg ikke....

He he K er som meg når det gjelder mat og du er som

T haha ! Han blir skikkelig mannvond hvis blodsukkeret blir for lavt! Må bare kaste noe mat bort til løven min , sier jeg da... Så blir han snill og god og kosete igjen!

Ja håper det kom noen tips du kan bruke der! Men synes selv det er vanskelig å kjøpe til familien min :o(((

Kjenner at jeg driter litt mer i det for hvert år som går! Så om noen år får de vel engeit alle sammen! Så du den linken her inne? Man kan gi et gavekort til folk... På geit eller kyllinger! Men det er barn som trenger det i andre land som får geita hehe!

Skulle gitt et fadderbarn også! Hmmm det kan jeg gjøre til familien til broren min neste år! Lurer på hvordan de hadde reagert da jeg? Hva hadde du tenkt ?

JA jeg tror jeg skal ut i finværet selv det er jo helt utrolig! Det er ingen som skulle tro at det er desember nå!!

HAdde vært koselig å ruslet litt i Oslo ja, tatt en tur på kaffe osv....

Klemmer fra

Skrevet

*sukk* gleder meg til å bli mamma,det høres så herlig ut når man har sånne fine stunder med barna som du har med Vetle! Hadde forresten også nekta å gå med kjole om jeg var en sånn tøffing som han!

du får gå ovet til naboen å ha med nybakt kake,og spørre fint om hvor mye han skal ha for at dere kan få saga ned de trærne. Folk er alltid mye mer imøtekommende om man byr de penger! Alle lar seg kjøpe,det er bare spørsmål om rett pris til rett person!

Sånne celleforandringer er vel egentlig ganske normale,og de går jo ofte tilbake,så tar ingen sorger på forskudd,selv om en sånn vaksine høres genial ut da!

Sånne komikere har utgåttdato stempla på seg alle sammen,er bare morsom så så lenge. Anne-Kat er fortsatt helt hos meg,har kjempelyst å se et show med henne en gang! Har alltid vært så misunnelig på Oslo-folk som har kunnet gå å se show,konserter og sånn når de vil,men nå har jeg jo bodd her en stund,og hva har jeg sett? ingenting! Null,nix,nada! *flau* Jeg er ikke så kulturell av meg,altså,men stand-up og sånne ting hadde jo vært litt stas da! Har vært på 2 konserter i hele mitt liv,den ene var da jeg var 17 og likte Seigmen. De hadde en dritdårlig konsert hjemme i fødebyen min,og nesten ingen møtte opp,he-he! Den andre var en gratiskonsert(også i hjembyen) i sommer,da var det flere artister,bl.a Ane Brun,Espen Lind og de andre 3 gutta,Idol-Sandra(kom etter bhun var ferdig-gaula,he-he),Kaizers m.fl. egentlig er det feil å si at jeg var på konsert,for det var utendørs,og jeg og søstra mi så 3-4 sanger med Ane og de gitargutta,så kjørte vi hjem!

Ha-ha,kaste mat bort til løva, ja! Den var god! :-)

Så den gave-linken ja,gaversomgirmening,eller no sånt. Tinden her fra bim hadde kjøpt ei geit til foreldrene sine derfra,forresten!

Mamma har et fadderbarn i India,ei jente. Helt okei gave,egentlig,ville ikke blitt fornærma om jeg fikk det istedet for et par håndklær,eller noen stålvisper til kjøkkenet! Man kjøper jo det meste selv nå,har man lyst på noe,så går man ikke å venter helt til jul og bursdag,liksom.

det er så rart med sol i desember,sånn ha'kke vi i våres by! Er ikke vant til det, jeg,nå skal det jo være svart som i natta, jo! blir litt godt å komme hjem en tur,håper de har trylla frem litt snø til julaften, jeg vil lage snølykt sammen med vovven!

Når ting roer seg etter nyttår,med flytting og alt annet vi sliter med,så må vi se om vi ikke får til å møtes en dag! Det er jo ikke langt til Tønsberg,heller ikke til Oslo(eh,lura,det er faktisk like langt!) så vi kunne tatt en dag med (vindus)shopping og kafè-besøk (jeg drikker ikke kaffe,og har bare vært på kafè 5 ganger i hele mitt liv,men kan jo forbedre meg!) og skravle litt på ordentlig! :-)

Hmmm... lurer på om jeg kommer meg ut før sola går ned, jeg,oprah begynner jo snart! Blæh,elli,pell deg ut din lille tv-slave! ;-DD

Tuddeldu!

Skrevet

Ja det er veldig deilig :o) Mange ganger tenker jeg, hva om noe hadde skjedd med ungen min? Fytte helvete jeg beg å grine bare av tanken på det! Uff! Han er hele livet mitt jo.

Hmmm det var ingen dum i det! Men for å være ærlig, har jeg ikke peil på hvem det er? haha! Jeg har en lei tendens til å gi en lang faen i naboer! Det intresserer meg rett og slett ikke! Jeg hadde ikke kjent igjen en eneste nabo på butikken! Er glad i folk ellers altså, men naboer har ikke vært min greie! Hadde bodd over 2 jenter i 2 år før jeg beg å kjenne dem igjen på butikken... Vi ble forresten gangske gode venner etter at vi ble kjent!

JA man får bare passe på å sjekke det litt med jenve mellomrom, så ordner det seg nok tenker jeg?

Enig med du! De blir som en parodi på seg selv i lengden, emn Anne Kat. Er vel en av mine favoritter også! Hu er drit kul! Pernille derimot, synes jeg er litt fjasete. For ikke å snakke om Hope! UFF!!!

Oi, du skulle vært på Slottsfjell festivalen i sommer du da! Der var Seigmenn, fy faen så bra de var ! Fikk helt gåshud jeg :o) Digger dem enda ! Kommer jo fra Tønsberg så! Pleide å leke med lillesøstra til Kim når jeg var liten. venninna mi gikk i klassen hans... Så var vi ute en gang å jeg fikk øye på han! Å der er Kim Jung sier jeg vettu... Helt vassen i blikket! Å hu tusst bort til han.Å han kommer bort å gir meg en klem! Jeg holdt på å svime av ! Skulle tro jeg var 14 vettu!

Uff idol er grei underholdning på ttv, men kunne ikke tenke meg å sett det live altså! Ane Brun sammen med Madrugada er jo veldig toppers da!

JA det blir litt sånn... HAn må få i seg mat før han flyr på meg liksom! Han blir ekkel uten mat, men er heldigvis klar over det!

Ja beg å bli lei hele gavekjøret jeg! Skjnner ikke vitsen egentlig! kunne godt fått et fadderbarn :o)

Er ikke lenge før du kommer til O store jule stemning plassen nå da :o) Greit å komme hjem til mor, far og vofsene tenker jeg! Men blir vel litt stusselig uten K å vel?

kanskje vi rett og slett skal lage en avtale når det kommer ut i januar... det hadde vært kjempe koselig! Jeg digger å gå på kafe da... Synes det er så kos, så er det så hyggelig atmosfere som regel.

Jeg stikker ut nå jaffal, før det er for seint og sola har emigrert hehe!

kos deg snuppa!

¨klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...