Gå til innhold

Endelig er det min tur!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Ja det er vist virkelig sant! Jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!

Var til første insemineringsforsøk denne syklusen og i dag var jeg på riksen for å ta blodprøve. Rinte inn for å få svar kl 15.35 og ble helt satt ut da sykepleieren sa at jeg var veldig gravid :) Jeg spurte faktisk om hun tullet.. Men det gjorde hun vist ikke. Har i dag en Hcg på 345. Skal inn til første ul 11/1 og da er jeg 9 uker på vei.

Det føles helt sykt å si jeg...

Jeg griner, ler, fryser, svetter og skjelver om hverandre.

Så etter tre år med prøving, pergo kur og nå et insemineringsforsøk er det endelig min tur.

Så jenter : Det er virkelig håp!!!!!

Hmm.. jeg må jo inn på 1.trim jeg nå... Nesten litt skummelt. Her er jeg kjent og har fått så vanvittig mye støtte. Så jeg må jo stikke innom litt framover også.

Tusen takk for at dere har vært her for meg!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7393057-endelig-er-det-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanvittig bra,og vel fortjent susse...

Har vel gratulert deg på ass.befr jeg...

Men i dette tilfelle,er det ikke snakk om å gratulere en gang for mye!

For dette fortjente du!Ingen glede er så stor som den gleden jeg føler når noen fra slitersidene blir gravid!

Hipp-hipp-hipp-hurra!

Gratulerer!

Å kjære susse!!

GRATULERER! Dette fortjener dere såå mye!

Wow, dette var fantastiske nyheter.

Men du, vi trenger dine kloke svar her på "slitere", så håper du stikker innom ja :-)

Og forresten, nå har du gitt meg tro på at AIH også fungerer.

ååååh... gråter nesten litt.

Utrolig hyggelig når noen får det til.

Da er det håp for meg oxo - som "bare" har prøvd i snart to år!

Huff... gratulerer så mye.

Må være ubeskrivelig rar følelse når man får den beskjeden...?...

Man er vant til gang på gang med skuffelse.

Nyt tiden da :)

Annonse

Annonse

Så fantastiske nyheter Susse!!!!!

Jeg sliter litt med å klare å glede meg over andre sine gledesbudskap for tiden, men nå ble jeg helt oppriktig kjempe glad!!!!!!

Tenk at du skal gå inn i julen med verdens største julegave i magen!

Holder du av en plass inne på 1.tri? Jeg kommer snart etter... Har el disse tider, og opptimismen er tilbake, he, he.

Nei jeg får vel bare rope ut GRATULERER!!!!!!!!!

Kos deg nå da, så får du ha masse lykke til videre!

Mange klemmer fra

Tusen takk for alle gratulasjoner. Er fortsatt veldig sjelven. Og tror ikke min mann har fått gjordt så mye på jobb i dag.

Dere er en super gjeng som jeg kommer til å savne, men forhåpentligvis kommer dere etterhvert til å dekke savnet mitt ved å komme etter inn på 1.trim.

Stor klem til dere alle samme!!!!!

maybe now soon i hope!! :

Vi var uforklarlige barnløse så derfor velger man inseminering for det er en mye mindre påkjenning for kroppen. Og det kan være bare det som skal til for at man klarer det. Som hos meg. (Føles fortsatt like vanvittig å si meg.... Og at jeg er gravid...)

Steinbukk77:

Har termin 17.aug Så dette blir spennende.

krysser fingre og tær!:

Med en gang jeg får presangter meg på 1.trim skal jeg reservere en plass til deg. Skal bruke masse tankekraft på å dra deg med over til 1. trim :)

Gratulere så masse!! Nå var det endelig din tur! Så fint at det gikk med inseminering da, jeg har vært så skjeptisk til det, men dette var gode nyheter. Kanskje det er håp for at vi også kan klare oss med det, de har jo ikke funnet noe "feil" enda.. Kos deg masse med spiren din, og ha en fortreffelig jul! Neste jul blir med baby, tenk på det da:-))

Gratulere så masse,dette var velfortjent! :-) Blitt mange slitere inne på 1.tri den siste tida! :-) Ser ut til av vi bytter plass,har nettopp hatt en MA i uke 11,så er tilbake i prøver-gruppa igjen...(mest på bli gravid,kjenner så få her)

Skal krysse fingrene for at dette går bra,kjempemasse lykke til til deg! Gled deg til sv.skapskvalmen,den var noe helt for seg selv! Helt for jævlig,men kunne liksom ikke la være å smile der jeg hang over dassen,var jo det jeg hadde ønska meg de siste par årene! Nyt det!

KJEMPEKLEM

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...