Gå til innhold

Hva passer til Herman?

Heihvordetgår

Anbefalte innlegg

Jeg har inngått et kompromiss med min kjäre om 2 navn(håper jeg endelig), da han önsker 3, fordi det er tradisjon i hans familie. Et av mine favorittnanv er Hermann. Jeg synes det er veldig vanskelig å finne et navn som går til det navnet, som ikke er Per, Ola, Tor osv. Mine favorittnavn er: Hermann, Truls, Albert og Fabian. Men synes de kanskje ikke passer så bra sammen? Er det noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herman Olaus

Herman Olai

Herman Elias

Herman Fabian Martin(med lang i)

Trenger jo ikke å bruke alle tre navnene! Er jo litt kjekt siden det er tradisjon! Men skjønner jo og at du synes det blir litt voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for alle tips. Har vurdert Truls Herman selv, men han er ikke så glad i Truls, sels om det har värt mitt favorittnavn siden jeg var liten, av en eller annen merkelig grunn:-).

At det skal väre så vanskelig å finne på navn. Eskil Herman er jo også et fint navn, men med etternavnene våre i tillegg, ble det nesten litt for mye synes jeg. Da passer egentlig Truls Herman bedre. Herman Fabian går også greit. Huff, mange fine navn. Vanskelig valg. Men har gudskjelov mange uker igjen å fabulere over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...