Gå til innhold

WTF! (what the fuck)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde positiv eggløsningstest den 5 desember, og hadde også ganske sterke el smerter, så vet jeg hadde el den dagen, og kjente egget ble sluppet fra venstre eggstokk.

Nå i dag lurer det seg på nytt smerter inn, og kjenner igjen at dette med sikkerhet er en ny eggløsning! smerter nå ifra høyre eggstokk!!

skal nevnes at jeg ikke fant el de to forrige pp.... kan det bli dobbelt opp??? Oddsen burde jo være god med to el??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste på pernille.info at det er mulig at man kan få to el, men da i løpet av 24 timer..aldri med lengere tidsrom..så det du kjenner er kanskje egget som er på vandring? hehe

Skrevet

så utrolig rart..... mulig jeg hadde el på natta den 6, men da burde jeg jo hatt el den 7, og ikke den 8 som det er i dag?? nei så langt på vandring er det ikke, motsatt eggstokk, og helt øverst....

Skrevet

hmm..ja, det høres jo litt rart ut. har du testa med el-tester forresten?

Skrevet

*******************************************************************************************************************************krysser alt jeg har*********************************************************************************************************************************************************************************og satser på************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************at egget er befruktet...****************************************************************************************************************************************************************************************og at det er festesmerter du har***********************************************************

Skrevet

festesmerter så høyt??? det kan da ikke være det??????????

Håper det går bra..... men eggløsningsmertene jeg hadde den 5, ga positivt utslag på el testen på kvelden den 6. Jeg merket el smerter nå, den 8 på dagen.

skulle hatt en el test, men jeg er desverre tom :-((

Skrevet

og de el smertene jeg har, er krtaftige. ikke til å ta feil av. kjennes ut som et kraftig hold. (nesten så jeg skulle tro det var blindtarmen iblandt ;.-) )

Skrevet

Har nå tatt tempen da, og den var høyere enn normalt... kan dette bety at el var den 7? og at6 smertene kommer etterpå??? at jeg er blitt øm eller noe??? da kan jeg jo ha hatt 2 el da...

Skrevet

Det einaste som er heilt sikkert er vel at INGEN TING er sikkert når det gjeld kropp... Viss ikkje det hadde vore mulig å ha to el i løpet av ein syklus ville det heller ikkje blitt nokre toegga tvillingar her i verda. Du får ta ein ekstra runde i høyet i kveld for sikkerhets skuld :-)

Skrevet

jupp... har tenkt til det ;) bare for å være sikker ihvertfall (sikker på å treffe riktig dag/er)

Skrevet

...og viss du tar med deg gubben i høyet er det ENNO større sjans ;-D

På innlegget mitt over her såg det ut som eg foreslo at du skulle hoppe i høyet aleine ;-p

Skrevet

HAHAHAHA ja det hadde vært genialt hehehehehe *Ler så jeg ruller sidelengs*

Skrevet

Da slenger du beina oppetter veggen etter at han er ferdig (pass på at dere kommer samtidig), og ligger sånn en halvtime.... Så legger du et hånd-hånkle hardt opptil underlivet, oxo sover du med spermen i deg hele natta'n... Pass på at leppene "sperrer" håndklet fra å suge opp spermen.... Hehe.... Sånn blei jeg LYKKELIG!!! ;)

Skrevet

Har lest et eller annet sted at hvis ikke EL blir fullstendig, vil kroppen prøve seg på en ny en med det samme. Kanskje ble ikke egget skikkelig "sluppet" fra venstre side og at høyre da steppet inn og løsnet et egg?!?! Veldig lurt å tempe og føre inn i tempskjema, feks på Fertilityfriend. En kan da følge med om EL virkelig har funnet sted. Man bør jo hoppe til køys ;o) helt til man er sikker på at EL er over.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...