Gå til innhold

Noen som har sett kjønn på UL 15+0?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt privat UL rett før jul, når jeg er 15+0. Er jo veldig spent på om det er mulig å se kjønn så tidlig.... noen som har erfaringer med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på ul i uke 16. Legen syntes det lignet på en gutt, men han sa også at kjønnsorganet på jentene kunne være hovet og at det dermed kunne se ut som gutt. Nå senere har vi fått bekreftet to ganger at det er en jente. Så man kan ikke ta det for god fisk :)

Skrevet

jeg tror at når den ordinære ul i uke 18 sånn ca, er det best, har hørt mange som har fått vite feil før den tid... men lykke til, kjempe gøy å se den lille..

Skrevet

Ja, vi fikk beskjed om at vi ventet en liten gutt på ul i uke 15, men ut kom det er jente gitt! :)

Skrevet

hmm - og takk for svar alle sammen. Da virker det i hvertfall som om vi ikke skal ha for store forventinger til å få vite kjønn (evt riktig kjønn, hehe) på UL om noen uker - men vi får være tålmodige å vente til den vanlige UL'en som vi skal ha i januar.. :-)

HI

Skrevet

Vi så i uke 16 tydelig en tissemann og en pung.

Legen sa han hadde sett det allerede i uke 9 på enkelte, men at de ikke oppgir før etter at du er over grensen for selvbestemt abort...

Så en god lege kan nok fortelle deg om d er gutt eller jente i magen, dersom babyen vil vise fram kjønnet sitt da... Er ikke alle som vil d..

Skrevet

Hei !

Jeg var på ultralyd i uke 14 og da kunne vi alle se klart og tydelig at det var en gutt. Har vært på 2 til etter det og det er fortsatt en gutt :)

Kommer nok veldig ann på hvordan babyen ligger og hvem som utfører UL. Men det er fult mulig.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...