Gå til innhold

Hvor ble det av magen, da? (13+3)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes - dette var rart. Har hatt gravid-mage i mange uker nå, sikkert siden uke 10...men nå er den plutselig helt borte..nesten så magen er flat igjen. Trenger i hvertfall ikke bruke gravidbuksene lenger...blir jo litt bekymret. Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

er i uke 15 og har sett ut som om jeg har vært i 5 mnd i et par uker. he he. skikkelig gravidmage. men nå i det siste så er den blitt vanlig igjen. nesten flat som du beskriver det. hvertfall på morgenen når jeg ligger på ryggen i senga. da er den så og si flat. jeg tror det kan ha noe med at jeg ikke er så oppblåst lengre. har hatt veldig med luft i magen men det er så og si borte nå. så jeg tror det ligger noe der. ikke sikkert det er tilfellet når det gjelder deg, men de fleste symptomer går over i den tiden du er i nå. så det kan jo ha en sammenheng.

hilsen ei som venter en liten en 10. juni:)

Skrevet

Magen min har vokst i rykk og napp. Noen ganger kunne jeg legge meg med stor fin mage, morgenen etter var den heeelt borte. Det er helt normalt, kan hende babyen din har flytta litt på seg foreks...

Skrevet

Jeg er 13+3 (etter midnatt;), har helt flat mage når jeg ligger på rygg. Men kjenner livmoren godt over "kanten". Dette er nr 2 for meg da. Er det din første? Tror det er veldig vanlig å være oppblåst i begynnelsen for så å bli "normal" igjen. Men plutselig kommer magen vettu;)

Jeg har mye mage når jeg står, tror livmoren har beveget seg ganske mye oppover bare på et par dager. Venter du jente el har du en fra før?

Skrevet

hehe jeg trodde at vibeke26 jenteknøtt var HI...hehe;) leste ditt først og så trykket jeg inn på "vibeke" for å svare...

Skrevet

Venter på magen jeg også..Er 13+3 også :-) Er helt flat når jeg ligger men når jeg står kjennes det mye fyldigere ut over skambeinet. Den popper vel ut når den popper ut!

Skrevet

Den derre magen ja... hehe..

DEN kommer når den kommer... bare vent... om noen måneder så er det bare venting på at vi skal se tærne våre... ligge på magen.. ja, alt som hører med en "normal" mage...

Nei.. nyt synet av tærne og mageleie så lenge dere/vi kan.. Nyt magen når den kommer...

Vi får nok av tid til å ønske den ferdig også =)

Skrevet

Jaja, det virker som om det er normalt da - og at magen sikkert bare har vært oppblåst før, men at det er borte nå. Åhhh, så kjedelig! Jeg vil ha stor mage til jul (selvom jeg vet fra tidligere at man blir lei den på slutten, men en liiiten mage blir jo stas, da) :)))) Takk for svar alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...