Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Noen andre som har hatt det?Skikkelig slim altså,seigt, hadde jeg vært på slutten så hadde jeg trodd det var begynnelsen på slimproppen, men er bare 12+4... Noen som vet hva det er????
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har hatt det. Det er visst ikke farlig så lenge det ikke er friskt blod i.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Nei det er ikke blod i det..Det er blankt, noen ganger litt gulskjær.. får håpe det ikke kommer mer...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Ja dette har jeg også hatt/har.Er så skummelt syns jeg,men er visst helt normalt.
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Syns ikke det er så skummelt lenger jeg... slimete gul utflod og til tider slimete klumper.. Helt ok sa jordmor... sålenge det ikke er friskt blod som skrevet her tidligere.. Jeg har hatt det slik de siste 8-10 ukene... Slitsomt ja, det krever jo innlegg og det hele tiden, men det blir en vane det og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå