Gå til innhold

Gjør dette noe? Eller er dette for lite?


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Har spist suppa (sykehusdietten her ja hehe) i tre dager nå og i dag så klarte jeg rett og slett ikke å dytte i meg den suppa så jeg spiste heller en salatpose. Holder vel det? Drikker en kanne kaffe her om dagen og masse vann. I går spiste jeg to salatposer og en kanne kaffe. Ville ikke ha mer. Sambo ble ikke helt blid da han fant ut hva jeg hadde spist, men som jeg sa: har ikke vondt av å spise litt midre for å få bort babyfettet da! hehe..

 

Drikker som sagt mye kaffe og glemmer at jeg er sulten med en liten jente i hus.. Ellers trener jeg litt (sykkel) og håper vekta går nedover snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å spise så lite. To salatposer gir vel kanskje max 100-200 kcal, og det setter kroppen din på sparebluss. Forbrenningen din senkes, og i det øyeblikket du begynner å spise normalt så fyker vekten i været -og blir gjerne høyere enn utgangspunktet. Dessuten er det viktige kroppsfunksjoner som settes ut av spill når du ligger på et kaloriinntak på under 1000 pr dag.

Da jeg var 13 år fikk jeg en fix ide om å leve på 600 kcal pr dag. Telte kalorier i alt jeg spiste, og holdt meg til regimet. Kiloene raste av, men på kjøpet fikk jeg skikkelig blå føtter og hender, anoreksi, sinnsyke frysninger, tett i tett med dunhår over hele kroppen og så dårlig puls (50 slag i minuttet) at legen sa jeg kom til å dø hvis jeg ikke begynte å spise -rimelig kjapt. Da hadde jeg gått på denne dietten i et par måneder. Anbefales ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...