Gå til innhold

Saueskinn i Bergen\ Åsane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte og kjøpe meg saueskinn og ha i vognen..Lurer litt på hvor dere i Bergen\Åsane har kjøpt deres? Og evt pris?

Veldig takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen fra Bergen\ Åsane her???

Dytter...

Skrevet

Dytte dytte.. trenger tips..

Skrevet

noen har kjøpt på IKEA har jeg lest. Det finnes jo IKEA i Åsane. Ellers har de vel i andre barneutstyrsbutikker. Simo-butikken i C.Sundts gate kanskje?

Skrevet

eller hos Babyutstyr i Nøstegt.39, eller Babykos i Kalfarveien.

Skrevet

Takker så mye.. vet du hva de ligger på i pris? Har en simo duo vogn, så kan jo hende den de har på simo butikken passer oppi.. Det ser så utrolig mykt ut:)

Skrevet

Hei jeg kan opplyse om at jeg selger saueskinn da, på torget i Trondheim men kan også ta i mot bestillinger over nett. Har litt forskjellige skinn, prisene er alt fra 400-900 kr. Er du interesert kan du ta kontakt på E-mail: [email protected]. Jeg kan også sende bilde, har forskjellige farger på skinnene.

Skrevet

hei.

kjøpte saueskinnet mitt på simobutikken i c-sundtsgt. Lillejenten e godt fornøyd:) ellers så har de på ikea vet eg.

Skrevet

hei

er ikke fra Bergen eller åsane, men var der en tur for noen uker siden, og da hadde de på den nye Reflex butikken på åsane... =) forresten en veldig ålreit butikk å handle i, butikkpersonalet var veldig hjelpsomme der=)

Skrevet

Den nye Reflexbutikken i Åsane (på GUllgruven el Arken, hugsakje heilt). E du heldig e de på tilbud endå! Betalte 299kr.

Skrevet

mener å ha sett at det skal være et tilbud på saueskinn på ikea i løpet av desember;) se på www.ikea.no når det skulle være;)

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips.. Skal til Åsane eller Bergen i løpet av neste uke. Må få siste rest på plass.Av både baby ting og julepakkesanger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...