Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Tenkte og kjøpe meg saueskinn og ha i vognen..Lurer litt på hvor dere i Bergen\Åsane har kjøpt deres? Og evt pris? Veldig takknemlig for svar:)
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2006 Noen fra Bergen\ Åsane her??? Dytter...
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Dytte dytte.. trenger tips..
nutri Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 noen har kjøpt på IKEA har jeg lest. Det finnes jo IKEA i Åsane. Ellers har de vel i andre barneutstyrsbutikker. Simo-butikken i C.Sundts gate kanskje?
nutri Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 eller hos Babyutstyr i Nøstegt.39, eller Babykos i Kalfarveien.
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2006 Takker så mye.. vet du hva de ligger på i pris? Har en simo duo vogn, så kan jo hende den de har på simo butikken passer oppi.. Det ser så utrolig mykt ut:)
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Hei jeg kan opplyse om at jeg selger saueskinn da, på torget i Trondheim men kan også ta i mot bestillinger over nett. Har litt forskjellige skinn, prisene er alt fra 400-900 kr. Er du interesert kan du ta kontakt på E-mail: [email protected]. Jeg kan også sende bilde, har forskjellige farger på skinnene.
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 hei. kjøpte saueskinnet mitt på simobutikken i c-sundtsgt. Lillejenten e godt fornøyd:) ellers så har de på ikea vet eg.
mammatilleander ogPatrick Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 hei er ikke fra Bergen eller åsane, men var der en tur for noen uker siden, og da hadde de på den nye Reflex butikken på åsane... =) forresten en veldig ålreit butikk å handle i, butikkpersonalet var veldig hjelpsomme der=)
studentbaby Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Den nye Reflexbutikken i Åsane (på GUllgruven el Arken, hugsakje heilt). E du heldig e de på tilbud endå! Betalte 299kr.
snartmammapåny Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 mener å ha sett at det skal være et tilbud på saueskinn på ikea i løpet av desember;) se på www.ikea.no når det skulle være;)
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 8. desember 2006 Tusen takk for mange gode tips.. Skal til Åsane eller Bergen i løpet av neste uke. Må få siste rest på plass.Av både baby ting og julepakkesanger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå