Flippa m Frida Skrevet 9. desember 2006 #26 Del Skrevet 9. desember 2006 Hmmm, jeg er helt avhengig av lipgloss, og bruker foundation når jeg er på jobb, men er ikke av den overfladiske typen... Vil bare minne om at lipglossjenter har vårt å stri med vi også... (For min del må jeg ha på ny lipgloss hele tiden, fordi jeg spiser den opp hele tiden. De smaker jo så godt! he, he...) Fra spøk til revolver - og det er du jo inne på selv, man skal være forsiktig med å dømme etter utseende. Selv om vi har forskjellig oppfatning av hva som er viktig å pynte seg med, jeg har foundation og du bruker tatoveringene dine, så har vi en stor ting til felles - vi har det samme hullet i hjertet som vi ønsker å fylle... Akkurat nå er ditt stort og verkende, og jeg sender alle mine gode tanker til deg. (Håper du tok dette i beste mening elli-karamelli, ville bare si det. Du kan godt gå tilbake å lese det når du ikke lenger tenker på "dette var da et helt håpløst uviktig innlegg oppi alt det jeg går gjennom nå"... ) klem fra "jåla" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7401733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 fine små Skrevet 9. desember 2006 #27 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjaere elli-karamelli, Jeg begynte vel aa lese her da du forsvant inn paa 1.trim, men jeg har ogsaa lest dine innlegg - SAAAA utrolig urettferdig!! Du har det ikke saa lett naa, skjoenner jeg, og det er bare aa vaere forbanna, og gjerne paa alle som loffer rundt og bare glitrer, det er ikke akkurat DET du trenger naa... Flott at du har en mann som er paa banen, det betyr alt. Det maa vaere vondt at ting skjer saa tett, og jeg aner at du ikke har barn fra foer (?) Hvis du ikke har det, saa skjer det nok for deg ogsaa. Aner ikke om det er oppmuntrende eller deprimerende, men jeg har hatt 3 MA (tidlige da, uke 5 alle tre) MEN saa har jeg min fantastiske jente paa 2,5 aar, og hun kom mellom MA 1 og 2. Jeg er forresten 34, og ung, men ikke like ung som deg... =o) Jeg proever videre jeg, og for aa sette det litt paa spissen, og det gjoer forferdelig vondt - saa tror jeg at jeg vil proeve til jeg har de barna jeg oensker meg, selv om det skulle bli noen forferdelig triste tap til. Jeg tror og haaper der ordner seg for deg, du hoeres ut som en helstoept jente for meg, og du gjoer rett i aa toemme ut her, toem til du er ferdig, da gaar dette bedre for deg i lengden. Julen virker helt pyton naa, men kanskje, hvis du toemmer litt godt av det som er vondt, saa kan den bli et lite lysglimt for haap til nye spirer paa nyaaret? Hva vet jeg, men jeg haaper jeg har rett. Uansett, naa maa du gi deg tid til aa soerge akkurat saann som det passer deg, og om aa sende olme blikk til overfladiske mennesker som kvitrer julen inn, ja saa hey: kom deg ned paa de store magasinene i Oslo! Alt er lov, bare man oppfoerer seg noenlunde... Masse klemmer fra meg, jeg er nettopp helt ferdig med en MA, og kjenner allerede at jeg har plass til baade nye forsoek, julen og ikke minst: til deg, og alt du maatte ha behov for aa hyle ut....... Kanskje et broel paa slutten: NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Lykke lykke til! Klem fra... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7402005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberbarn Skrevet 9. desember 2006 #28 Del Skrevet 9. desember 2006 uff nå ble jeg skikkelig lei meg........ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7402258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 9. desember 2006 #29 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei elli-karamelli vennen! Nå er jeg så trist på dine vegne, dette skulle jo være din tur! Jeg føler med dere i sorgen. Stooooooe trøsteklem fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7402459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullblomst Skrevet 9. desember 2006 #30 Del Skrevet 9. desember 2006 Så trist å høre. Dette hadde du ikke fortjent. Håper det klaffer raskt for deg igjen, og at spiren klorer seg fast i 9 mnd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7404101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 9. desember 2006 Dro ikke akkurat alle under en kam her,den overfladisk-kommentaren var ment kun til Vetlis,mtp vår litt interne prat her inne til daglig,så skjønner godt at andre missforsto den,helt okei det! Lipgloss-damer er kule de,men ikke alle,og ibland når en føler seg som en dass både utvendig og innvendig på tunge dager,så er oppdolla damer som måler en med blikke opp og ned det siste en ønsker å se! følte meg rævva den dagen,hadde akkurat blødd ut babyen min, og var sinna og forbanna på alt og alle,og ei dame(el. skal vi si kjærring,hun var ikke ung) på ei forretning der inne var vel ganske så uhøflig mot meg,og det var dråpen! ikke verre enn det! Kan vel bruke lipgloss iblant jeg også,men det var egentlig ikke greia her i det hele tatt.... Ja ja,samma det,synd at du misforstod,men som sagt,det var en intern greie bare! Du får være så jålete du vil,ikke noe vondt om det,vettu! :-) Er jo jålete på min måte også,men det er faktisk IKKE med tattoveringene,,de hater jeg,angrer på hele greia,men det er for sent nå,kan ikke fjerne noe så stort,desverre! Anbefales ikke til noen!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7404154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 10. desember 2006 #32 Del Skrevet 10. desember 2006 Uff da.. Elli-Karamelli Jeg husker jeg ble så glad når du ble gravid, og jeg tror alle her inne unnet deg det. Du er alltid så positiv og hjelpsom. Så utrolig synd at det skulle gå som det gjorde: Det fortjente du ikke. Bare å sutre i vei. Her inne er det rom for å være lei seg. Ser ut til at du og kjæresten din tar godt vare på hverandre og det er da enda godt. Sender deg en stor trøsteklem og håper det snart klamrer seg en spire fast hos deg snart:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7410061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norwegian by injection Skrevet 10. desember 2006 #33 Del Skrevet 10. desember 2006 Åååååå vennen, ble så lei meg nå.....har ikke ord......så utrolig trist! Livet er så jævlig urettferdig! Beklager at ikke jeg har hatt kontakt med deg i det siste, mannen har vært hjemme på hjemme kontor og hatt pc'n for seg selv. Uff da, så urettferdig! Why? Sa legen hvorfor? Har ikke vært på BIM på kjempe lenge.......Ikveld logget jeg meg på for å fortelle deg og de andre at jeg var gravid, men så fant jeg dette innlegget......føler at det blir så feil, å strø salt i såret om du skjønner, men du hadde sikkert sett innlegget mitt "Nå er det min tur" uansett. Masse trøste klemmer fra meg........ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7413124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norwegian by injection Skrevet 10. desember 2006 #34 Del Skrevet 10. desember 2006 Elli.....Beklager igjen....leste innlegget mitt nå og det virket litt "cold". Jeg er virklig lei meg på dine vegner, uff, får liksom ikke skrevet det helt riktig...Håper du forstår.....har ikke lyst å såre deg, vennen. Masse trøste klemmer......XOXOXOXO Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7413288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei vennen! Du,du får ikke ha dårlig samvittighet,dumma! Du er jo gravid,og det er fantastisk! Er superglad på dine vegne:-) Gratulerer så masse, jeg har kryssa fingrene for deg lenge,vettu! Ikke tenk på meg,det går fint,kommet over det verste sjokket nå. Kom nettopp innpå her,så så innlegget ditt nå,tenkte jeg skulle skrive til deg,men nå har du skrevet på denne tråden,så bare gratulerer deg her! Verden er sånn at noen mister,noen må slite med å lykkes med å bli gravid,noen klarer det lett.... ikke noe en kan styre selv,så du må ikke tro at du gnir salt i såret! Jeg er KJEMPEGLAD for deg! Har du sagt noe til jentene? Det ordner seg for meg snart,og vist ikke så skal vi søke prøverør,og da går det,vettu! Da skal jeg ha tvillinger,har jo litt å ta igjen på alle som har kommet meg i forkjøpet! :-) Fikk ikke noe forklaring på hva som gikk galt,og alt kom ut av seg selv,så hadde ikke noe å sende til obduksjon heller. Men den hadde vært død i 4-5 uker,så var nok bare "det vanlige" som var galt. Har jo mista for 1,5 år siden,da var det i uke 4 eller noe sånn,5 dager over IKM. Skal krysse alt jeg har for at det går bra for deg hele veien,vi skal ikke ha flere ulykker her nå,synes det er så mange her som har mista i det siste. Huff og huff,det er skummelt å gå gravid,men også veldig koselig! Dere reiser vel snart til england nå,nærmer seg jo jul og greier! skal du fortelle noe da,eller? Nå er det film på tv,så logger av,men håper vi snakkes i morgen eller noe,er stortsett her inne å snoker hver dag,så er bare å rope! godt å "se" deg igjen,har savna deg her inne! ekstra koselig med gladmelding da,HURRA for USAmamma! :-) Masse gode ønsker og klemmer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7413762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norwegian by injection Skrevet 10. desember 2006 #36 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei igjen elli....Jeg har hatt en liten BIM pause fordi mannen min har vært hjemme den siste mnd. for å jobbe på hjemme kontoret og ulempen med det er at jeg aldri får "lov" å bruke data'n mens han "er på jobb". Pluss at jeg jobber masse ekstra vakter nå pga julerushen....er så sliten om dagen at jeg har nok med meg selv!! Det er forresten en jente (eller dame hun er snart 40) på jobben min som ble nylig gravid med IVF....så det funker og hun satt inn 2 egg, spennede å se om det blir tvillinger. Har veldig tror på IVF, kjenner flere som har fått barn på den måten, det er jo bare å sette igang!!!...Merket du at det var noe galt før du mistet (svar bare om du orker)? Synes det er så jævlig forbanna urettferdig at jeg har ikke ord! Synes du sa at du var kvalm og det SKAL jo være et bra tegn, ikke sant? Nei, har ikke sagt noe til familien, bare til mine to bestevenninner og mennene deres. Orker ikke å si noe enda til jentene, da får hele nabolaget vite det med engang.....de greier ikke å holde kjeft om dette, hehe!!! Jeg tror ikke det har gått ordentlig opp for meg enda....det er liksom så fjernt. Så uvirkelig... God natta vennen..... Flere trøste klemmer fra meg....... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7414464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. desember 2006 #37 Del Skrevet 10. desember 2006 nei nei nei nei nei............ uff, dette var fryktelig trist vennen:( Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne!!!!!! Det er ingenting jeg kan si deg for å trøste deg akkurat nå, men ta godt vare på hverandre i denne tunge tiden! Gråt ut alle vonde følelser og snakk masse om det! Det er nok eneste måte å greie å karre seg videre på..... Huff....... jeg er helt tom for ord jeg nå! Sender deg masse trøsteklemmer og håper virkelig at dere blir fort gravide igjen og at det da går kjempebra! stoooooooooooooooooooooooooooooor klem fra meg!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7416783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 11. desember 2006 Pjuh,du må ikke slite deg ut nå,ta det med ro å tenk på deg selv og magen fremover nå,det er det viktigste! Gyn. og ullevål-legen var ikke like entusiastiske til å sette igang med ivf,dvs. sette oss i kø,de syntes det var litt tidlig siden jeg kunne bli gravid av meg selv,skal ha en laparoskopi og fortsatt er ung,som de sa. "8 år er ikke SÅ ungt,vi har jo ingen barn enda! Kan jo søke privat,men det koster jo litt,så skal prøve en stund på naturmåten først iallfall,aller best om det ordner seg selv! Merka ikke noe spesielt før jeg begynte å blø igrunnen... Puppene hadde vært litt mindre ømme,men var fortsatt ømme de siste ukene,og kvalmen hadde vært borte 1,5 uke,men kom litt tilbake de siste dagene(antagelig pga at livmora begynte å trekke seg sammen,for jeg er alltid kvalm et par dager før mensen kommer,samt at jeg får hodepine,det fikk jeg også før jeg begynte å blø.... Og så hadde jeg slutta å drømme,om det kan være et varselstegn?! Vi hadde ikke fortalt det til noen,så slipper opprydningsarbeid,heldigvis. Kommer ikke til å si noe før jeg har fått ganske mye mage,om/når det skjer neste gang, jeg tørr ikke stole på at det går bra før jeg kan kjenne liv i magen selv! Når skal dere reise bort på juleferie? Jeg reiser hjem til nordnorge neste søndag,skal være til den 27,uten mannen min. vi deler på oss i år(han drar hjem til sørlandet noen dager),siden vi begge var i karibien i fjor,og siden han nesten ikke har fri fra jobb og alle flybilletter var bortbestilte i lang tid før desember,så bare gjorde det enkelt. tenkte at neste år skulle vi dra opp til nord til min familie med baby,men tviler vel på at vi har noen baby neste jul alikevel,så vi får se hva som skjer! Blir stas om du rekker å bli kvalm før selve jula kommer,huff og huff,håper du slipper å bli så dårlig som jeg var! Får ikke sove inatt,sovna på sofaen på kvelden og våkna litt over 2 inatt,og da var jeg lys våken... Dette sucks,at jeg ikke kan lære! IKKE legge seg ned på sofaen,springe i seng istedet! dumme mannen min snorker så godt atte,er SÅ misunnelig! KLEMMER Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7392395-vetlis-og-dere-andre-kjente-her-inne-jeg-kommer-tilbake-n%C3%A5/page/2/#findComment-7417806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå