Gå til innhold

ligg feil vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har babyen ligget med hodet ned siden uke 22, er nå 32 og vi har nå snudd oss med hodet opp, og varierrer med å ligge på tvers. håper virkelig vi skal snu oss tilbake, flere med propell?

når bør de begynne å legge seg rett vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør de ikke begynne å ligge rett vei i uke 36 da?? Er iallfall da de vurderer leie og om du evnt skal bli sendt på ny UL. Jeg har igjen 40 dager nå, og gutten min ligger i tverrleie / skrå leie.

Skrevet

Jeg har 26 dager igjen, og skal inn for å snu babyen på tirsdag...lagt med hodet opp hele tida ho her.

Skrevet

I min mage har det vært propell hele tiden...er i uke 31 nå og håper småen etter hvert finner ut at det er kjekt å ligge med hodet ned. Foreløpig er tverrleie favoritten og det betyr ofte ks, noe jeg er svært lite interessert i. Krysser fingerene og trøster meg selv med at det fremdeles er flere uker igjen hvor det skal være plass nok til å snu seg inni der :)

Skrevet

Ja, babyen min er også litt propell... Hun har både vært i seteleie, hodeleie og nå ligger hun i tverrleie. Jeg er 34+3 i dag, og skal på en ny ul når jeg er 35+6 for å se hvordan hun ligger da... Synes hun snur seg hele tiden inne i magen, for hun er veldig aktiv.

Skrevet

Min er litt ubestemt. Er i uke 34,og etter uke 35 snur de seg som regel ikke hos førstegangs sa jordmora. Skal snart inn på ultralyd igjen for å finne ut hvordan han egentlig ligger... Venter bare på brev fra sykehuset nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...