Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Jeg ligger visst ganske høyt jeg.. Hva med dere? hvor høyt ligger dere?
Kris. Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Hvor høyt ligger du?? jeg ligger på 26,5 cm i uke 22.... Jeg skal på esktra ul den 22, fikk mast meg til det..
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Jeg ligger på 27. jordmoren mente at det var litt høyt.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 jeg var 24i uke 23. Jeg har lagt høyt hele veien, men har ikke noe å si så lenge du følger din egen kurve, den er kun veiledende. så hvis du plutselig har skyti i været eller eller flater ut så er vel det et tegn på et eller annet. Hvis du flater helt ut, eller faller i SF mål, så kan det været et tegn på at barnet ikke vokser, men kan ikke tenke meg at "for høyt" er "farlig"...
-Aimee- Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Jeg var nesten 24 cm i uke 24. Da hadde kurven gjort et lite hopp fra sist gang...
Kris. Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Nå blir jeg litt stressa her, jeg er jo størst av alle, og jordmødrene forteller at dere ligger høyt!! Jeg ligger jo like høyt og høyere og er 3 uker kortere på vei enn dere.. den siste måneden vokste jeg 7,5 cm.. HJELPES, HÅPER IKKE NOE ER GALT!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå