Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Endelig hørte snuppa på meg og viste seg bra frem for oss på ultralyden. Så utrolig gøy da! og ikke minst at man kan se videosnuttene om og om og om og om igjen hehe Hun smiler faktisk på den ene videosnutten. så skjønn da! Er såååååå forelsket jeg nå!!! samsyn
Kondis som en murstein Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Å, så herlig da ) Kjempe koselig!! Hvor langt er du på vei?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 hei jeg er 26+0 i dag :-) 100 dager igjen
ks23 med William og Lucas Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Vet akkurat hvordan du har det ja, var det selv igår og så på knøttene....Kjempe morro med den videosnutten man får med også Var du på majorstua klinikken eller??! er helt betatt jeg også, nesten slik at jeg ikke klarer og holde meg unna pcen.. hiihi....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Vi var på majorstuaklinikken, hos Peter Molnar. Fikk med oss 4 flotte videosnutter pluss 4 bilder :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå